Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko tunnistanut vauva-kirjoittelijoissa tuttujasi?

Vierailija
22.06.2024 |

Kirjoitustyyli tai itse tarina kertoi sinulle, kuka kirjoitti? Epäiletkö asiaa vai oletko asiasta varma?

Kommentit (52)

Vierailija
21/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan. Sen sijaan eräs tuttava kertoi "tunnistaneensa" minut kirjoitustyylistä tietyksi koiranvihaajaksi ja kertoi tehneensä minusta rikosilmoituksen! Mitään näistä väitetyistä kommenteista en ollut kirjoittanut ja vuosien ystävyys päättyi saman tien siihen. Erityisesti huvitti, kun olin juuri odottamassa ensimmäistä koiraani rescue-tarhalta...

Vierailija
22/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Mitä kaikkea pyllyssäsi on käynyt?"

Selvästi mummoni tekemä

Ei ole totta! Minäkin olen sitten käynyt mummossasi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hopeakettu on mieheni.

Hopeakettu, poikalapsihullu, Sinccis, Kihis, puppa-jankkaaja, saman hlön eri persoonia. Ei tod.näk. kumppania. 

Vierailija
24/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Miehet - onko isot tissit rumat naisen ollessa selällään tai kontillaan?"

Kun menin selaimen nuolella taaksepäin, niin tälläisen aloituksen vaimoni oli tehnyt...

En tiedä mitä ajatella

Vierailija
25/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, Katjan. Kertoi osaavansa erästä harvinaista kieltä. Olin varma, että on hän.

Vierailija
26/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on eräs jonka epäilen aloittaneen tänne jotakin. Omista jutuistani hän voisi tunnistaa itsensä ja minut kirjoittajaksi. Olen ilmoittanutkin että kirjoitan tänne. Jos on huonolla tuulella niin voisi pitää 'poliisiasiana'.

Voisiko olla tämänkin ketjun Ap? En ihmettelisi vaikka ajattelen että näin juhannuksena olisi muutakin tekemistä. No, kaikilla on jotain hiljaisia hetkiä tämmöisinäkin päivinä. 

Vierailija
27/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Miehet - onko isot tissit rumat naisen ollessa selällään tai kontillaan?"

Kun menin selaimen nuolella taaksepäin, niin tälläisen aloituksen vaimoni oli tehnyt...

En tiedä mitä ajatella

🤢

Vierailija
28/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei täällä  kukaan ketään oikeasti tunnista, kunhan luulee Luulotautisia täällä on leegio.

Joku jopa luulee, errä poliitikot ja ministerit lukevat täällä, mitä heistä kirjoitetaan. No eivät taatusti lue, some on täynnä heidän haukkumistaan, joten ei heillä ole aikaa eikä halua lukea yhtään mitään täältä. Harvempi kansalainen tänne edes kirjoittelee, saati viitsii lukea pidemmälti keskustelua.

Vierailija
29/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on ainakin kolmesti "tunnistettu", eli ei, vaikka olisi tuttu tarina niin ei välttämättä ole juuri se sinun tuttusi.

Vierailija
30/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnistin yhden ja järkytyin että täällä kyselee neuvoja.

En olisi ikinä uskonut että sinä kirjoittelet täällä! Luuletko että sinua ei tunnista?

Vierailija
31/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Iso klitoris ongelma ja harmittaa." Mieheni on tehnyt tuon aloituksen minusta. Nyt pelkään eroa ja koen itseni huonoksi.

Vierailija
32/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

14.6.2024 tehty, pian julkaisunsa jälkeen deletoitu todella psykoottisedti häiriintyneen oloinen aloitus kiinnitti huomioni tuona päivänä. Nousi erittäin vahva epäilys tuntemastani henkilöstä.

Tuli ihan kylmät väreet selkäpiitä pitkin.

Ko. ketjussa oli peräti tappouhkaus h*ora/kirosanoin eräässä vastauslauseessa.

Maaniseen sävyyn uhattiin maan suurimmalla oikeusjutulla muk.luk. palstan omistava mediakonserni.

Vierailija
33/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kesäleskelle seksiseuraa pk-seudulta" on vaimoni aloitus. Olen kesän työkomennuksella. Mutta näen etäyhteydellä koneemme ruudun.

Vierailija
34/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on eräs jonka epäilen aloittaneen tänne jotakin. Omista jutuistani hän voisi tunnistaa itsensä ja minut kirjoittajaksi. Olen ilmoittanutkin että kirjoitan tänne. Jos on huonolla tuulella niin voisi pitää 'poliisiasiana'.

Voisiko olla tämänkin ketjun Ap? En ihmettelisi vaikka ajattelen että näin juhannuksena olisi muutakin tekemistä. No, kaikilla on jotain hiljaisia hetkiä tämmöisinäkin päivinä. 

Juhannuksena muuta tekemistä.. Ja sinä teet mitä? Kykit sisällä älylaite kädessä kyttäämässä palstaa! Naurua!

Vierailija
35/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kesäleskelle seksiseuraa pk-seudulta" on vaimoni aloitus. Olen kesän työkomennuksella. Mutta näen etäyhteydellä koneemme ruudun.

Se limainen reikä

Vierailija
36/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnistin sen sydänsuru jankkaajan. Kirjoittanut myös muistakin aiheista tänne ja samoin hänestä olen nähnyt 2 ketjua 

Vierailija
37/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tuttuja täällä. Toisella keskutelupalstalla kerran olen tunnistanut jutuista, että tuttu on samalla palstalla käynyt.

Vierailija
38/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei täällä  kukaan ketään oikeasti tunnista, kunhan luulee Luulotautisia täällä on leegio.

Joku jopa luulee, errä poliitikot ja ministerit lukevat täällä, mitä heistä kirjoitetaan. No eivät taatusti lue, some on täynnä heidän haukkumistaan, joten ei heillä ole aikaa eikä halua lukea yhtään mitään täältä. Harvempi kansalainen tänne edes kirjoittelee, saati viitsii lukea pidemmälti keskustelua.

Tåmä on kyllä niin tärkeä huomio: ihan uskomatonta ajatella, että poliitikot tukijoineen spämmäisivät kilpailijoita mustamaalaamista dissausviestejä tai omaa propagandaa keskustelupalstoilla! Käyttävät vain papyruskääröjä naulattuina kaupungin torille, korkeintaan, näinä aikoina!

Vierailija
39/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Weeteeismi on sikäli yleistä että täältä voi tunnistaa puoli Suomea kerralla.

Vierailija
40/52 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus: kyllä. Olen tunnistanut useita naispuolisia herjakirjoittelijoita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä kahdeksan