Haluaisin elämääni kiltin miehen
Kysymys kuuluu, mistä näitä löytää? Kulkevatko reteissä miesporukoissa, tuskin? Ovatko yksikseen kotosalla? Paljon täällä asiasta puhutaan, mutta mistä heitä löytää?
Kommentit (141)
Vierailija kirjoitti:
Ihana kysymys, Ap!
Jos olisin nainen ja tahtoisin kohdata kilttejä miehiä, etsisin esim. seuraavanlaisista kuvioista:
-tanssiharrastuksesta (paritanssi eri muodoissaan, vapaa tanssi, kontakti-improvisaatio)
-tantratyöpajoista
-vapaaehtois- ja järjestötoiminnasta omien arvojen mukaan (avustustyö, ihmisoikeudet, ympäristö, muunlajisten eläinten suojelu)
-jos olisin myös taipuvainen henkisyyteen, niin myös seurakunnan toiminnasta tai vaikkapa buddhalaisista meditaatioilloista
-kauniin ja sielukkaan musiikin keikoilta ja konserteista
-ja tietysti koiralenkeiltä!
Ja jos kohtaisin jonkun ihanan, jonka kanssa kokisin aavistusta sydämen yhteydestä, hymyilisin ja sanoisin jotain tyyliin: Hei, vaikutat mukavalta, oispa kiva tutustua paremmin, ja kysyisin koiralenkille tai kahvilaan.
Ja vaikka se ihana mies jostain syystä sanoisi Ei, hänelle jäisi luultavasti hyvä mieli myönteisestä hu
Kiitos sielukkaasta vastauksesta!
Ap
"Katson mielenkiintoista naista aina kohti. Silmiin. Ja joka ikinen kerta nainen kokee asian ahdistavaksi. Eli. Jos katson kohti, en saa kontaktia, koska toinen ahdistuu. Jos en katso kohti, en saa kontaktia, koska en katso kohti. En ole niin ruma tai pelottava kuitenkaan, että se olisi syy. Luulen, että on ollut niin paljon hysteriaa ja kaiken maailman roskaa mm mediassa (voin vain arvailla, mitä esimerkiksi naisten omissa someryhmissä ja vastaavissa kerrotaan - tiedä vaikka siellä olisi oma kuva yleisesti jaossa saatetekstillä "pedofiili" tms), että naiset eivät enää uskalla tehdä mitään. Monet eivät osaa edes puhua."
Hyvä näkökulma. Alan tästä eteenpäin katsomaan miehiä vähän tarkemmin ja avoimemmin. Aiemmin olen kyllä vältellyt katseita, ettei vain ole vaivaksi muille, yms.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Mistä löytää kilttinainen?
Olen täällä!
Ap
Etsin niin kauan kuin löydän jonkun, joka on yhtä kiva ja sydämellinen kuin minä. Sitten päivitän tänne, että kilttimies on löytynyt. 😊
Vierailija kirjoitti:
Minkälainen on sitten se kiltti mies?
Omasta mielestäni sellainen joka
-ei ole väkivaltainen
-on rehellinen
-johon voi luottaa
-suhteessa sitoutuva,
-valmis kompromisseihin
-ei rasisti eikä persu
-normaali äo
- osaa myös keskustella, ei pelkkää pintahölinää
-ei juopottele
-avoin ja asiallinen
-kunnioittaa jokaista elävää olentoa
Jonka seurassa tuntee olevansa kotona, turvallisesti.
Hauskaa! Täytän kaikki listan kohdat. Myös muita hyviä puolia löytyy.
t. Vapaa mies
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä!
Ap
Ap, meillä on Match! 🙂🙂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä!
Ap
Ap, meillä on Match! 🙂🙂
Ja me puhutaan toisillemme, eikä odotella, että toinen aloittaa! 😄
Vierailija kirjoitti:
AP on söpöliini😙
Voi kiitos! Tässähän ihan punastuu!
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on söpöliini😙
Ap
Halaan ja pussaan myös!😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
AP on söpöliini😙
Ap
Halaan ja pussaan myös!😍
Tässä on vielä 9 min aikaa 😃
Ap
Hyvää yötä Ap. Silitän hiuksiasi nuku hyvin🥰
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Ap. Silitän hiuksiasi nuku hyvin🥰
Kiitos! 😊🥰
Tuli just sunnu ntaiksi mökille. Täällä on tosi tylsää yksin. Paistelen pihvit savustan lohen. Saunon ja meen illaksi 122 n asu tooni 25 km päähän. Ei jaksa veneilläkään . Ikkunan karmit laitoin aamulla. Mulla on paku ja 2 moottoripyörää ja 2 yliopistotutkintoa.
Tv kilttimies 52v
Ps mitään vanhaa ak kaa en huolistaan max 40v neitsyt
Enkä lähe tanssimaan , joogaan enkä teatteriin ikinä ja ateistit kuuseen
Vierailija kirjoitti:
Minkä ikäinen olet.?
Ai minäkö? Täytän joka vuosi 33, sen ikäinen 😄
Ap
Ihana kysymys, Ap!
Jos olisin nainen ja tahtoisin kohdata kilttejä miehiä, etsisin esim. seuraavanlaisista kuvioista:
-tanssiharrastuksesta (paritanssi eri muodoissaan, vapaa tanssi, kontakti-improvisaatio)
-tantratyöpajoista
-vapaaehtois- ja järjestötoiminnasta omien arvojen mukaan (avustustyö, ihmisoikeudet, ympäristö, muunlajisten eläinten suojelu)
-jos olisin myös taipuvainen henkisyyteen, niin myös seurakunnan toiminnasta tai vaikkapa buddhalaisista meditaatioilloista
-kauniin ja sielukkaan musiikin keikoilta ja konserteista
-ja tietysti koiralenkeiltä!
Ja jos kohtaisin jonkun ihanan, jonka kanssa kokisin aavistusta sydämen yhteydestä, hymyilisin ja sanoisin jotain tyyliin: Hei, vaikutat mukavalta, oispa kiva tutustua paremmin, ja kysyisin koiralenkille tai kahvilaan.
Ja vaikka se ihana mies jostain syystä sanoisi Ei, hänelle jäisi luultavasti hyvä mieli myönteisestä huomiosta, ja minä voisin onnitella itseäni rohkeudesta.
<3 G