Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käytätkö sinä kotona ollessa tiettyjä "kotiverkkareita"?

Vierailija
22.06.2024 |

Minä vaihda heti  kotiryysyt ylleni pestyäni ensin kädet ja kaikki aamulla naamaan laittamani ehosteet. 

Tissiliivit ja pikkarit lähtee myös. Ah ilmavuutta. 😛

Lökäpökät, huppari ja t-paita. Syksystä myös itsetehdyt villasukat sujahtaa jalkaan.

Kuinka monta päivää putkeen käytät samaa kotiasua?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä en ole koskaan tajunnut. Aamulla päälle esiintymiskelpoiset vaatteet ja nukkumaan mennessä yöpaita.

Vierailija
2/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apn kanssa samassa linjassa. Heti menee työpäivän jälkeen hyvät vaatteet henkariin ja hetkeksi pardelle tuulettumaan. Päälle harmaat collarit ja joku miehen vanha huppari. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säästän kalliita vaatteitani sekä sähköä ja vettä vaihtamalla ne töistä/kaupasta tultuani leppoisaan mukavaan oloasuun, joka yllä en poistu kotoa. Teen tämän heti.

Minulla on ihan erikseen hylly "kotioloasut."

En voi sietää sitä, kun farkut alkavat pehmetä  ja "polvipussittaa", mikä tapahtuu minun tapauksessani nopeasti, koska tykkään istua lootusasennossa jne.

En myöskään halua parempiin vaatteisiini karvoja, ruokatahroja, hikiläiskiä kainaloon, meikkiraitoja kaulukseen.

Ehdottomasti kotiasu! Voin rentoutua ja olla huoletta miettimättä ulkonäköani ihan koko päivää.

Vierailija
4/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kotiasuna mekko tai yöpaita ilman rintsikoita ja pikkareita ja yöllä ei ole sitäkään.

Vierailija
5/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkkareissa tai munasillaan.

Vaihdan housut päivittäin.

Vierailija
6/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun työvaatteet jää naulaan niin puen unioökät jalkaan ja rupean tekemään ruokaa.

Vierailija
7/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pyjamassa vapaa-ajalla, jos kotitöitä niin vaihdan työvaatteet

Vierailija
8/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä en ole koskaan tajunnut. Aamulla päälle esiintymiskelpoiset vaatteet ja nukkumaan mennessä yöpaita.

Mä en halua olla kotona vaatteilla, joissa olen julkisella paikalla. Tämä myös säästää hyviä vaatteita, kun niitä ei tarvitse pestä jatkuvasti. Lisäksi mun toinen työ on likainen, en haluaisi niissäkään vaatteissa olla kotona.

Mä haluan kyllä kotonakin pukeutua kivoihin vaatteisiin, mutta ne ovat eri vaatteet kuin kodin ulkopuolella. Ja kotona käytän myös sellaisia juttuja, jota en julkiselle paikalle pukisi, esim. trikoita.

Vierailija
9/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mulla on kotivaatteet, jotka laitan päälle heti kotiin tullessa. Yleensä legginssit, t-paita tai pitkähihainen. Kesäisin pidän kotimekkoja. 

Vierailija
10/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti verkkarit himassa. Ahdistunut olo tulee ajatuksesta jo.. jos pitäis huomisen vaatteita koko aika varoa vaikka sipsien tai jätskin mussuttamisen kanssa. Koirakin kuolaa. Lapset venkoilee. Haarat repiäis pian suorista housuista akrobatialiikkeitteni mukana! 😂

Vierailija
11/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin mutta oon siitä römppä että käytän niitä samoja kotiasuja joskus muuallakin kun arvostan mukavuutta enemmän kuin statusta. Parasta on löysät collegepöksyt ja ylisuuri paitis

Vierailija
12/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti verkkarit himassa. Ahdistunut olo tulee ajatuksesta jo.. jos pitäis huomisen vaatteita koko aika varoa vaikka sipsien tai jätskin mussuttamisen kanssa. Koirakin kuolaa. Lapset venkoilee. Haarat repiäis pian suorista housuista akrobatialiikkeitteni mukana! 😂

Mulla sama. Paitsi erikseen vielä edustavat casual street bökät rentoon vapaaseen, en kotiverskoilla edes roskia vie.

Vierailija
13/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihdan aina kotiasun, kun palaan mistä tahansa kuten töistä tai muilta asioilta. Syitä löytyy monta, mutta ensimmäinen ja ratkaiseva on, että kotia ei liata esimerkiksi samoilla housuilla, joilla on istunut vaikkapa linja-autossa. Vaatii tottumista, jos perheen  teini-ikäisiä ei saa samoille tavoille, voin kuvitella.

Vierailija
14/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo on kotivaatteet mutta ei verkkareita vaan collegehousut ja joku löysä paita, kesällä myös ilman housuja (sisällä). Koiraa voin ulkoiluttaa myös kotivaatteissa ja lähikaupassa käydä, mutta sitten "kaupungille" hieman paremmat rennot vaatteet.

Vierailija
15/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hame ja kotitakki

Vierailija
16/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Collegehousut, käytän niin kauan kunnes alkaa haisemaan.

Vierailija
17/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kotivaatteet aina. Ja vaihdan nekin päivittäin. Joku trikoomekko tai yöpaita. Talvella legginsit ja villasukat.

Ulos haluan mennä siististi mutta kotona oleilla mukavasti trikoissa.

Vierailija
18/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiin tullessa käsi- ja naamapesulle (meikit pois) ,korut pois, vaatteet pois (alkkarit jää) ja lököverkkarit sekä kulahtanut iso t-paita päälle,kylmällä säällä vielä huppari. Kotivaatteeni ovat vanhoja, moneen, moneen kertaan pestyjä ja kuluneita,eli ehdottomasti kaikkein mukavimpia, mutta eivät todellakaan tyylikkäitä.

Muutos työminästä kotiminään on valtava.

Pidän kotivaatteita 2-3 päivää, paidan saatan vaihtaa jo päivän päästä.

Vierailija
19/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Kotona ei edes voi pitää niitä hienoimpia kun olisi heti sotkussa. :D Ajattelen sen myös niin, että en halua kuluttaa paremman näköisiä vaatteita kotona niissä hillumalla. :D Rahan säästöä. On myös mukavat päällä sellaiset löysät rönttäkuteet!

Vierailija
20/21 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yhdet verkkarit, käytän niitä kotona ja muuallakin, eism lenkkeillessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi neljä