Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lordi-muusikko rakastui täysin yllättäen 17-vuotiaaseen

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin jutussa lukee niin naisen nykyinen ikä kuitenkin 32. Ei siis ihan mistään setämiestouhuista kyse.

Kyllä se ihan riittävän setämiestouhua on ollut, kun 35-vuotias ryhtyy sekoilemaan 17-vuotiaan kanssa.

ja kot kot.

Vierailija
42/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin jutussa lukee niin naisen nykyinen ikä kuitenkin 32. Ei siis ihan mistään setämiestouhuista kyse.

Kyllä se ihan riittävän setämiestouhua on ollut, kun 35-vuotias ryhtyy sekoilemaan 17-vuotiaan kanssa.

Mutta erittäin kypsää kun 17 vuotias on 35 vuotiaan kanssa.

Jos olisi ollut minun tenavani, asiaa olisi puitu kunnes olisi tajunnut tehdä paremman valinnan.

Erikoista että tämä kommentti olisi tuomittu jos mies olisi tumma tai toinen nainen jne. Tässä näkee mikä on vanhemman naisen tavoite: Varmistaa että miehet ei saa nuorta naista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiva naisella sitten keski-iässä hoivata lerppakullista vaaria...

Sellaista se on kun välittää jostakusta muusta kuin itsestään. Se on muuten ihan normaalia rakastaa muitakin kuin itseään suosittelen juttelee siitä terapeuttisi kanssa.

Miehille ei vaan tunnu olevan normaalia.

ai haluta 17 vuotiasta nuorta naista? eiköhän tämä palsta todista että enemmän naiset kertoo haluavansa olla ilman miestä.

Vierailija
44/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ikä on ok, kun kumpikin vielä aikuinen, mutta kun toinen parisuhteesta alkaa olla vanhus, on toisella tympeä monen vuosikymmenen aika vanhuksen seurana, mikä voi olla todella ikävää, js itse ei vielä elämänrytmiltään ole sellainen.

Erikoista että kahden miehen välinen rakkaus ei ole ongelma mutta hetero pariskunnalla on ongelma heidän välinen päivä rytmi 😅🤦🤦

Vierailija
45/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On täysin normaalia, että nuori nainen rakastuu itseään huomattavasti vanhempaan mieheen ja tosinpäin. Näin luonto on meidät tarkoittanut. 

Normaalia, mutta ei ollenkaan yleistä. Yleensä naiset ei katso vanhempia miehiä päinkään. Poikkeuksia on kuitenkin. Tilastojen mukaan nainen on itsensä ikäisen tai itseään max 3 vuotta vanhemman kanssa.

Vierailija
46/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä 17-vuotias teki baarissa?

Vierailija
47/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on vaimoni kanssa sama ikäero, en mitenkään voisi ajatella että minulla olisi samanikäinen vaimo +50.

On se vaan ihana nussia nuorta himokasta pillua.

Vierailija
48/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on vaimoni kanssa sama ikäero, en mitenkään voisi ajatella että minulla olisi samanikäinen vaimo +50.

On se vaan ihana nussia nuorta himokasta pillua.

Siinä meillä oikea kyrvänkannatin. Voi perse!

Vierailija
49/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

32v mummo eikä lapsia

Vierailija
50/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta erittäin kypsää kun 17 vuotias on 35 vuotiaan kanssa.

Jos nää on yhdessä vielä 15 vuotta myöhemmin niin mikä sinä olet noiden suhdetta kritisoimaan? Loppujenlopuksi ikä on vain numero. 

Vierailija
51/51 |
06.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

32v mummo eikä lapsia

Tuskin niitä haluaakaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme seitsemän