Ehdotuksesi Helsinki-Vantaan uudeksi nimeksi?
Sanna Marin International Minä Olen Ihminen Ja Kaipaan Joskus Iloa, Valoa Ja Hauskuutta Airport
Kesärata 04R/22L
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
East Saint-Petersburg International Airport
Eikö siellä Turussa opeteta edes ilmansuuntia?
Eiköhän se itäänkin menemällä löydy kun vaan kuljetaan riittävän pitkälle.
Tallinnalla on Lennart Meri Intl airport, niin eiköhän se Helsinki Urho Kekkonen Intl olisi aika messevä.
Vakavissani kirjoitan: Toivottavasti eivät edes sitä Ahtisaarta mieti, toivottavasti eivät MITÄÄN muutosta tee. Muutokset maksavat HELVETISTI.
Sitäpaitsi minusta on kivaa että kenttämme lyhennys on HEL. Siinä on hohtoa!
Vaikka kuinka urputatte, niin matkalaukun label on HEL, kun tulette lomalta kotiin. Ja niin lähelle Helsinkiä tullaan, kuin pääsee. Understandia
Helvatan. Suomi-Finland. Perkele.
Queen of Europe -EuroLItkun kansainvälinen internationaali.
Helsinki airport riittää nimeksi. Vantaan nimeä on turha liittää mukaan, kun Vantaa ei ole selkeä kaupunki vaan lähinnä Helsingin esikaupunkialue ja lähiökeskittymä.
Helsinki Jean Sibelius International Airport
Pekka Siitoin tai Vihtori Kosola sinimusta kenttä
Helvanta, Tampereen Hervantaa kunnioittaen
SMM International (vähänkö kuin JFK Nykissä).
Sanna Mirella Marin
Vierailija kirjoitti:
Irwin Goodman International Airport on tosiaan hyvä. Irwinillä oli henkilökohtainen suhde Seutulan kenttään ja hän on tehnyt siitä laulunkin. Uskon että kentän nimeämisen myötä myös kansainvälinen kiinnostus Irvinin tuotantoa kohtaan lisääntyisi. Myös oheistuotteiden kauppa kukoistaisi, kipparilakit, nahkastetsonit ja läppäaurinkolasit menisivät kuumille kiville.
Kyllä Minä Taas Mieleni Pahoitin Olenhan Persu NON international Airport