Jättimarketissa tänään ruuhka-aikaan päivällä
Meillä oli kärry täynnä ruokaa ja juomaa jotenka niiden pakkaaminen kesti vaikka koitin kuinka nopea olla, niin kassan päähän tuli vanha ukko kiukkuisena tönimään kärryjäni vaikka laitoin ne tasan oman liukuhinhani päähän ja hänellä oli kärryt ja siinä ihan muutama ruokatuote, alle kuusi tuotetta hihnan päässä ja kamala kiukku ilme naamalla.
Ei voinut odottaa että saan nopeesti kerättyä tavarani vaan piti kiukkuisena tulla siihen jättimarketissa kun tietää että siellä ostetaan isoja eriä niin muutaman tuotteen kanssa kiukkuamaan siihen kun oli kärryni kymmenen senttiä hänen pienten ostostensa tiellä.
Tätä näkee jo aika useinkin kun jotkut tulevat ruuhkaiseen jättimärkettiin hakemaan kahta paria tuotetta ja sitten kiukutellaan kassalla muille asiakkaille kun ei se mene tarpeeksi nopeesti. Tönimällä muiden kärryjä eikä odoteta omaa vuoroonsa kun päässä alkaa viiraamaan.
Minä hakisin mini tarvikkeet pienemmästä kaupasta jos hermot menee jättimarketissa muiden asiakkaiden aikaa vievistä isommista ostoksista.
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Tein jo tiistaina kaikki Juhannusostokset. Oli ruuhkatonta. Juhkapäiväruuhkat ja asioinnit ovat aina olleet super rasittavia.
Eipä niille älyttömille paniikkiostoksille nykyään ole edes mitään tarvetta, koska kauppa on auki aina, joka päivä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huvittaa ihmiset, jotka menevät pahimpaan ruuhka-aikaan kauppaan ja raivoavat, kun eivät pääse liikkumaan. Pääsiäisenä eräs asiakas oli asiallisesti ottamassa maitoa maitokaapista kärry vierellään niin eiköhän joku siinä takana raivoa, että piti tuohon parkkeerata. Eipä ruuhkakaupassa oikein mihinkään pysty parkkeeraamaan ilman, että on jonkun edessä.
sitä kyllä ihmettelen, että miksi maitoalttarille mennessä pitää se kärry pitää tiukasti siinä vierellä. Jättäisi keskemmälle, niin muutkin pystyisi hakemaan tuotteita. Koskee kaikkia hyllyjä.
Kohtuutonta olettaa, että jonkun pitäisi useita litroja alkaa kantelemaan kauemmas. Ei siinä nyt niin kauaa mene, kun vieressä olevaan kärryyn nakkelee. Hermoheikot pysykööt poissa.
Mihin sinä niitä useita maitolitroja käytät? Tuskin leivot pullaa!
Joillakin on iso perhe, jonka jäsenet tykkäävät juoda maitoa.
Tädit puhuu ruuhkasta jossain Kouvolan Prismassa. Sallikaa mun nauraa. Kyllä teidän pitäisi edes joskus matkustaa ulkomaille.
Vierailija kirjoitti:
Voisit opettaa niille että maitoa käytetään leivontaan tai harvoin ruoanlaittoon eikä sitä ole tarkoitus juoda. Sitä varten on VESI.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisit opettaa niille että maitoa käytetään leivontaan tai harvoin ruoanlaittoon eikä sitä ole tarkoitus juoda. Sitä varten on VESI.
Täytyy ymmärtää että nyt puhutaan jostain maalais perheestä jotka elävät muutenkin kuin 50-luvulla.
Vierailija kirjoitti:
Hehtaarihallit pitäis muutenkin kieltää lailla. Kaipaan niitä pieniä Siwoja. Sait kaiken mitä tarvitset 5 minuutissa. Hehtaarihallissa koko aika mene kävelemiseen ja samaa tuotetta on 50 eri versiota, koska kapitalismi rulettaa. Hehtaarihallireissuun tuhlautuu helposti parikin tuntia.
Tavalliseen kauppaan eksyminen on ensimmäisiä Alzheimerin oireita.
Jokainen saakoon aivan rauhassa pakata ja maksaa ostoksensa.
Vierailija kirjoitti:
Tädit puhuu ruuhkasta jossain Kouvolan Prismassa. Sallikaa mun nauraa. Kyllä teidän pitäisi edes joskus matkustaa ulkomaille.
Miksi pitäisi olla juhannuksena ulkomailla? Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Hehtaarihallit pitäis muutenkin kieltää lailla. Kaipaan niitä pieniä Siwoja. Sait kaiken mitä tarvitset 5 minuutissa. Hehtaarihallissa koko aika mene kävelemiseen ja samaa tuotetta on 50 eri versiota, koska kapitalismi rulettaa. Hehtaarihallireissuun tuhlautuu helposti parikin tuntia.
Matkustaisit joskus sen oman kylän ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Edes joskus = juhannus. Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Pari tuntia? Oletko sekaisin?
Käyn kerran viikossa ruoka-ostoksilla 4 henkiselle perheelle eli ostettavaa on kerralla paljon. Kerran ollessani maksamassa takanani oleva emäntä tökki kärryillä jaloille monta kertaa ihan tahallaan. Olin pakkaamassa ja kun tulin maksamaan, ei antanut tietä että olisin ylettynyt maksupäätteelle. Tungin siihen ja peruutin kärryänsä taaksepäin niin alkoi tökkiminen. Viereisellä kassalla jonottava mies näki koko tilanteen ja katsoi vähän, että mitä tapahtuu. Kurottaessani ottamaan kuittia ruiskaisin käsidesit emännän ostoksiin. Sen verran jäi kaivelemaan tilanne että kun olin vienyt ostokset autoon, tulin katselemaan sisälle jos olisi eukkoa näkynyt vielä niin olisin kysynyt että mikä vaivaa kun käyttäytyy noin törkeästi.
vas demarit ja kepu peittelevät ryydman äänestyksellä raja laki äänestystä jota vastustavat. ryydmanninkin kannattaisi ottaa oppia demareista ja kepusta PUHELIN OLI VARASTETTU ENHÄN MINÄ SITÄ KÄYTTÄNYT.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisella on oikeus ostaa vaikka sata litraa maitoa. Pysy pois ruuhkasta.
Jos minulla sattuu olemaan kärryllinen tavaraa ja takana on asiakas jolla on yksi, kaksi tuotetta niin kerron kohteliaasti että hän voi mennä edellä. Ei maksa minulle mitään ja näin saan toisen hyvälle tuulelle. Mutta suomalainen juntti ei osaa ajatella kuin omaa napaa. Todennäköisesti Ap on niitä minäminäminä ihmisiä jotka alkaa kaivaa pankkikortia esille vasta kun ollaan kassalla ja jätetään tosiaan se ostoskärry tien tukkeeksi takana tulijalle. Vai miten meni niin kuin omasta mielestä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jotta se vois sitten narsistisesti arvostella kun on parempi kun on käynyt suuremmassa paikassa ihmettelemässä suu auki väenpaljoutta. Sähläminikanderien massa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maito on hyvää. Uskon ennemmin virallisia ravitsemussuosituksia, kuin jotain päävikaista av-mammaa.
Oliko se joku vanhus? Niillä on välillä tapana tökkiä ihmisiä kärryillä tai tulevat muuten vaan niskaan huohottamaan. Luulevat jotenkin pääsevänsä nopeammin ulos kaupasta tolla tyylillä.
On teillä mummoilla vaikeaa kun Prisma = hehtaarihalli johon eksytte😆