Poikaystäväni pitää itseään huonompana kuin muut
Aloitin hiljattain ehkä ensimmäisen kunnon parisuhteeni olen 17 vuotias ja poika saman ikäinen. Olemme jutelleet paljon ja yhtenä iltana ajauduimme keskusteluun siitä mitä ajattelemme irsestämme. Olen aina tiennyt että hän on hieman herkkä mutta kun hän kertoi siitä miten pitää itseään huonompana kuin muut ja kertoi itkevänsä usein ja vihaavansa itseään järkytyin hieman. Haluan olla hänen tukenaan koska rakastan häntä ja on minullakin ongelmia mutta en nyt aijo puhua niistä. Mitä mun pitäisi tehdä tai sanoa hänelle? :((
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto varmasti kohentaisi itsetuntoa.
En usko ei olla vielä niin pitkällä ja ollaan molemmat niin rauhallisia ja halutaan tutustua tosi hyvin ennen tuollaista. Ja kokemusta ainakaan minulla ei ennestään ole. Joten voitteko lopettaa tämän hokemisen.
Ap
Älä reagoi ollenkaan tuon yhden ihmisen juttuihin, hän pyörii palstalla provoilemassa aamusta iltaan. Täällä meillä on myös tavallisia vanhempia, jotka yritämme vastata.
Juttelu poikaystävän kanssa auttaa, huomio ja tutustuminen, parisuhdekin kohentaa itsetuntoa ja jaa myös omia ongelmiasi, niin voi puolestaan tukea sinua. Itsetunto on usein tuossa iässä huono jokaisella, heilläkin, jotka eivät sinä sano ääneen, mutta se menee ohi.
woketusliitosta saa apua jos haluaa sukupuoltaan vaihtaa sinäkin saat leikatun tyttö ystävän.
Ruikutuksen on tarkoitus kulkea parisuhteessa vain yhteen suuntaan, naiselta miehelle. Näin molemmat pääsevät toteuttamaan biologisia roolejaan. Toisinpäin johtaa ennen pitkää tyytymättömyyteen ja katkeruuteen. Tee poikaystävällesi selväksi että joko ruikutus loppuu, tai sitten suhde.
Vierailija kirjoitti:
Ruikutuksen on tarkoitus kulkea parisuhteessa vain yhteen suuntaan, naiselta miehelle. Näin molemmat pääsevät toteuttamaan biologisia roolejaan. Toisinpäin johtaa ennen pitkää tyytymättömyyteen ja katkeruuteen. Tee poikaystävällesi selväksi että joko ruikutus loppuu, tai sitten suhde.
Mistä näin päättelit
Tähänkö tämä on mennyt että pojat itkevät tytöille
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suihinotto varmasti kohentaisi itsetuntoa.
En usko ei olla vielä niin pitkällä ja ollaan molemmat niin rauhallisia ja halutaan tutustua tosi hyvin ennen tuollaista. Ja kokemusta ainakaan minulla ei ennestään ole. Joten voitteko lopettaa tämän hokemisen.
Ap
Keskustelulla et ainakaan pojan itsetuntoa kohenna, vaikka mammat täällä niin väittävät. Ei kannata jäädä suhteeseen tuollaisen kanssa, tulevaisuudessa ongelmat vaan lisääntyvät. Löydät varmasti paremman.
Joko keskustelit poikaystävän kanssa?
Vierailija kirjoitti:
Joko keskustelit poikaystävän kanssa?
Jotenkuten ainakin hän on vaikuttanut iloisemmalta nyt eikä ole puhunut sellaisista jutuista paljoa. Enkä mä ole häntä jättämässä on pojillakin tunteet.
Ap
Kuulostaa vähän siltä, että poikkiksen olisi hyvä käydä esim kuraattorilla tai terveydenhoitajalla juttelemassa. Toki voit olla tukena, mutta nuo ajatukset ovat jo sen verran vakavia, että et voi yksin ottaa vastuuta asiasta.
Pojat ei itke