Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, kun feikkaatte ikänne, muistakaa feikata se KAIKKIALLA

Vierailija
22.06.2024 |

Niin sadat kerrat on nähty näitä Anna38v jonka meiliosoite onkin Annak79@...

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä tiedät että molemmat ei ole feikkejä? Ehkä K79 on sarjanumero

Vierailija
2/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisten meiliosotteiden numero ei tarkoita synymävuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo ei missän tapauksessa 🤣

Vierailija
4/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun naisen sukunimi alkaa k-kirjaimella...

Vierailija
5/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taidat olla aika yksinkertainen tapaus jos meiliosoitteesi laitat syntymävuotesi. Kukin tyylillään toki.

Vierailija
6/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan feikannut ikääni.

Vierailija
7/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No taidat olla aika yksinkertainen tapaus jos meiliosoitteesi laitat syntymävuotesi. Kukin tyylillään toki.

TOdennäköisesti tuo vielä tarkoittaa että se muijan oikea syntymä vuosi on 1974 ja silloin kun se avasi sähköpostin oli tarvettaa valehdella vain 5 vuodella.

Vierailija
8/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosia sitten valehtelin ikäni - kaikki muut uskoi, paitsi aviomies ja ex-poikaystävä - en ymmärrä, miten olin muuttanut itseni vanhemmaksi kuin olinkaan. 

Vierailija
9/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taidat olla yksinkertainen tapaus, kun tuolleen haukut muita tietämättömänä sähköpostin historiasta. Silloin, kun sähköpostit tulivat niin itseasiassa oli tapana, että sähköpostiin laitettiin syntymävuosi loppuun. Nykyään ei niinkään enää. Syy miksi yleensä laitettiin syntymävuosi oli se, kun keksit jonkun hyvän nimimerkin (minkä jotkut 1000000) muutakin ihmistä oli tehnyt ennen sinua niin kokeiltiin sitten eri variaatioita syntymävuodella loppuun, että sai sen nimimerkin sitten käyttöön.

Vierailija
10/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole tarvetta valehdella.

Vierailija
11/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sähköposti oli joskus mu11i@jotain.com. Olenko syntynyt 2011 vai 1911?

Vierailija
12/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos feikkaisin, feikkaisin ylöspäin, että saisin enemmän kunnioitusta.

Vierailija
13/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meiliosoite 😂😂 minulle se generaattori ainakin arpoi numeron sinne perään, kun toivomaani ei ollut vapaana. En ole 159-vuotias, vaikka (edesmennyt) meiliosoitteeni niin väittikin. 

Vierailija
14/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin treffisivustolla vanhaan hoitoon (naiseen), se oli silloin 51 vuotias eli nyt 55, iäkseen oli nyt ilmoittanut 42 vuotta, säälittävää ja noloa.

Vierailija
15/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin Anna21. Kukaan nyt ei hitto vie näillä kilometreillä usko, että olisin 21vee tai että olisin syntynyt vuonna 21, oli se sitten 1921 tai 2021.

Vierailija
16/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse taidat olla yksinkertainen tapaus, kun tuolleen haukut muita tietämättömänä sähköpostin historiasta. Silloin, kun sähköpostit tulivat niin itseasiassa oli tapana, että sähköpostiin laitettiin syntymävuosi loppuun. Nykyään ei niinkään enää. Syy miksi yleensä laitettiin syntymävuosi oli se, kun keksit jonkun hyvän nimimerkin (minkä jotkut 1000000) muutakin ihmistä oli tehnyt ennen sinua niin kokeiltiin sitten eri variaatioita syntymävuodella loppuun, että sai sen nimimerkin sitten käyttöön.

Nykyisin voi sähköpostin vaihtaakin, tai luoda useamman. Ei se ole vaikeaa.

Vierailija
17/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä höpötä. Mulla on ollut ensimmäinen hotmail-osoite joskus vuonna 1998, eikä sen paremmin mulla kuin kenelläkään tuntemistani ollut syntymävuotta osoitteessa, vaan ihan joku 1,0, 10 tms.

Vierailija
18/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meiliosoite 😂😂 minulle se generaattori ainakin arpoi numeron sinne perään, kun toivomaani ei ollut vapaana. En ole 159-vuotias, vaikka (edesmennyt) meiliosoitteeni niin väittikin. 

Sinä olen sitten nuori jos ap:n logiikalla mennään. Minä olen 561.

Vierailija
19/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet, kun feikkaatte olevanne käytöstaitoisia ja kunnollisia ihmisiä, muistakaa jatkaa feikkausta pitkään. Joku saattaa jopa kuvitella teidän olevan ihmismäisiä olentoja.

Vierailija
20/20 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Naiset, kun feikkaatte ikänne, muistakaa feikata se KAIKKIALLA"

Niin  että koskee vain naisia?  Entä "nuorekkaat"  farkkumiehet  jotka omasta mielestään menevät helposti parikymmentäkin vuotta nuoremmasta. Näitä hidalgoja tullut vastaan aivan liian usein!

Kuvitellaan että nuoret naiset lankeavat heidän "sharmiinsa". Voi kunpa tietäisivät miten säälittäviä esityksiä voi olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan seitsemän