Oliko sinulla nuorena seksisymboleita?
Debbie Harry tai Jon Bon Jovi tai jokin muu laulaja?
Kommentit (28)
Peter Steele, Legolasin hahmo, nuori David Gilmour
Nolottaa teinijutut. Ehkä oli aivopesty jotenkin syvästi. Ei kai muuten olisi horissut sellaisen perään. Muilla se oli paljon pahempi ja pitkäkestoisempi. Nuorena aikuisena näyttelijät olivat mukamas komeita ja joku ihannekuva, ei tosin suomalaiset.
Duranin pojat oli kuumia siihen asti kun näin Girls on film- videon. Olin jotain 12. Se siitä romantiikasta.
Mona-Carita. Vieläkin seisoo, kun katson kuviaan vuosilta 1979-81.
Vierailija kirjoitti:
Legolas?
Joo. Olin 13-v. kun näin ekan leffan. Lueskelin paljon fanficia, jossa Legolasilla ja Haldirilla on kuumia haltiasessioita metsän siimeksessä :)
Dallasin Pamela (Victoria Principal) ja Lucy (Charlene Tilton). Aijaijaij.... :)
Kyllä mä intissä runkkasin Rakel Liekin hustlerkuville
Kuka? Debbie Harry? Onko se mies vai nainen?
Joo, oli mulla sellaisia joista tykkäsin, enemmän näyttelijöitä kuin laulajia. Ja kaikista hävettävin, eikä toki ykkönen, niin Ritari Ässä... Mutta ykkösenä oli varmasti Robin Hood sarjan päähenkilöt, tumma alkuperäinen varsinkin. Toki tykkäsin sitten Neumannista, mutta en ollut mikään kirkuva fani joka kuvittelee menevänsä sen kanssa naimisiin, en mennyt edes konserttiin kun tuli kotikaupunkiin kun en halunnut olla siellä järkyttävässä kiljuvassa ihmismassassa.
Vierailija kirjoitti:
Kuka? Debbie Harry? Onko se mies vai nainen?
Joo, oli mulla sellaisia joista tykkäsin, enemmän näyttelijöitä kuin laulajia. Ja kaikista hävettävin, eikä toki ykkönen, niin Ritari Ässä... Mutta ykkösenä oli varmasti Robin Hood sarjan päähenkilöt, tumma alkuperäinen varsinkin. Toki tykkäsin sitten Neumannista, mutta en ollut mikään kirkuva fani joka kuvittelee menevänsä sen kanssa naimisiin, en mennyt edes konserttiin kun tuli kotikaupunkiin kun en halunnut olla siellä järkyttävässä kiljuvassa ihmismassassa.
Minkä ikäinen olet vai oletko juuri pudonnut maanpinnalle Marsista? Jokainen musiikkia vähintään 80-luvulta seurannut tietää Debbie Harryn ja Blondie-yhtyeen, jonka laulusolisti Debbie oli ja on edelleen. Ja lisätään vielä varmuuden vuoksi, että Debbie on NAINEN!
Oli mulla erektio. Nykyään huonommin.
Olin ihan lääpälläni Kalkarokseen 😄
Vierailija kirjoitti:
Johnny Holmes.
Muistan hänet vielä. Olisi ollut hienoa saada hänen melansa takaloosteriin. T. Pekka
Johnny Depp