Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäinen, mitä syöt jussina?

Vierailija
20.06.2024 |

Itse nostin jauhelihan pakkasesta sulamaan.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia suomalaisia perunoita, voita, kalaa ja kasvihuoneen herkkuja.

Varhaisperunoita

Vierailija
22/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiiä vielä. Ostin jauhelihan, että siitä kai jotain, ellen käy huomenna taas kaupassa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uusia suomalaisia perunoita, voita, kalaa ja kasvihuoneen herkkuja.

Varhaisperunoita

Uusia pottuja

Vierailija
24/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munia, jauhelihaa, chiansiemeniä, hamppuproteiinia, kookosmaitoa, seesaminsiemeniä ja jos muu ruoka loppuu niin joudun tyytymään ruisleipään ja voihin tai linssikeittoon.

Vierailija
25/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö Jussina mitään kun olen Pertti.

Vierailija
26/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makkaraa, kanaa, kalaa, perunaa, salaattia, ruisleipää, juustoa ja mitä nyt mieli tekee. Olen jussina kesämökillä 3 koiran seurassa ja nautin ihanasta rauhasta. Lauantaina tulee sisar perheineen käymään, mutta muuten saan olla ilman ihmiskontakteja jos hyvä tuuri. 

Vierailija
27/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä vielä. Tämä yksin elämisessä on parasta, että voi mielensä mukaan esim. huomisaamuna lähteä kauppaan ja ostaa sitä mitä mieli tekee. 

Uusia perunoita, ehkä jotain kalaa, pari alkoholitonta olutta ja jotain hyvää leipää aamuksi. Kasviksia jo on, samoin suklaata ja kirsikoita. Eipä sitä kummempia tarvi, illalla sitten saunaan ja istun sen jälkeen parvekkeella kauniissa kesäillassa. Luksusta.

Vierailija
28/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sushia. En vietä suomalaisia juhlia. Vappu on minulle täysin merkityksetön. Mutta juokaa te muut itsenne teho-osastolle. :) M28

Taidat olla jo jollain osastolla. Nyt on juhannus, ei vappu.

Vierailija
29/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porsaan sisäfilettä. Ehkä nautin lasillisen punaviiniä tai en.

Vierailija
30/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna perinteisesti perunoita, lohta, silliä ja salaattia. Näiden jämiä leivänpäällisinä myöhemmin. Keitän ison satsin perunoita ja paahdan loput uunissa ylihuomenna. Jääkaapista löytyy ainakin myös makkarapaketti, broilerinfileitä, paljon kasviksia ja coleslaw-ainekset. En ole päättänyt mitä syön lauantaina ja sunnuntaina.

Ainakin syön mansikoita ja paistan lettuja, taikina säilyy jääkaapissa niin, että paistan osan aattona ja loput juhannuspäivänä.

Vierailija
31/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sushia. En vietä suomalaisia juhlia. Vappu on minulle täysin merkityksetön. Mutta juokaa te muut itsenne teho-osastolle. :) M28

Taidat olla jo jollain osastolla. Nyt on juhannus, ei vappu.

Typo, mutta soita sinä vain suutasi. :) :) :) M28

Vierailija
32/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varhaisperunoita ja kaloja huomenna, lauantaina grillaan jonkun pihvin. Sunnuntaina jotain noutoruokaa. 

Vierailija
33/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Salaattia,kalaa, marjoja,rahkaa ainakin. 

Vierailija
34/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukkaa.

Vierailija
35/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kalakeittoa, savustettua kalaa, grillattua kalaa ja paistettua kalaa. Verkot ja katiskat on järvessä, sekä virvelit toimintavalmiudessa. Jos kalansaalis on heikko, syön makkaraa. 

Vierailija
36/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään söin kreikkalaista salaattia, yrttivoipatonkia, mansikoita ja pensasmustikoita. Huomenna grillaan kasviksia ja makkaraa. Salaattia lounaaksi. Seuraavana päivänä tacoja. Valkkaria on pullo. 

Vierailija
37/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juon olutta ja syön pizzaa. Varhaisperuna maksaa 9,99 kg, joten ostan niitä parin viikon päästä. Lohta ja hyvää salaattia lisukkeeksi.

Jälkkäriksi mansikkakermakakkua 😋

Vierailija
38/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen (kerrostalon parvekkeella olevassa sähkö-)grillissä chimichurri-perunoita ja tulista makkaraa. Kaljaa on ostettuna myös riittävästi, että juhlatunnelma syntyy.

Vierailija
39/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ostanut neljää eri leikettä,syön yksin,vaikka olen varakkaan tj:n kumppani,

Vierailija
40/49 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Grillaan makkaraa. Parasta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kolme