Oletko tunnistanut vauva-kirjoittelijoissa tuttujasi?
Kirjoitustyyli tai itse tarina kertoi sinulle, kuka kirjoitti? Epäiletkö asiaa vai oletko asiasta varma?
Kommentit (52)
Olen varma, että löysin sattumalta sen ruotsipellen somesta. Kaikki muut kirjoittivat suomea ja yksi ainoa kirjoitti ruotsiksi. Minua jotenkin myötähävettää nämä, jotka eivät osaa yhtään peitellä jälkiään netissä. Tietenkään en voi olla satavarma, että se on sama tyyppi, mutta se oli niin prikulleen samanlainen tilanne kuin palstalla. Joka ikinen muu viesti suomeksi paitsi yksi.
Vierailija kirjoitti:
"Miehet - onko isot tissit rumat naisen ollessa selällään tai kontillaan?"
Kun menin selaimen nuolella taaksepäin, niin tälläisen aloituksen vaimoni oli tehnyt...
En tiedä mitä ajatella
Et ole kehunut vaimoasi tarpeeksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen varma, että löysin sattumalta sen ruotsipellen somesta. Kaikki muut kirjoittivat suomea ja yksi ainoa kirjoitti ruotsiksi. Minua jotenkin myötähävettää nämä, jotka eivät osaa yhtään peitellä jälkiään netissä. Tietenkään en voi olla satavarma, että se on sama tyyppi, mutta se oli niin prikulleen samanlainen tilanne kuin palstalla. Joka ikinen muu viesti suomeksi paitsi yksi.
Sinä itse se olet. Lempisanojasi ovat pelle, pahvi ja se yksi tietty verbi, joka alkaa l-kirjaimella. Näin helppoa tunnistaminen on.
Sinut ja minut erottaa tämä: sinulla on tarve hämätä ja peitellä henkilöllisyyttäsi. Minulla ei ole. Siitä voi päätellä paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinä itse se olet. Lempisanojasi ovat pelle, pahvi ja se yksi tietty verbi, joka alkaa l-kirjaimella. Näin helppoa tunnistaminen on.
Mikä helvetin pahvi? 😂😂😂😂 Mikä helvetin l-sana?? Sori mutta en ikinä käytä sanaa pahvi kenestäkään enkä tiedä mikä tuo mystinen sana on. Ääliö.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monesti, ja pari tiedän 100 % varmoiksi. Itseni on tunnistettu myös, en jaksa enää asiaa peitellä. Kirjoitustyylini on tunnistettava.
Kirjoitatko sitten paljon myös muualle ja omalla nimelläsi vai mistä ihmiset tunnistavat sinun henkilöllisyytesi, kun tänne kuitenkin anonyyminä kirjoitellaan?
Näille ihmisille on jokin diagnoosi. Liittyy harhaluuloihin.
Niin. Eräät täällä vapaasti ivaavat toisia h*lluksi, h*oraksi, panettelevat toisten ulkonäköä. Nimenomaan siellä ulkonäköpuolella se harmitus näyttää kovasti olevan. Ilmiselvästi äärimmäisen kilpailuhenkisen kateuden vallassa, vaikka toinen osapuoli ei millään tapaa koskaan osallistu moisiin egokanatappeluihin eikä juoruihin. Tekee vain tasokkaasti työnsä, poistuu paikalta, tiukka fokus, ei hölynpölyä.
Olen tunnistanut erään rahanahneen, velkaisen julkisuuden henkilön täältä huomiota pumppaamassa aloittaen itsestään ketjuja.
Muistan kirjoittaneeni erääseen ikivanhaan ketjuun viestejä, mutta lukiessani ketjua en enää tunnistanut edes omia kirjoituksiani.
Vierailija kirjoitti:
Olen tunnistanut erään rahanahneen, velkaisen julkisuuden henkilön täältä huomiota pumppaamassa aloittaen itsestään ketjuja.
Hän taitaa olla Etelä-Savossa syntynyt. Tiedän kenestä puhutaan. Kaikki sieltä suunnalta tuleva tunnetusti kuuluu sarjaan valuvikaiset maanantaikappaleet. Plus alkoholismitaipumus tuntuu olevan sinnikkäästi sukuperimässä idässä.
Tietyllä paikkakunnalla naiset yhdessä koulukiusaavat täällä trollaten.
Sinä siellä taas, mun superfanini. Moi..Tuota noin. Sun pakkomielteesi mua kohtaan tavallaan imartelee, mutta tiedätkö mitä. Ei sitten kumminkaan.
Ymmärrätkö sä?
Se E I tunnu imartelevalta, ainoastaan creepylta. Todella creepylta.
Näetkö sä jopa unia musta, kun mä oon ainoo asia sun päässäsi?
.
.
.
Pusi pusi 🙄😘 sillain leikisti.
Lasten oikeesti.
idolisi
Mulla ihan hirveä flunssatauti ja ollut jo pari viikkoa. Näin ollen en ole normaali eikä elämäni ole normaalia just nyt. Kyseinen 'tyyppi' olisi kyllä voinut ottaa yhteyttäkin, mutta ei ole ikävä kyllä.