Naiset, kun feikkaatte ikänne, muistakaa feikata se KAIKKIALLA
Niin sadat kerrat on nähty näitä Anna38v jonka meiliosoite onkin Annak79@...
Kommentit (20)
Ihmisten meiliosotteiden numero ei tarkoita synymävuotta.
Vierailija kirjoitti:
Joo ei missän tapauksessa 🤣
Vierailija kirjoitti:
Kun naisen sukunimi alkaa k-kirjaimella...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No taidat olla aika yksinkertainen tapaus jos meiliosoitteesi laitat syntymävuotesi. Kukin tyylillään toki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No taidat olla aika yksinkertainen tapaus jos meiliosoitteesi laitat syntymävuotesi. Kukin tyylillään toki.
TOdennäköisesti tuo vielä tarkoittaa että se muijan oikea syntymä vuosi on 1974 ja silloin kun se avasi sähköpostin oli tarvettaa valehdella vain 5 vuodella.
Vuosia sitten valehtelin ikäni - kaikki muut uskoi, paitsi aviomies ja ex-poikaystävä - en ymmärrä, miten olin muuttanut itseni vanhemmaksi kuin olinkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taidat olla yksinkertainen tapaus, kun tuolleen haukut muita tietämättömänä sähköpostin historiasta. Silloin, kun sähköpostit tulivat niin itseasiassa oli tapana, että sähköpostiin laitettiin syntymävuosi loppuun. Nykyään ei niinkään enää. Syy miksi yleensä laitettiin syntymävuosi oli se, kun keksit jonkun hyvän nimimerkin (minkä jotkut 1000000) muutakin ihmistä oli tehnyt ennen sinua niin kokeiltiin sitten eri variaatioita syntymävuodella loppuun, että sai sen nimimerkin sitten käyttöön.
Jos feikkaisin, feikkaisin ylöspäin, että saisin enemmän kunnioitusta.
Meiliosoite 😂😂 minulle se generaattori ainakin arpoi numeron sinne perään, kun toivomaani ei ollut vapaana. En ole 159-vuotias, vaikka (edesmennyt) meiliosoitteeni niin väittikin.
Törmäsin treffisivustolla vanhaan hoitoon (naiseen), se oli silloin 51 vuotias eli nyt 55, iäkseen oli nyt ilmoittanut 42 vuotta, säälittävää ja noloa.
Mä olin Anna21. Kukaan nyt ei hitto vie näillä kilometreillä usko, että olisin 21vee tai että olisin syntynyt vuonna 21, oli se sitten 1921 tai 2021.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse taidat olla yksinkertainen tapaus, kun tuolleen haukut muita tietämättömänä sähköpostin historiasta. Silloin, kun sähköpostit tulivat niin itseasiassa oli tapana, että sähköpostiin laitettiin syntymävuosi loppuun. Nykyään ei niinkään enää. Syy miksi yleensä laitettiin syntymävuosi oli se, kun keksit jonkun hyvän nimimerkin (minkä jotkut 1000000) muutakin ihmistä oli tehnyt ennen sinua niin kokeiltiin sitten eri variaatioita syntymävuodella loppuun, että sai sen nimimerkin sitten käyttöön.
Nykyisin voi sähköpostin vaihtaakin, tai luoda useamman. Ei se ole vaikeaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä höpötä. Mulla on ollut ensimmäinen hotmail-osoite joskus vuonna 1998, eikä sen paremmin mulla kuin kenelläkään tuntemistani ollut syntymävuotta osoitteessa, vaan ihan joku 1,0, 10 tms.
Vierailija kirjoitti:
Meiliosoite 😂😂 minulle se generaattori ainakin arpoi numeron sinne perään, kun toivomaani ei ollut vapaana. En ole 159-vuotias, vaikka (edesmennyt) meiliosoitteeni niin väittikin.
Sinä olen sitten nuori jos ap:n logiikalla mennään. Minä olen 561.
Miehet, kun feikkaatte olevanne käytöstaitoisia ja kunnollisia ihmisiä, muistakaa jatkaa feikkausta pitkään. Joku saattaa jopa kuvitella teidän olevan ihmismäisiä olentoja.
"Naiset, kun feikkaatte ikänne, muistakaa feikata se KAIKKIALLA"
Niin että koskee vain naisia? Entä "nuorekkaat" farkkumiehet jotka omasta mielestään menevät helposti parikymmentäkin vuotta nuoremmasta. Näitä hidalgoja tullut vastaan aivan liian usein!
Kuvitellaan että nuoret naiset lankeavat heidän "sharmiinsa". Voi kunpa tietäisivät miten säälittäviä esityksiä voi olla!
Mistä tiedät että molemmat ei ole feikkejä? Ehkä K79 on sarjanumero