Ihastuuko miehet aina naiseen, kenen kanssa työskentelee?
Mulla on ikää jo noin 40 v, mutta sama kaava on toistunut koko työelämäni ajan miespuolisten kollegojen kanssa. Ensin tehdään töitä yhdessä ja sitten alan huomaamaan ne samat merkit, että viestejä tulee turhasta ja myös luonani käydään tyhjän takia, miehet punastelee yms. Nyt alan tosissaan olla jo vanha ja kilojakin on tullut väh. kymmenen lisää niihin parhaisiin vitosella alkaneisiin lukuihin, mutta jälleen olen sitä mieltä, että tällä hetkellä taas yksi kollegani on minusta kiinnostunut, vaikka tietää minun vielä olevan naimisissa oleva pienten lasten äiti. Ja tämä kollega mua nuorempi. Onko tällainenkin yleistä vai kuvittelenko vaan vai mistä on kyse? Osaan tosissaan yli 10 kollegan käytöksestä kertoa jo mitä tulee tapahtumaan seuraavaksi, kun kaikkien miesten käytös noudattaa aina samaa kaavaa..
Kommentit (5)
No ei, tekeväthän miehet ainakin meidän työpaikalla työtä jopa kymmenien naisten kanssa jatkuvasti. Eivät kai he jokaiseen ihastu. Tietysti jos ole oikein kaunis ja mukava, niin voivathan he sinuun ihastuakin.
On yleistä. Tulee siitä, että miehet ihan oikeasti luulee,että nainen on kiinnostunut, jos puhuu miehelle. Pelkkä katsekontaktikin on heidän mielestään flirttiä. Aivan perseestä.
Hm. ihan kuin miehissä, niin naisissakin on eroja. Jos on hyvännäköinen, niin kiinnostus on yleisempää. Voi olla jatkuvaakin. Ehkäpä tuo kirous on maksanut itsensä jollakin toisella tapaa...
En ole ihastunut työurallani yhteenkään työkaverinaiseen.
T: M42
Miesvaltaisilla aloilla tuo on ihan tavallista. Kun työpaikalla ei ole miehelle mitään muuta katseltavaa kuin se yksi nainen niin kun mies häntä tarpeeksi kauan katselee niin hän saattaa ihastua vaikka jossain muussa ympäristössä hän ei olisi kyseistä naista huomannutkaan.