Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

On tämäkin juhannus. Miehet kilistelevät oluita ja me naiset raadamme mökkikeittiössä

Vierailija
22.06.2024 |

Salaatit pitää tehdä, patongit laittaa uuniin ja kattaa pöytä. Miehet seisovat grillin vieressä ihmettelemässä kuinka makkara lämpenee!!!

Kommentit (151)

Vierailija
121/151 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs miesten sitten pitäisi tehdä? Jonkun se grillauskin on hoidettava. 

Vierailija
122/151 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin nainen kuin olenkin, en jaksa käsittää miksi just juhannuksena pitää ruokaa olla paljon ja montaa sorttia, ja vielä jotain isotöisiä.

Kun meillä on ollut iso porukka koolla, ollaan sovittu etukäteen, mitä kukin hankkii. Itse teen yleensä osuuteni etukäteen, tai tarjoan sellaista, jonka voi vaan lätkäistä pöytään. Vakituinen porukkamme on samaa sorttia. Niinpä voimme kilistellä ja kikatella siinä kun miehet tuijottaa niitä makkaroita tai muita asioita siellä grillissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/151 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin nainen kuin olenkin, en jaksa käsittää miksi just juhannuksena pitää ruokaa olla paljon ja montaa sorttia, ja vielä jotain isotöisiä.

Kun meillä on ollut iso porukka koolla, ollaan sovittu etukäteen, mitä kukin hankkii. Itse teen yleensä osuuteni etukäteen, tai tarjoan sellaista, jonka voi vaan lätkäistä pöytään. Vakituinen porukkamme on samaa sorttia. Niinpä voimme kilistellä ja kikatella siinä kun miehet tuijottaa niitä makkaroita tai muita asioita siellä grillissä.

Isotöistä? Salaatti. Älä viitsi.

Vierailija
124/151 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies on syönyt aina kiitollisena sen, mitä tulee. Tosin olen aika hyvä kokki.

Eli miehesi varmastikin maksaa palkkaa sinulle, kun kerran kokki olet. Muutoin en viitsisi ylpeillä sieltä nyrkin ja hellan välistä.

Syön itsekin herkut ja mies on satavarmasti maksanut kauppalaskun.

Oho? Miehesi antaa sinulle luvan syödä. :D Menehän nyt takaisin keittiiöön, ettei tule nyrkistä. 

Hölmö. Meidän suvussa rouvat määrää.

Kynnysmatto.

Eikö sulla ole munaa käskeä!

Vierailija
125/151 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oisitte viikolla hakeneet ResQ apista purtavaa. Hyvin muhineita rasia safkoja ei muuten voita mikään! Vieraitakin voi siinä samalla muistuttaa ekologisuudesta.

Vierailija
126/151 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos grillimaisteri ehkäisee nestehukkaa, miksei daamit keittiössä ota huikkaa ?

Juu, eiköhän sen pöydän voi kattaa ja salaatin räpöstellä jurrissakin. Voi tulla jopa parempaa jälkeä kuin kiukutellen selvinpäin.

Vierailija
127/151 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten on kiva kun miehet ovat lämmittäneet saunan ja kantaneet sinne vedet? 

Jos ei työnjakoa jo ole, se pitää tehdä. "Kun me laitoimme ruoat, niin te varmasti hoidatte tiskit ja pöydän korjaamisen. Kiitos ihanat!"

Vierailija
128/151 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ottaisin mielelläni minäkin patonkia uuniini 😛

Rivo-Riitta 

Makkarakin käy 😋

Naisten lokiigalla sen tulisi olla berliinimakkaraa koska iso on parempi

Vierailija
129/151 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihana sinkkujuhannus. Joogaa, sisustamista, kauneudenhoitoa, luonnosta nauttimista, lukemista ja musiikkia. Raparperipiirakan leivoin, muuten olen ollut salaattilinjalla. Alkotta olen tietysti, kuten aina. Huomenna taas salille. Suosittelen seesteistä sinkkuutta muillekin naisille. 

Vierailija
130/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämä on valintoja. Eräät vaimot särpivät olutta miesten kanssa, toiset taas raatavat keittiössä.

Tuli tässä taas mieleen se Raamatun tarina Martasta ja Mariasta. Kumpaa vieraana ollut Jeesus arvosti enemmän?

Vierailija
131/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Isotöistä? Salaatti. Älä viitsi.

Aloittaja salaatin tekoa patongin paistamista valitteli raatamiseksi. Ei olisi erityisen vaativa homma jättää salaatti ja patonki tällä kertaa väliin ja syödä pelkkää grillimakkaraa.

Vierailija
132/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska kukaan ei pakota mihinkään, niin miksi ette menisi itsekin kilistelemään?

se ylisuorittaja-poseeraushan tulee vain teiltä itseltänne.

Vierailija
133/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saavutaan vierasmökille, miehelle ojennetaan olutpullo käteen. Miehet lähtevät saunalle. lämmittävät sitä ja turisevat omiaan. 

Nainen purkaa auton ja lapset pihalle. Lapset leikkivät keskenään. Äidit petaavat sänkyjä. Alkavat laittaa ruokaa tai kahvi tarjoilua. 

jne iltaa kohti miehet päihtyy ja naiset laittaa lapset nukkumaan. Nyt naiset voi istahtaa sen olutpullon kanssa ja nauttia kesästä. Miehet sammuvat saunalle, grillille. Kömpivät yöllä viereen ja aamulla kukonlaulun aikaan ilmoittavat. Panettaa kovasti. Voi mikä ilo ja riemu. V---u ei ukko tajuu kuinka voisi painua nevadaan. Tämä on niin romanttista ja ah niin ihanaa mökkeilyä.

Vierailija
134/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä valita. Valintakysymys.

Vierailija
135/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kaunista jos nainen humalassa keittiössä! 

Vierailija
136/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elämä on valintoja. Eräät vaimot särpivät olutta miesten kanssa, toiset taas raatavat keittiössä.

Tuli tässä taas mieleen se Raamatun tarina Martasta ja Mariasta. Kumpaa vieraana ollut Jeesus arvosti enemmän?

Jeesuksella ei sattunut olemaan nälkä. Jos olisi ollut, hän olisi arvostanut Marttaa enemmän.

Vierailija
137/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole kaunista jos nainen humalassa keittiössä!

Jos nainen on kaunis niin hän voi olla vaikka kuinka päissään ja vaikka sitten keittiössäkin.

Vierailija
138/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä kaikki osallistui ruuanlaittoon. Voitte ihan hyvin vastuuttaa ne ukot tekemään hommia. Itsekin olen tehnyt niin, kun exän kaveri tuli mökille passattavaksi. Kyllä se alun ämpyilyn ja epäuskon jälkeen ymmärsi miten perunat pestään.

Vierailija
139/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No miksi mahdollistatte moisen? Vuoron vaihto. Miehet menkööt keittiöön tai olkoot ilman ruokaa.

Tätä olen aina ihmetellyt, aika harvaa naista varmaan kuitenkaan on kahlehdittu sinne hellan ääreen? Ei vaan mene sinne vaan istuu terassilla viiniä juomassa, kaupasta saa valmiit salaatit, patongit sun muut. Useimmiten nämä ahkeraliisat on ihan itse osansa valinneet, ja sitten voikin vähän esittää marttyyriä kun on niin raskasta. 

Vierailija
140/151 |
23.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ihana sinkkujuhannus. Joogaa, sisustamista, kauneudenhoitoa, luonnosta nauttimista, lukemista ja musiikkia. Raparperipiirakan leivoin, muuten olen ollut salaattilinjalla. Alkotta olen tietysti, kuten aina. Huomenna taas salille. Suosittelen seesteistä sinkkuutta muillekin naisille. 

Kuulostaa kivalta juhannukselta. Sinkkuaikoina minulla oli jotain vastaavaa. Mulla oli kivaa miehen ja kavereiden kanssa, yhdessä hoidettiin ruuat pöytään ja astiat pesuun, eikä kukaan marttyroinut tai luistellut vastuusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kahdeksan