On tämäkin juhannus. Miehet kilistelevät oluita ja me naiset raadamme mökkikeittiössä
Salaatit pitää tehdä, patongit laittaa uuniin ja kattaa pöytä. Miehet seisovat grillin vieressä ihmettelemässä kuinka makkara lämpenee!!!
Kommentit (151)
Siis miten pöydän kattaminen, salaatti ja patongin laittaminen uuniin on hankalaa? Noissa menee alle tunti yhdeltä ihmiseltä.
Kai siinä voi olutta/siideriä/viiniä siemailla samalla kun pilkkoo muutamat ainekset salaattiin ja työntää patongit uuniin. Sujuu rattoisasti ja samalla jutustellen mukavia.
Vierailija kirjoitti:
No miksi mahdollistatte moisen? Vuoron vaihto. Miehet menkööt keittiöön tai olkoot ilman ruokaa.
Ei noilla reppanoilla mitään miestä ole. Ja miehillähän on ruokaa, se makkara. Naiset siitä salaatista itkee.
Antaa naisten hoita itse liha tai kala kun miehet ovat grillanneet itselleen.
Itse olette roolinne valinneet. Menkää sanomaan, että mikäli ruokaa halutaan pitää jonkun tulla tekemään salaatti ja toisen kattaa jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole kaunista jos nainen humalassa keittiössä!
Jos nainen on kaunis niin hän voi olla vaikka kuinka päissään ja vaikka sitten keittiössäkin.
Harvoin kukaan on erityisen viehättävä kovassa humalassa ollessaan.
Vierailija kirjoitti:
Itse olette roolinne valinneet. Menkää sanomaan, että mikäli ruokaa halutaan pitää jonkun tulla tekemään salaatti ja toisen kattaa jne.
Ruokahan on tulossa siellä grillissä. Jos naiset haluaa osansa siitä, he kattavat ja puuhaavat salaatin.
Vierailija kirjoitti:
Saavutaan vierasmökille, miehelle ojennetaan olutpullo käteen. Miehet lähtevät saunalle. lämmittävät sitä ja turisevat omiaan.
Nainen purkaa auton ja lapset pihalle. Lapset leikkivät keskenään. Äidit petaavat sänkyjä. Alkavat laittaa ruokaa tai kahvi tarjoilua.
jne iltaa kohti miehet päihtyy ja naiset laittaa lapset nukkumaan. Nyt naiset voi istahtaa sen olutpullon kanssa ja nauttia kesästä. Miehet sammuvat saunalle, grillille. Kömpivät yöllä viereen ja aamulla kukonlaulun aikaan ilmoittavat. Panettaa kovasti. Voi mikä ilo ja riemu. V---u ei ukko tajuu kuinka voisi painua nevadaan. Tämä on niin romanttista ja ah niin ihanaa mökkeilyä.
Mun piireissä auto puretaan ja pedit laitetaan yhdessä. Lapset lähtee miesten kanssa opettelemaan saunan lämmitystä ja heittelemään virveliä laiturilla ym. mökkijuttuja, naiset saa rauhassa turista keskenään kahvia laittaessaan. Kukaan ei juo itseään känniin lasten läsnä ollessa, joten oluita nautitaan vain muutama.
Voivoi, kun sun elämä on vaikeata!!!
Maailma on täynnä väärän asenteen omaavia ihmisiä, TURHASTA VALITTAJIA.
Eli kun ruuan laitto on jaettu miesten ja naisten välillä, niin ei ole ok?! Se puolivalmis patongin heittäminen uuniin ja salaatin teko on niin pirun iso homma?
Olen mies ja paistoin eilen 10 hengelle hampurilaiset, kaksi per naama. Suolakurkut, kanannmunan paistot, sipulin ja tomaattien pilkkominen, pihvit, halloumit, ananakset. Ei tuntia enemmän tuhlaantunut aikaa, kun yksin tein kaiken. Sen verran pyysin apua, että joku toi lisää olutta, kun kääntelin pihvejä.
Joku salaatti ja patonkihan on helppoa. Jos te naiset katatte pöydän niin miehet siivoaa, tiskivuorot voi jotenkin myös jakaa.