Säästin toimeentulotuesta 1800€ läppäriä varten että töiden hakeminen helpottuu mutta nyt Kela eväsi tuet 3 kuukaudeksi, mitä ihmettä?
Kommentit (69)
Säästin toimeentulotuesta 180000€ porschea varten että töiden hakeminen helpottuu, kun näytän menestyvältä mutta nyt Kela eväsi tuet 3 kuukaudeksi, mitä ihmettä?
Konalan jauhelihamies kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konalan jauhelihamies! Sä olet trollannut tätä samaa jo aiemminkin.
En trollaa mitään vaan aloitus on täyttä faktaa.
Ap
Päättäjät, Kela, sossu, viranomaiset kaikki vihaavat Konalaa ja haluavat, että muutat sieltä Konalasta Itä-Keskukseen. Tämä on sitä soininvaaralaisuutta. Siksi sinulle ei myönnetä mitään ja kaikin tavoin yritetään estää kaikenlainen työllistyminen. Vihaavat Konalaa, koska tuntevat suurta kateutta siellä asumisesta.
Tämä sama väsynyt aloitus jatkuvasti. Keksi jotain uutta.
Pääsisin töihin heti jos kela ostaisi minulle rekka auton. Mutta ei.
Ollaan sitten työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Töihin meno
Haluasin perustaa graafisen suunnittelun yrityksen ja tähän tarvitsen hyvän tietokoneen, maksaako Kela?
Ap
Vierailija kirjoitti:
Tämä sama väsynyt aloitus jatkuvasti. Keksi jotain uutta.
Haluasin perustaa graafisen suunnittelun yrityksen ja tähän tarvitsen hyvän tietokoneen, maksaako Kela?
Ap
Osta PC, älä Maccia. On paljon halvempi, samoilla tehoilla.
Ja osta pöytäkone kannettavan sijaan. Saman hintainen läppäri on hinta-laatusuhteeltaan huonompi, eikä sovellu niin hyvin grafiikkaan. Tarvitset ison näytön.
Tatuoi itsesi n€€keriksi niin eivät kysele mitään.
Jatkossa, säästät käteistä. Käyt sitten fyysisesti ostamassa.
Muistakaa että elämä sinänsä vaatii luovuutta ja kekseliäisyyttä.
Itse olen säästänyt aina koko toimeentulotuen (n. 600 euroa) kokonaisuudessaan. Olen ollut 22 vuotta työttömänä nyt ja säästössä on 160 000 euroa.
Sinulle napsahtaa saman tien karenssi kun laitat yrityksen pystyyn. Miten ajattelit kilpailla koulutettujen ammattilaisten kanssa? Onko sinulla varmoja asiakkaita?
Vierailija kirjoitti:
Tatuoi itsesi n€€keriksi niin eivät kysele mitään.
Ei ole varaa tatuointeihin enkä ole wt enkä halua olla nee keri
Ap
Sain vaarilta 100 000 euroa perintöä. Vaarin toive oli, että ostaisin asunnun rahoilla. Miksi Kela puuttuu minun ja vaarini välisiin asioihin? Eivätkö edes kunnioita testamenttia ja kuolleen sotaveteraanin tahtoa? Tämä on oksettava maa.
Up