Ranta, sauna, grilli, makkaraa, sinappia ja kaljaa - muuta ei jussina tarvita!
Kommentit (15)
Kunhan muistat mennä kännissä yksin uimaan.
Tylsäksi kuulostaa. 🥱 Juhannuksena ainoa osoite on Nummirock 😎
Vierailija kirjoitti:
Kunnon pano kyllä kruunaa kaiken.
Mikä parasta, sen voi tehdä poikaporukassakin! Jokainen on vuorollaan bottom ja top.
Hyvää musaa ja mukavaa seuraa käy myös.
Oon kotona rakkaani kanssa. On kaikki mukavuudet ja ulkona hiljaista, kun kaikki qusipäät on kännimökeltämässä järvien rannoilla ahtaissa oloissa ja kuorivat porkkanoita ja toisiaan pikku puukoilla.
Makkara, sinappi ja kaljakin riittäisi. Oikeastaan pelkällä kaljallakin menisi.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä pussit täytyy tyhjentää.
Runkkarin normipäivä.
Sun CV:
Natseilu
Naisviha
Vauva.fi
Munien räplääminen
Mä oon kotona. On kivaa ja hiljaista. Iso telkku, hyvää ruokaa ja seuraa. Kukaan ei raahaa klapeja tai vesiämpäreitä. On lämmin vessa ja bidee. Ei yhtään hyttystä eikä stereoita huudattavia naapureita.
Oma mukava sänky. Ei hiirenpaskaa, ei hometta.
Vierailija kirjoitti:
Totta. Otan listan rannan tilalle panon. Säilyy henkikin.
Diabeetikkona on pakko muistuttaa, että makkarassa on valtavasti hiilihydraatteja ja se ei pidä verensokeria pitkään tasaisena. Joten jos tykkäät makkarasta varaa sitä sitten kunnolla,ettei kalja pelkästään täytä mahaasi. Tai osta sekaan raakamakkaroita, jotka ovat usein täyttä lihaa.
Oli ihan pakko moralisoida hetken aikaa, kun ei jaksa väitellä mitä jussina voi tai ei voi tehdä. Hyvää Juhannusta!
Makkara on köyhien ruokaa, teurasjätteestä tehty, sinappi samoin ellei ole itsetehtyä, kaljaa kittaavat vain työttömät sinkkumiehet.
Naudan kokonainen sisäfile, ei mitään kotimaista maitorotuista purukumia, kermapohjainen kastike ja joku sopiva punaviini.
Koko viikonloppu pelkkää makkaraa ja kaljaa?
Ei hyvä.
Miksi sitten porukat lastaa ostoskärryt täyteen kaikkea muutakin?
Etenkin ne, jotka asuvat ja pysyvät avoinnaolevien kauppojen tuntumassa?
Loppuuko tavara maailmasta joka jussina ja jouluna?