Vieras toi juhannuspöytään paketin Hiillos-makkaraa
Toi grilli-iltaan paketin tuota jauhomakkaraa. Seurasin tilannetta, söi kaikkea muuta kuin tuota tuomaansa jauhopakettia. Seurauksena, ettei enää kuulu grilli-iltojemme kutsuttujen joukkoon.
Kommentit (54)
Minäkin saattaisin tuoda hiillos makkaran enempää ajattelematta valikoimaa. Olimme srk grillaus tapahtumassa, siellä oli poprillia.
Hiillos nyt Halpahallista 1€ paketti, nyt juhannustarjous, eilen satsattiin mekin tuo 1€, ja eilen syötin eurolla. ( no toki salaatin tein lisäksi) Ja oli hyvää..
Ihme valittajia täällä. Jos illanviettoa pidetään, niin tietenkin sovitaan porukan kesken mitä kukakin tuo ja minkä verran.
Eikä jälkikäteen arvostella mitä kukakin on tuonut ja syönyt.
Vierailija kirjoitti:
Joku saattaa ajatella, että ei ole ok syödä niitä itse viemiään syötäviä, vaan ovat lahja, ja pitää syödä juhlapaikan tarjoomuksia. Toki jos aloituksen Hiillos-juttu on tositapaus, vieraalla voipi olla muunkinlaisia ajatuksia tai ei juuri minkäänlaisia ajatuksia.
...joten lahjaksi ostetaan halvinta mitä kaupassa on?
Vierailija kirjoitti:
Parasta 🤣🤣🤣🤣🤣
No jos ei ole koskaan ruokaa saanut.
Kokeiltu on kaikki a-luokan grillimakkarat Kabanossit, lammas marquesit ja chorizot, raakamakkaracarlosit, mutta kyllä joku Hiillosmakkara tai Camping ovat varmoja valintoja grillattavaksi, ainoana ehtona on, ettei sisällä broileria tai muuta siipikarjanlihaa. Ei pauku rustot yms. hampaissa.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Minäkin saattaisin tuoda hiillos makkaran enempää ajattelematta valikoimaa. Olimme srk grillaus tapahtumassa, siellä oli poprillia.
Siinä on varmaan katsottu hintaakin.
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä toisen paketin itsellään kun on ostanut ehkäm kaksi pakettia kolmella eurolla.
Hiillos on muuten aika kallista. Ei lähde tuolla hinnalla.
En kehtaisi tarjota saksalaisille vierailleni tuollaista moskaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Parasta 🤣🤣🤣🤣🤣
No jos ei ole koskaan ruokaa saanut.
Kokeiltu on kaikki a-luokan grillimakkarat Kabanossit, lammas marquesit ja chorizot, raakamakkaracarlosit, mutta kyllä joku Hiillosmakkara tai Camping ovat varmoja valintoja grillattavaksi, ainoana ehtona on, ettei sisällä broileria tai muuta siipikarjanlihaa. Ei pauku rustot yms. hampaissa.-eri
Sama minulla! Mies syö kyllä mielellään kaikkia erikoismakkaroita, mutta minulle grillataan Campingia. Jos on porukkaa syömässä, niin merkkaan erilaisella viillolla omat jauhomakkarani, niin mies grillatessaan osaa piilottaa ne muilta syöjiltä. Paitsi jos joku muukin haluaa Campingia ja välillä joku haluaakin.
Onko sama tyyppi, joka vie työpaikan kahvipöytään Tokmannin euron keksejä ja syö muiden tuomat Lindt:in suklaatit?
Vierailija kirjoitti:
Onko sama tyyppi, joka vie työpaikan kahvipöytään Tokmannin euron keksejä ja syö muiden tuomat Lindt:in suklaatit?
Minä vein kerran työpaikan kahvipöytään paketin Marie-keksejä, halvinta laatua, oli muistaakseni pakkaus 90 senttiä /kaksi pakettia. Syynä, että vein vain Marie-keksejä oli se, että työpaikalla on tapana viedä kahvipöytään jotakin, kun on ollut kuva tai nimi jutun yhteydessä lehdessä. Esimies *pakotti* minut kuvaan, kun työpaikalle tultiin tekemään juttua liittyen työpaikan toimenkuvaan.
Meillä hiillos s-marketissa nyt 2,49. Wilhelmiä sai 2 pkt 2,75.
Mun ex ostaa vain hiillosta. Itse olen ostanut halvempia, kuten poprillia jota vasta sai alle euron. Nyt sekin 1,89. Välillä tässä sai "kotimaista" eurolla. Nyt ei enää.
Hiillos makkara on hirveetä paskaa
Vierailija kirjoitti:
Jos vieras olisi syönyt itse tuomaansa grillimakkaraa, kermaperse huutaisi täällä, että hänen tarjoilunsa eivät kelvanneet.
No tämä. Se porun ja närkästyksen määrä olisi kyllä ollut sanoinkuvaamatonta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Piti vielä toisen paketin itsellään kun on ostanut ehkäm kaksi pakettia kolmella eurolla.
Hiillos on muuten aika kallista. Ei lähde tuolla hinnalla.
Kuka ylipäänsä ostaa pahaa makkaraa yhtään mihinkään hintaan.
Vierailija kirjoitti:
Kummasti ne turistit vaan kaikenirjavissa kesätapahtumissa ihan himona vetävät halvinta grillimakkaraa mitä tapahtumapaikalla aina myydään. Kun se on niin eksoottista se.
Vierailija kirjoitti:
Saksalaisena en paljon arvostelisi muiden ruokia.
Se on tämä suomalaisen keskikesän paradoksi. Perheet lähtee tapellen mökille. Eka matsi otetaan jo ruokakaupassa. Emännät niuhottaa kauppalistat kädessä ja voi ei kun on vaan tuota lajia marenkia, mäenkestä! Isännät seisoo ryhti lysähtäneenä kaljahyllyn edessä ja haluaisivat pois pois aivan sama minne. Lapset tappelee irtsarihyllyllä ja saavat tietysti valita jokainen jonkun idioottimaisen muovilelun joka hajoaa jo aatonattona.
Sitten ajetaan perhesurmafiilareissa jonossa koko Suomen voimin sinne mökille, pakkonauttimaan. Emäntä valittaa ja kertoo mikä kaikki unohtui. Isäntä pakenee saunalle tai kalaan,viinapullo jo korkattuna. Lapset ovat jo kännykkäaddikteina lysähtäneet epämukavalle homeenhajuiselle mökkisohvalle. Ekat emännän somepostaukset laitetaan tulille: nyt nautitaan! Ja katsotaan järvelle tyhjä ilme kasvoilla: tässäkö tämä elämä oli.
Seuraavana aamuna alkaa vimmattu siivous mökkivieraita varten. Mietitään jo valmiiksi sotasuunnitelmaa sille mitä sitten kun Kari-eno juo liikaa ja kuka sitä vahtii ettei se taas sopertele epäsopivia esimurrosikäisille.
Sitten tulee vieraat. Oho, väärät tuliaiset. Meidän perhe ei tuota p*skaa syö. Miten se kehtaa. Ja näin mustenee sielu, tulee emännälle niin katkera fiilis. Kaikkensa kun yrittää ja nyt tuo köyhä ei toimikaan meidän koreografian mukaan. Ei ihaile meidän fiksuja lapsi-zombeja jotka ovat jo seitsemättä tuntia tuijottaneet kiinalaista viihdettä. Ei maista marenkikakkua. Ei ihaile emännän tarjoiluja ääneen, ei postaa niistä someen sydän- ja kuohariemojeilla jotta kaikki ne näkisivät, vieras ainoastaan syö niitä.
Kun emäntä on yksin saunalla, kirjoittaa tästä vauvapalstalle. Juo surullisena siitä tonkasta josta postasi. Näkiväthän kaikki että ei ollut halvinta. Näkiväthän kaikki miten hienoa meillä oli.
Aloitus on yhtä totta kuin raamattu.