Yhyy, tein vaihdevuositestin joka oli positiivinen
Viikon päästä pitäisi ohjeen mukaan tehdä paketissa ollut toinen. Jos sekin positiivinen niin on mummotauti.
Paskanpaska. Kiva olla vanha luuska.
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vanha ja silti noin lapsellinen, ei sulla hyvin mene.
No ei todellakaan mene :(
Mä tiesin sen ilman testiäkin ja enpä järkyttynyt, koska se on normaalia elämää. Kasvun paikka sulla nyt.
Vierailija kirjoitti:
Mä tiesin sen ilman testiäkin ja enpä järkyttynyt, koska se on normaalia elämää. Kasvun paikka sulla nyt.
Minä järkytyin. Tulee vielä menkatkin. Paitsi yksi satsi jäi välistä. Meni juhannus pilalle.
Mee ylisläinen takaisin laudallesi, ai niin kun sulla ei ole rahaa :(
Vierailija kirjoitti:
Mee ylisläinen takaisin laudallesi, ai niin kun sulla ei ole rahaa :(
On mulla rahaa. Mutta ei nuoruutta.
Mistä saa niitä ja miten se otetaan.
Vierailija kirjoitti:
Tilaa netistä fsh pikatesti. Dippaa testiliuskan aamupissiin. Kuten vanhan ajan raskaustesti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tilaa netistä fsh pikatesti. Dippaa testiliuskan aamupissiin. Kuten vanhan ajan raskaustesti
Mitä vaihtoehtoja tuloksessa voisi olla. Raskaana vaihdevuosista? No ei vaan.
Voisi tehdäkin uusiksi. Viimeksi plussasi haaleasti. Siitä testistä on jo vuosi kohta. Oireita on kymmeniä. Ihan helvettiä välillä elämä.
Vierailija kirjoitti:
Apteekista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoo-no.
Neljä vuotta jo kärsinyt. Ihan karseeta hikoilua, unettomuutta ja kaikkea mahd psyykkistä ja fyysistä kärsimystä. Ei auta hormonikorvaushoito. Jotta tervetuloa helvetti edessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoo-no.
Tuut haukkumaan muita sanoja venyttämällä, muttet pysty sanomaan aiheesta yhtään mitään ja vielä tosikko kaiken lisäksi. Muiden aika menee hukkaan näissä ketjuissa!
Vierailija kirjoitti:
Neljä vuotta jo kärsinyt. Ihan karseeta hikoilua, unettomuutta ja kaikkea mahd psyykkistä ja fyysistä kärsimystä. Ei auta hormonikorvaushoito. Jotta tervetuloa helvetti edessä.
How nice :/ Supermasentavaa, olen nytkin tatti ottassa yli puolet ajasta, heräilen liian aikaisin ja sitten väsyneenä kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huoo-no.
Tuut haukkumaan muita sanoja venyttämällä, muttet pysty sanomaan aiheesta yhtään mitään ja vielä tosikko kaiken lisäksi. Muiden aika menee hukkaan näissä ketjuissa!
Sitä ne on ne vaihdevuodet. Ärsyttää tommoiset tyhmät jutut.
No oikeesti aivan vit un typerä kommentti - raskaana vaihdevuosista 😣
Testi mittaa fsh pitoisuutta. Joko on vaihdevuodet tai sitte ei.
Voit mennä vapaasti lukemaan iloisia mitä kakkua teet juhannuksena -ketjuja. Heippa!
Vanha luuska? Näinkö itsestäsi ja ikääntyvistä naisista kirjoitat/puhut? Jos olet nyt esim. 45-vuotias ja elät vaikkapa 85-vuotiaaksi, niin puhutko itsestäsi 40 vuotta vanhana luuskana?
Mistä tietää onko vaihdevuodet?
Kun netissä lukee, että katsotaan alkaneeksi, jos edellisistä kuukautisista 1v, mutta sitten kuitenkin erilaisia oireita? on jo tyyliin vuosia ennen sitä?
Mulla ikää 49v, edeliset menkat 14.4. Ei muita oireita kuin ajoittain ärtymystä ja painonnousua. Raskaustesti piti vielä tehdä pariinkin otteeseen ja negatiivinen oli. Kai tuon testin vois tehdä myös.
Vierailija kirjoitti:
Vanha luuska? Näinkö itsestäsi ja ikääntyvistä naisista kirjoitat/puhut? Jos olet nyt esim. 45-vuotias ja elät vaikkapa 85-vuotiaaksi, niin puhutko itsestäsi 40 vuotta vanhana luuskana?
Vaikka, en ole joutanut ajattelemaan niin pitkälle vielä. Ja itsestäni puhun.
Vanha ja silti noin lapsellinen, ei sulla hyvin mene.