Mulla on rahaa vain 15€ juhannukseksi, miten juhlia ja selvitä?
Ostanko koko rahalla olutta vai mitä?
Tuet tulee vasta ensi kuussa.
Neuvoja otetaan vastaan.
Kommentit (78)
Kuka näitä Köyhä aloituksia suoltaa tänne joka ikinen päivä? Kansaa ei kiinnosta köyhät ja vielä vähemmän näitten elättäminen.
Kaksoispäkki pakastepizzoja, kaurahiutaleita, litra jogurttia, vuokallinen kananmunia. Lopuilla irtokarkkeja.
Kyykkyviini ja lopuilla mätöt seuraavaksi päiväksi.
Äsken Ap:lla oli 22€. Mitä ostit?
Hernekeittoa 2 purkkia. Pyöräilyä, telttailua. Oot lopulta pierussa.
Riikan menovinkki leikkuulaudan äärestä
Vierailija kirjoitti:
Olin täällä Kämpin ravintolassa ja oluen ostin. Oli lähellä että piti omista maksaa, mutta onneksi Kelan rahat riitti tähänkin.
Ap
Konalan jauhelihamies, ota ne jauhelihat sulamaan pakkasesta ja syö nugetit, muuta neuvoa ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Miten niin oli 22€?
Ap
En tiedä. Haen omalla vähäisellä rahalla wc-paperia ja jotain tarpeellista. Ilman paperia on hankalaa.
Ei mullakaan paljon rahaa ole, mutta ruokaa on kyllä hyvin jääkaapissa, pakastimessa ja kuiva-ainekaapissa. On myös olutta ja siideriä ja mietin baariin menemistä lauantaina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin täällä Kämpin ravintolassa ja oluen ostin. Oli lähellä että piti omista maksaa, mutta onneksi Kelan rahat riitti tähänkin.
Ap
Niin kuka nyt säästöjään tuhlaa juopotteluun, jos kelan rahat riittää.
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan , tuossa toisessa ketjussa ap:llä eri summa. Noh, sattuuhan sitä trollillekin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Ei saa töitä, yli 10 000 hakemusta laitettu työnantajille...
Ap
Korjaan, eilen taisin kertoa että 11 000 hakemusta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tosiaan , tuossa toisessa ketjussa ap:llä eri summa. Noh, sattuuhan sitä trollillekin.
En ole mitään toista ketjua tänään tehnyt
Ap
Meillä on 18 EUR kolmelle, mutta en edes ajatellut, ettei silti voitaisi juhlia. Silloin kun on rahaa, ostetaan edullisia ruokatarvikkeita kaappiin ja pakastimeen, ja näin loppukuusta kokataan itse herkkuja.
Ap, osaatko soittaa? Laulaa? Nyt kun olet siellä Kämpin edessä, siellä on rikkaita rahamiehiä ja naisia, pistäpä katusoitto pystyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Ei saa töitä, yli 10 000 hakemusta laitettu työnantajille...
Ap
Korjaan, eilen taisin kertoa että 11 000 hakemusta.
Ap
Eikö 11000 ole yli 10000?
-eri
Itsellä oli rahaa ja kaveri perjantaaamuna juhannusviikolla kyseli lainaa. Että hänkin saisi juhannusjuomat.
En lainannut. Kaveri kyseli vanhemmiltaan. Sai tupakat ei rahaa. No niin.
Kiersi ja kiersi koko kaupungin, joka ojan ja suman. Käytiin tuttujen luona välillä ja lopulta 6 tunnin reissun jälkeen. Ja kylästeltiinkin sai juhannusjuoma rahat kerättyä. Tyhjiä pulloja keräämällä. Oli perjantai ja silloin pulloja oli harvemmassa silloisena perjantaipäivän.
Ja sit mentiin ostin omani omilla rahoilla ja kaveri pyöräreissullamme keräämillä pulloilla.
Jäi mieleen omana juhannuksenaan. Muut Jussit muina Jussina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten niin oli 22€?
Ap
En ollut minä joka kysy. Joku trolli!
Ap
Miten monta kertaa olet käynyt paikan päällä CV kädessä kysymässä? Moneenko paikkaan soitit jälkikäteen?