Törkeää. Miehen veli grillasi minun vegemakkaran samalla parilalla kuin lihat
Kommentit (24)
mikset tuonut omaa grilliäsi jos noin tarkkaa on?
Tietäisitpä miten sinun vegaaniruuat valmistetaan ravintolassa. Ei ole siellä sinun ruuat vegaanista nähnytkään.
Olen kasvissyöjä, eikä mua haittaa grillata vegekyrsää siinä missä muut grillaa lihaa. En ole vege siksi, etten pitäisi lihan mausta, vaan muista syistä. En tule tukeneeksi lihateollisuutta, jos vegenakkini koskee lihaa.
Entäs jos se liha saastuikin siitä vegestä?
Jos sinulla on kaasugrilli niin olethan varmistanut että käyttämäsi kaasu on vegaanista? Esimerkiksi tuulivoimalla tuotettua vetyä`?
Vit tu teidän kasvisyöjien kanssa menee hermot!
Onpa typerämies herran jestas sentään mitä käytöstä. Helvetti soikoon.
Nuolaiset vain kielellä ne rasvatipat pois. Ongelma ratkaistu.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinulla on kaasugrilli niin olethan varmistanut että käyttämäsi kaasu on vegaanista? Esimerkiksi tuulivoimalla tuotettua vetyä`?
Huikea idis laitttaa vetyä grilliin... kaboom.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huikea idis laitttaa vetyä grilliin... kaboom.
Samalla lailla butaanikin räjähtää sopivissa olosuhteissa.
Itse olen huomannut muutaman vegaanisen kaverin tai ei punaista lihaa vain broileria syövän kaverin kanssa, että heidän ruokavalio täytyy aina huomioida, mutta eivät itse huomioi sekasyöjän tottumuksia. Se on sitten sekasyöjän popsittava heidän pöperöitä, eikä siinä parane huomautella, olen muuten sekasyöjä.
Itse ymmärrän erittäin hyvin terveyteen liittyvät, kuten gluteenittomat, laktoosittomat, mutta en näitä ideologioita, joiden mukaan muiden tulee hyppiä, varsin kun ei sitten ole molemminpuolin huomioitavaa.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen huomannut muutaman vegaanisen kaverin tai ei punaista lihaa vain broileria syövän kaverin kanssa, että heidän ruokavalio täytyy aina huomioida, mutta eivät itse huomioi sekasyöjän tottumuksia. Se on sitten sekasyöjän popsittava heidän pöperöitä, eikä siinä parane huomautella, olen muuten sekasyöjä.
Itse ymmärrän erittäin hyvin terveyteen liittyvät, kuten gluteenittomat, laktoosittomat, mutta en näitä ideologioita, joiden mukaan muiden tulee hyppiä, varsin kun ei sitten ole molemminpuolin huomioitavaa.
Eli et tiedä, mitä tarkoittaa sekasyöjä.
Olisit laittanut folioon ne, itse laitan kaikki grillattavat kun menen naapuriin grillailee koska hänen grilli ei ole puhtaammasta päästä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli et tiedä, mitä tarkoittaa sekasyöjä.
Mä ainakin syön samalta lautaselta sekaisin kasvikset ja lihan. Arkisin vielä.ruokajuomana piimä.
Kasvisruoka on kasvisruokaa, ei sekäruokaa.
Itsekkin suuttuisin jos joku sotkisi vegemakkaraa ruuan joukkoon
Mä olisin työntäny ne vegenakit sun peräaukostas sisään.
Mikset itse grillannut kasvipuikkoasi?