Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten lahjominen.

Vierailija
21.06.2024 |

Minulla on pitkään ollut tapana ostella lapsilleni heille tärkeitä asioita joita he toivovat ja tehdä heidän kanssaan aina kivoja juttuja joita he haluavat tehdä kuten käydä huvipuistoissa ,hoplopissa ym kaikkea kivaa ja mukavaa. Nyt kun viimeksi ostin lapsilleni uudet puhelimet samalla reissulla kun kävimme särkänniemessä niin exäni on alkanut syyttelemään minua lasten lahjomisesta? Ärsyttääkö häntä se, että lapset pitävät minusta todella paljon vai onko tuo vain tyypillistä naisten tuntemaa katkeruutta? Olisiko minun hänen mielestään pitänyt ostaa hänellekin iphone vai mistä tässä on taas kysymys?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5 🥱🥱🥱🥱🥱

Vierailija
2/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa. Mistä himskatista ME tiedetään ärsyttääkö se eksääsi. Kysy siltä eksältä itteltään!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitäs laittaa lapset kahtia niin olis molemmille

Vierailija
4/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ärsyttää kuulla kun lapset kertovat kuinka hyvä isi on. Se on se syy.

Vierailija
5/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko nyt vaikka näin, että muijilla on pakon omainen tarve keksiä AINA jotain ilkeää ja pahaa sanottavaa ex miehistään. Se saa heidät tuntemaan itsensä paremmiksi ihmisiksi. Säälittävää.

Vierailija
6/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisia ärsyttää kuulla kun lapset kertovat kuinka hyvä isi on. Se on se syy.

Ei ole totta! Jokaiselle äidille lapset ovat tärkeitä, joten on myös tärkeää ja helpotus, että heillä on hyvä suhde isään. Jos suhde isään olisi huono, hyvin pahalla mielellä äiti veisi / antaisi lapset isälle vuoroviikkoina / sovittuina viikonloppuna. Isän luona ja hänen kanssaan kuuluukin olla kivaa. 

Ap: sinuna minä olisin korkeintaan hieman huolissani siitä, hemmotteletko lapsia niin, että he aina saavat kalliita asioita (Särkänniemi JA puhelimet) samalla keikalla, ja tottuvat siihen. Hyvää kesää! 

Vierailija
7/7 |
21.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko nyt vaikka näin, että muijilla on pakon omainen tarve keksiä AINA jotain ilkeää ja pahaa sanottavaa ex miehistään. Se saa heidät tuntemaan itsensä paremmiksi ihmisiksi. Säälittävää.

Meillä meni toisinpäin. Ex-mieheni on jopa myöhemmin (15 vuoden päästä erosta) pyytänyt minulta anteeksi puheitaan, joita päästeli erosta katkerana suustaan lasten kuullen. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän