Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Väkivaltainen nies, ero! Ka

Vierailija
22.06.2024 |

Sain viimein otettua hänestä eron. Nuorin lapsi muutti kanssani pois Suomesta. Kauas miehestä, Vanhin muutti omilleen.,

Surulista tarinassani on, että vanhin sanoo minulle, että sinä olet syypää isän käytökseen ja eroon. Olen liian nöyrä ja nössö ja sen takia isä hakkasi ja pahoinpiteli ja hski oikeita naisia lohduksi. 

Toki olin nössä, kosks pelkäsin miestäni kuollakseni, hänen raivonsa oli silmitöntä. 

Olen  onnellinen, että viimein sain voimavaroja lähtöön. Siellä uhkailut, että tuhoaa minut lopullisesti, kaikui korviini. Siksi oli muutettsva kauas ja luoda koti tänne

Ehkä pahinta,mitä voi tapahtua, on kuitenkin tuo lapseni sanominen. Se saattaa oikeasti tuhota minut,

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännämiehen valinnut nainen itkee taas! AHAHAHAHAHAHAHAH! Olisit ottanut ihka aidon KILTIN MIEHEN!

Vierailija
2/7 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teetkö sä tahallaan noita toistuvia kirjoitusvirheitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettava lapsi, älä ole missään tekemisissä häneen enää. Naisen ei todellakaan tarvitse olla kova, jos mies tätä vaatii on kaappihomo. Nainen on pehmeä ja rakastava

ONNEA turvaan pääsystä. Ottaa aikansa tottua turvaan, mutta se on sen arvoista

Lapsen menettäminen on surullista, mutta naiset ovat myös liian kauan antaneet rakkauttaan r*iskareille ja heidän lapsilleen. Aloita "kovuus" siitä, että rakastat heitä, jotka rakastavat sinua. Kukaan normaali ihminen ei kuitenkaan myöskään edes katso lasta päin, joka puhuu noin äidistään

Vierailija
4/7 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkeran velavanhapiian yritys 377. 

Vierailija
5/7 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On siis saanut lapsen manipuloitua. Älä sure, lapsi tulee vielä näkemään asian laidan itse kasvettuaan vähän. Minun poikani puhui samaan tapaan, nyt ei enää vanhempana siedä isäänsä kuin pari tuntia kerrallaan velvollisuudentunnosta. 

Vierailija
6/7 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olipa taas pläjäys 🙄

Vierailija
7/7 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani siitä mitä olet joutunut kokemaan. Toivon sinulle kaikkea hyvää!