Mitäs teidän juhannukseen kuuluu?
Joko on juhannusaatto vietetty vai vastakohta juhlat tästä alkavat?
Kommentit (39)
Vierailija kirjoitti:
OIKEIN HYLLYVÄN LÖLLYVÄN HYTKYVÄN IRSTAAN IHRAISTA JUHANNUSTA TEILLE KAIKILLE KEHOPOSITIIVISILLE IHRAKASOILLE!!!!!
Syökää juokaa mässätkää ryypätkää ahmikaa itsenne turpeiksi muodottomiksi möhkäleiksi ja sitten maatkaa sohvallanne huonovointisina röyhtäillen, piereskellen ja hikoillen 🌺🌸🌼🌻🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🍢🍡🍧🍨🍦🥧🧁🍰🎂🍮🍭🍬🍫🍿🍩🍪
Just kun mietin että ollut hiljainen juhannus palstahullujen osalta. Olin väärässä :D
Kotipaikkakunnalla kävin päivällä lapsen kanssa mummulassa. Oli muitakin paikalla ja tuli syötyä hyvin grilliruokaa ja saunottua rantasaunassa. Nyt äsken tytär nukahti omaan sänkyynsä, ollut pitkä päivä hänelläkin. Ehkä sunnuntaina uudestaan matka mummulaan, katsotaan mitä säätä lupaa ja tuleeko muita sisaruksia paikalle. Kohta iltapalaa itselleni ja ehkä jotain leffaa katson vähän aikaa. Ollut hyvä päivä, nyt rentoutunut mieli.
Leppoisaa juhannusta kaikille!
Söin vahingossa juustopalloja joissa on arominvahvennetta (Taffel ei sitä poista tuotteistaan), onneksi yleensä vähemmän kuin sipseissä. Vähän hirvittää. Onneksi on alkoholitonta juomaa.
Vierailija kirjoitti:
Söin vahingossa juustopalloja joissa on arominvahvennetta (Taffel ei sitä poista tuotteistaan), onneksi yleensä vähemmän kuin sipseissä. Vähän hirvittää. Onneksi on alkoholitonta juomaa.
So what, mikä siinä arominvahventeessa on niin kamalaa?
Kivan erilaisia juhannuskokemuksia palstalaisilla.
Kävin siis ihan rutiinitarkastuksessa. Kesken sisätarkastuksen gyne huomautti että hei, sulla näyttää olevan pyyhkimisen jälkiä täällä ja koitti hienovaraisesti putsailla jälkiä paperilla. Tuli kyllä selväksi mitä tarkoitettiin, vähän liiankin hyvin. En vain ymmärrä, miksi lääkäri koki sopivaksi huomauttaa aiheesta minulle - haavereita sattuu varmasti kaikille.
Nyt kävin lukemassa kantaa ja, yllätys yllätys, potilaskertomuksessa lukee "häpyhuulten alueella havaittu ulostejäämiä". Voisin vajota maan alle. Ihan oikeasti, ei ole koskaan hävettänyt näin paljon. Olisin ottanut opikseni ihan pelkästä lääkärin huomautuksesta, mutta nyt haaverini on kaikkien luettavissa hamaan tappiin asti.
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä kummosia. Olen yksin kotona katsomassa, että isällä on kaikki hyvin, joka asuu lähellä. Hänellä on siis parantumaton sairaus ja sen verran huono kunto, ettei jaksa enää lähteä mökille. Muu perhe lähti mökille. Ja siis itse tätä ehdotin, että muut saavat viettää rennompaa juhannusta. Itselleni tämä on myös oikein jees, viihdyn yksin ja haluan myös viettää isän kanssa aikaa, kun sitä ei enää paljoa tule olemaan.
Oikein hyvää juhannusta teille! Hienosti teit.
Käyty salilla, grillattu. Nyt nukkumaan. Selvinpäin ja lasten kanssa meni tämä juhannus, niin kun yleensä.
Normi viikonloppu. Kävin eilen hautausmaalla sisareni menehtyi tasan vuosi sitten, tänään pyöräilemässä, olen lukenut, siivonnut ym. Huomenna menen äidilleni, savustetaan kalaa ja syödään. . En "vietä" juhannusta enkä vappua..
Olin koko päivän ihan masentunut yksinäisestä juhannuksesta. Sitten huomasin että kouluaikainen (salainen) ihastukseni oli laittanut minulle höpsön viestin.
Sai minut hymyilemään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä tässä kummosia. Olen yksin kotona katsomassa, että isällä on kaikki hyvin, joka asuu lähellä. Hänellä on siis parantumaton sairaus ja sen verran huono kunto, ettei jaksa enää lähteä mökille. Muu perhe lähti mökille. Ja siis itse tätä ehdotin, että muut saavat viettää rennompaa juhannusta. Itselleni tämä on myös oikein jees, viihdyn yksin ja haluan myös viettää isän kanssa aikaa, kun sitä ei enää paljoa tule olemaan.
Oikein hyvää juhannusta teille! Hienosti teit.
Voi kiitos! En halua vaikuttaa miltään oman sädekehän kiilloittajalta. Itse ajattelin heti niin kun olin tuon lähettänyt. Mutta siis pointtini on, että joskus elämä on tällaista, oli juhannus taikka joulu. Hyvää juhannusta myös sinulle!
Mulle tuli aloituksesta mieleen oksettava S kaupan mainos "Miltäs se teidän juhannus maistuu" mutta ei onneksi ollut siitä kysymys 🙂
Olin edellisyön töissä enkä ehtinyt nukkumaan, päivä juhlissa ja nyt kotiuduttiin. Hyvää ruokaa ja mukavia sukulaisia mutta nyt uni maistuu.
Neo's Twisteriä veivasin koko päivän 🎢 Tänään jotain muuta 🏎
yksin kotona kuten kaikki viikonloput ja juhlapyhät. kohta lenkille ja muita suunnitelmia ei tälle päivälle olekaan.
Vierailija kirjoitti:
Kävin siis ihan rutiinitarkastuksessa. Kesken sisätarkastuksen gyne huomautti että hei, sulla näyttää olevan pyyhkimisen jälkiä täällä ja koitti hienovaraisesti putsailla jälkiä paperilla. Tuli kyllä selväksi mitä tarkoitettiin, vähän liiankin hyvin. En vain ymmärrä, miksi lääkäri koki sopivaksi huomauttaa aiheesta minulle - haavereita sattuu varmasti kaikille.
Nyt kävin lukemassa kantaa ja, yllätys yllätys, potilaskertomuksessa lukee "häpyhuulten alueella havaittu ulostejäämiä". Voisin vajota maan alle. Ihan oikeasti, ei ole koskaan hävettänyt näin paljon. Olisin ottanut opikseni ihan pelkästä lääkärin huomautuksesta, mutta nyt haaverini on kaikkien luettavissa hamaan tappiin asti.
Hyi hitto. Etkö pese alapäätäsi ennen gynelle menoa?
OIKEIN HYLLYVÄN LÖLLYVÄN HYTKYVÄN IRSTAAN IHRAISTA JUHANNUSTA TEILLE KAIKILLE KEHOPOSITIIVISILLE IHRAKASOILLE!!!!!
Syökää juokaa mässätkää ryypätkää ahmikaa itsenne turpeiksi muodottomiksi möhkäleiksi ja sitten maatkaa sohvallanne huonovointisina röyhtäillen, piereskellen ja hikoillen 🌺🌸🌼🌻🤗🤗🤗🤗🤗🤗🤗🍢🍡🍧🍨🍦🥧🧁🍰🎂🍮🍭🍬🍫🍿🍩🍪