Ihmisten Juhannus ostokset Prismassa järkyttää: kaljaa, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää korit ja kärryt täynnä
Ihmisten Juhannus ostokset Prismassa järkyttää: kaljaa, makkaraa, sipsuleita, irtsikoita, jätikkää korit ja kärryt täynnä
Kommentit (56)
Mä olin tänään Prismassa ja mun korissa oli kasviksia
Eikö riitä, että ostat itse juuri ne oikeat tavarat? Miksi pitää kytätä muiden ostokdis?
Itseasiassa kassajonossa oli aikaa katella viereisiä ostoksia. Siinä oli 3 parikymppistä poikaa. Kärryssä limppaa, lonkeroa, makkaraa monta pakettia, hodarisämpylöitä, karkkia ja ruukkupersilja..:) Mitään muuta vihreetä/tuoretta ei näkynyt. Kovin mua jäi mietityttämään persiljan tarina, viedäänkö se mökin emännälle tuliaisiksi vai mihin.
Mikä prisma?
Ainakin Lepuskissa wanna be -suomisvedut täytti korinsa tolkuttomalla määrällä sisäfilettä, lohta monessa eri muodossa, kalleimmilla uusilla perunoilla, skagenilla, silleillä ja siirtuivät sieltä alkoon hakee toisen kärryllisen viiniä lipitettäväksi.
Ja jokaiselle lapselle tietty omat karkkiämpärit.
Helpostipa se heikkolahjaisen maailma järkyttyy
et sitten ajatellut juuri he maksavat sinunkin ostokset. kamalaa työssä käyvät ostavat ihan itse ansaitsemilla rahoilla ruokaa. kunnan kämpässä loisit ja kunnan kuponkeilla kaupoissa asioit jos et niitä ole myynyt että kaljaa ja tupakkia saat. ihan itse olet urasi luonut.
Eikai sillä väliä, jos kerran tai muutaman kerran vuodessa ostaa juhlia varten mutta joka viikonloppuiset on asia erikseen...
Vierailija kirjoitti:
Jätikkä? On se jotain sammalta?
Jäätelö
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
🤔 kaljan ja makkaran tunnen, mitä noi muut on ? Luin ensin rintsikoita , toki voihan niitäkin juhannuksena kulua.
Mikä niissä on vaikea ymmärtää? Oletko kasvanut tynnyrissä vai annettu järkeä vain pikkulusikalla?
En tynnyrissä vaan Helsingissä , järkeä riittävästi selviytyäkseni yli 60 vuotta annostelusta en tiedä. Enkä halua edes ymmärtää saati kuulla ko.ilmaisuja tai monia muita ällötyksiä.Ne on ihmisten henkistä pahoinpitelyä. Kuka haluaa esim syödä ranuja ? Minulle mieleen tulee räkä.
Murteet on erikseen sanotkoon se, koska joku kuitenkin lyö jonkun tsadilais- pelle kortin pöytään
Vierailija kirjoitti:
Joko juhannuskinkku on uunissa?
Olisikin 😋
Stadi hiljenee. Ihanaa. Tosin jotain kummaa älämölöä on alkanut kuulumaan myös jussina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätikkä? On se jotain sammalta?
Jäätelö
Ap
Osta sä jätikkää, niin mä ostan jädee.
Eri
Onko jätikät jäätelötikkuja?