Mitä kaikkea pyllyssäsi on käynyt?
Kommentit (49)
Vierailija kirjoitti: Miksi työnnätte sinne jotain kynttilöitä, kasviksia ja dildoja?
Siksi koska ne tekevät gutaa. Eturauhanen tykkää, kun sitä hinkataan jollain esineellä. Kokeile!
gynekologin sormi ja joku mikroperäruiske kotona joskus ennen jotain toimenpidettä
Tuo vetokuokku on kyllä kova juttu, se kuula siis ;-)
Vierailija kirjoitti:
Mulla on peräaukko exit only
Ajattelitko että jotain kiinnostaa kun kerroit.
exit only, niijoo ja peräpukamien yms relapsien takaisintyöntöä.
Kahden naisen sormi. Oliskohan toinen käyttänyt jopa kahta sorrmea... En muista.
Ei se perse oo mikään bioastia niin toivottavasti moderni ihminen sen verran kehtaa että ostaa ihan seksikaupasta siihen leluja niin ei tarvi pelätä että joku porkkana jää sinne pyörimään. On ihan oikeasti mahdollista että noin käy. Sormet, kieli ja penis on myös ihan turvallisia kun harjoittaa turvaseksiä ja leikkaa kynnet.
Sormia, tappeja, dildoja, eturauhaskiihottimia, vibraattoreita, pulloja, kumipamppu, kuolema ja spermaa ainakin.
M54
Siis kulleja eikä kuolema. Ja kieliä tietysti myös
Vierailija kirjoitti:
gynekologin sormi ja joku mikroperäruiske kotona joskus ennen jotain toimenpidettä
Mikä ihme on mikroperäruiske?
Annetaako se mikroperään?
Seksimielessä kyniä, ruuvimeisselin kahva, kurkku, sormia, kieli, useampi dildo ja vibraattori (tosin yksi kerrallaan!), buttplug, kulli, vessaharjan kahvapää, suihkuletku vesi valuen ja pitkulainen muovipurkki nyt ainakin. Lääkärin toimesta tähystysletku.
M51, enimmäkseen hetero.
Usean kaverin kieli, vähän harvemman sormi ja parin parhaimman kaverin kikkeli.
M26
Lääkärin sormet, lääkärin kolonoskopia-tähystin, kerran kokeilin anustappia mutta ei ollut mun juttu. Ei vaan kiinnosta kakkareiän stimulointi muualla kuin kakkapökäleillä.
Eipä ole rouvakaan halunnut persseksiä. Hyvä näin
Vain rektaalivoide tuubin asetin.
Minulla käy uloste. Miten teillä muilla?