Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs teidän juhannukseen kuuluu?

Vierailija
21.06.2024 |

Joko on juhannusaatto vietetty vai vastakohta juhlat tästä alkavat?

Kommentit (39)

Vierailija
21/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

OIKEIN HYLLYVÄN LÖLLYVÄN HYTKYVÄN IRSTAAN IHRAISTA JUHANNUSTA TEILLE KAIKILLE KEHOPOSITIIVISILLE IHRAKASOILLE!!!!!

Syökää juokaa mässätkää ryypätkää ahmikaa itsenne turpeiksi muodottomiksi möhkäleiksi ja sitten maatkaa sohvallanne huonovointisina röyhtäillen, piereskellen ja hikoillen 🌺🌸🌼🌻🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🍢🍡🍧🍨🍦🥧🧁🍰🎂🍮🍭🍬🍫🍿🍩🍪

Vierailija
22/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OIKEIN HYLLYVÄN LÖLLYVÄN HYTKYVÄN IRSTAAN IHRAISTA JUHANNUSTA TEILLE KAIKILLE KEHOPOSITIIVISILLE IHRAKASOILLE!!!!!

Syökää juokaa mässätkää ryypätkää ahmikaa itsenne turpeiksi muodottomiksi möhkäleiksi ja sitten maatkaa sohvallanne huonovointisina röyhtäillen, piereskellen ja hikoillen 🌺🌸🌼🌻🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🍢🍡🍧🍨🍦🥧🧁🍰🎂🍮🍭🍬🍫🍿🍩🍪

Just kun mietin että ollut hiljainen juhannus palstahullujen osalta. Olin väärässä :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotipaikkakunnalla kävin päivällä lapsen kanssa mummulassa. Oli muitakin paikalla ja tuli syötyä hyvin grilliruokaa ja saunottua rantasaunassa. Nyt äsken tytär nukahti omaan sänkyynsä, ollut pitkä päivä hänelläkin. Ehkä sunnuntaina uudestaan matka mummulaan, katsotaan mitä säätä lupaa ja tuleeko muita sisaruksia paikalle. Kohta iltapalaa itselleni ja ehkä jotain leffaa katson vähän aikaa. Ollut hyvä päivä, nyt rentoutunut mieli.

Leppoisaa juhannusta kaikille!

Vierailija
24/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Söin vahingossa juustopalloja joissa on arominvahvennetta (Taffel ei sitä poista tuotteistaan), onneksi yleensä vähemmän kuin sipseissä. Vähän hirvittää. Onneksi on alkoholitonta juomaa. 

Vierailija
25/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söin vahingossa juustopalloja joissa on arominvahvennetta (Taffel ei sitä poista tuotteistaan), onneksi yleensä vähemmän kuin sipseissä. Vähän hirvittää. Onneksi on alkoholitonta juomaa. 

So what, mikä siinä arominvahventeessa on niin kamalaa?

Vierailija
26/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kivan erilaisia juhannuskokemuksia palstalaisilla. 

Vierailija
27/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin siis ihan rutiinitarkastuksessa. Kesken sisätarkastuksen gyne huomautti että hei, sulla näyttää olevan pyyhkimisen jälkiä täällä ja koitti hienovaraisesti putsailla jälkiä paperilla. Tuli kyllä selväksi mitä tarkoitettiin, vähän liiankin hyvin. En vain ymmärrä, miksi lääkäri koki sopivaksi huomauttaa aiheesta minulle - haavereita sattuu varmasti kaikille. 

Nyt kävin lukemassa kantaa ja, yllätys yllätys, potilaskertomuksessa lukee "häpyhuulten alueella havaittu ulostejäämiä". Voisin vajota maan alle. Ihan oikeasti, ei ole koskaan hävettänyt näin paljon. Olisin ottanut opikseni ihan pelkästä lääkärin huomautuksesta, mutta nyt haaverini on kaikkien luettavissa hamaan tappiin asti.

Vierailija
28/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä kummosia. Olen yksin kotona katsomassa, että isällä on kaikki hyvin, joka asuu lähellä. Hänellä on siis parantumaton sairaus ja sen verran huono kunto, ettei jaksa enää lähteä mökille. Muu perhe lähti mökille. Ja siis itse tätä ehdotin, että muut saavat viettää rennompaa juhannusta. Itselleni tämä on myös oikein jees, viihdyn yksin ja haluan myös viettää isän kanssa aikaa, kun sitä ei enää paljoa tule olemaan.

Oikein hyvää juhannusta teille! Hienosti teit. 

Vierailija
29/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyty salilla, grillattu. Nyt nukkumaan. Selvinpäin ja lasten kanssa meni tämä juhannus, niin kun yleensä.

Vierailija
30/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se sulle kuuluu?

Vierailija
31/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normi viikonloppu. Kävin eilen  hautausmaalla sisareni menehtyi  tasan vuosi sitten, tänään  pyöräilemässä, olen lukenut, siivonnut ym. Huomenna menen äidilleni, savustetaan kalaa ja syödään. .  En "vietä" juhannusta enkä vappua..  

Vierailija
32/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin koko päivän ihan masentunut yksinäisestä juhannuksesta. Sitten huomasin että kouluaikainen (salainen) ihastukseni oli laittanut minulle höpsön viestin. 

Sai minut hymyilemään.

Vierailija
33/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä tässä kummosia. Olen yksin kotona katsomassa, että isällä on kaikki hyvin, joka asuu lähellä. Hänellä on siis parantumaton sairaus ja sen verran huono kunto, ettei jaksa enää lähteä mökille. Muu perhe lähti mökille. Ja siis itse tätä ehdotin, että muut saavat viettää rennompaa juhannusta. Itselleni tämä on myös oikein jees, viihdyn yksin ja haluan myös viettää isän kanssa aikaa, kun sitä ei enää paljoa tule olemaan.

Oikein hyvää juhannusta teille! Hienosti teit. 

Voi kiitos! En halua vaikuttaa miltään oman sädekehän kiilloittajalta. Itse ajattelin heti niin kun olin tuon lähettänyt. Mutta siis pointtini on, että joskus elämä on tällaista, oli juhannus taikka joulu. Hyvää juhannusta myös sinulle!

Vierailija
34/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tuli aloituksesta mieleen oksettava S kaupan mainos "Miltäs se teidän juhannus maistuu" mutta ei onneksi ollut siitä kysymys 🙂

Vierailija
35/39 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin edellisyön töissä enkä ehtinyt nukkumaan, päivä juhlissa ja nyt kotiuduttiin. Hyvää ruokaa ja mukavia sukulaisia mutta nyt uni maistuu.

Vierailija
36/39 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa  että juhannus on ohi. 

37/39 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neo's Twisteriä veivasin koko päivän 🎢 Tänään jotain muuta 🏎

Vierailija
38/39 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksin kotona kuten kaikki viikonloput ja juhlapyhät. kohta lenkille ja muita suunnitelmia ei tälle päivälle olekaan.

Vierailija
39/39 |
22.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin siis ihan rutiinitarkastuksessa. Kesken sisätarkastuksen gyne huomautti että hei, sulla näyttää olevan pyyhkimisen jälkiä täällä ja koitti hienovaraisesti putsailla jälkiä paperilla. Tuli kyllä selväksi mitä tarkoitettiin, vähän liiankin hyvin. En vain ymmärrä, miksi lääkäri koki sopivaksi huomauttaa aiheesta minulle - haavereita sattuu varmasti kaikille. 

Nyt kävin lukemassa kantaa ja, yllätys yllätys, potilaskertomuksessa lukee "häpyhuulten alueella havaittu ulostejäämiä". Voisin vajota maan alle. Ihan oikeasti, ei ole koskaan hävettänyt näin paljon. Olisin ottanut opikseni ihan pelkästä lääkärin huomautuksesta, mutta nyt haaverini on kaikkien luettavissa hamaan tappiin asti.

Hyi hitto. Etkö pese alapäätäsi ennen gynelle menoa? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi