Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minulla meni aika monta vuotta sen ymmärtämiseen että miehestäni ei oikein pidetä

Vierailija
22.06.2024 |

Meitä ei kutsuta pariskuntana oikein koskaan minnekään. Muita kyllä.

Mun mies on liikaa alkoholia kuluttava jöröttävä tuppisuu. Ei todellakaan mikään juhlien ilostuttaja. 

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta jotain erityistä hänessä innkunbolet olkut valmis ja halukas elämään hänen kanssa parisuhteessa. - Itse olen huomannut, että (miehenä) monesti saanut selitellä ja vastailla enempi kysymykseen miksi en juo alkoholia juuri lainkaan verrattuna niihin miehiin (ja naisiin) jotka juovat. Saanut kuulla joskus olevani ilonkin pilaaja, jos ei kännäys kiinnosta. 

Vierailija
2/4 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta jotain erityistä hänessä innkunbolet olkut valmis ja halukas elämään hänen kanssa parisuhteessa. - Itse olen huomannut, että (miehenä) monesti saanut selitellä ja vastailla enempi kysymykseen miksi en juo alkoholia juuri lainkaan verrattuna niihin miehiin (ja naisiin) jotka juovat. Saanut kuulla joskus olevani ilonkin pilaaja, jos ei kännäys kiinnosta. 

Noh. Elämä on kuitenkin enemmän arkea kuin juhlaa. 

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselin siis kuvia eilisistä juhannusjuhlista ja mietin miksi emme (taaskaan) olleet kutsuttujen listalla. Samainen juhlien emäntä kuitenkin kutsuu usein minua kahville tai vaikka seuraksi jonnekin tapahtumaan. Eli syy ei liene minussa. Ne muiden miehet on iloisia, rentoja, hyvät sosiaaliset taidot..

Tulipa jotenkin ankea olo. Tällaistako se on sitten aina jatkossakin. 

Ap

Vierailija
4/4 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Noh. Elämä on kuitenkin enemmän arkea kuin juhlaa. 

Ap

Näinhän se. Ja hyvä ja vueläkin parempi, jos kumppanisi kantaa isaltaan vastuun arjen sujumisesta. Mutta toisaalts pääsetkö sinänitse rentoutumaan kunnolla koskaan jos arjen ulkopuolella joudut jännäämään taibkokemaan inhoa kumppanisi alkoholinnkäytöstä? Kun eikö vapaahetkien pitäisi olla niitä, jolloin kerätään voimia yhdessä arkea varten/ palaudutaan arjen rasituksista.

Mutta miten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yhdeksän