Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

limatulpasta kyselisin

30.01.2007 |

Hei osaakoha joku auttaa ja vastata. Eli mulla on tullut limatulppaa muutaman päivän ajan, eli sellasta vihertävän rusehtavaa räkää (hyi). Sitä valuu kokoajan housuihin ja sen mukana tulee juoksevaa nestettä joka kastelee housut. Onkohan tää " kasteleva" neste normaalia vai lapsivettä? En viitsisi turhaan lähteä äitiyspolille näytille. Kiitos jos teistä joku osaisi vastata.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kertonut millä viikoilla olet?

Minä menisin kyllä näytille ä-polille tai synnytysvastaanottoon jos la on lähellä. Minulla ei ole kokemusta kuin kahdesta raskaudesta ja esikoisen syntymää edelsi limatulppa joka ei kyllä ollut vihertävää nähnytkään vaan verensekaista limaa.. Tuo " vesi" kuulostaa ainakin mun mielestä lapsivedeltä.

Soitappa vaikka vielä tänään synnytysvastaanottoon, mieluummin turhaan.

Onnipapunen rv 26+0 ja " iivari" 1v4kk

Vierailija
2/2 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tuli limatulppa aina kerralla, just sellanen vihertävä räkää muistuttava klimppi. Ja veriviiruista limaa. Raskauden loppuajasta mulla tuli myös todella paljon valkovuotoa. Aamulla kun nousin sängystä, niin oikein holahti jalkoja pitkin. Säikähdin, että on lapsivettä, mutta ei sitten ollutkaan. Kannattaisi kumminkin soittaa johonkin ja kysäistä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla