Mulla on tilillä 4,20€ pitäisi pärjätä juhannuksen yli.
Kommentit (49)
Jaksuhalilla pärjäät jouluun asti.
Minä aion syödä mitä pakkasesta löytyy lopun kuun. Kahvia ja 1 siideri jääkaapissa.osta makkarapaketti ainakin.
Konalan jauhelihamies on hyvä ja ottaa ne jauhelihat pakkasesta sulamaan.
Työttömyyspäiväraha tulee maanantaina. t. ap
Halvinta margariinia, makaronia, sipulia, tomaattimurskaa. Jää vielä rahaakin vaikka paahtoleipään. Hyvin noilla pärjää jos on pakko. Vaikka provohan tämä on.
Osta sillä uusi elämän alku, ette ole täällä toistamiseen tekemässä näitä samoja aloituksia uudestaan ja uudestaan.
Mulla on jääkaapissa olutta ja siideriä. Lauantaina aion grillata ja lämmittää pihasaunan. To ja pe yöt olen töissä. Baariinkin saatan lauantaina mennä tai sitten iskee väsymys ja menen aikaisin nukkumaan. :D
N44
Hienosti pärjää. Kilo perunoita 0.89. Keitä ja paista seuraavina päivinä. Tai tee uuniperunoita. Tai perunamuusia tai röstiä. Lisäksi nakkipaketti 2.30. Jälkiruuaksi saat vielä omenoita 3 kpl ainakin.
Yksi ihminen syö noista 2-3 päivää. Ei mitään hätää.
Aika lailla sama. Kaverit: mitä tehtäs??? Minne mentäs???
Eikä oo bussilippukaan voimassa enää
meen ongelle. Vantaankoskelta saa kirjolohta. mee sinne yöllä.
Sillä saa n. 10 kpl 400 gramman makaroonipussia. Luulisi niiden pitävän nälän poissa maanantaihin asti, kun ne keittelee.
Ai taasko sinulla on sama ongelma ,kun viime juhannuksena. Et sinä vaan opi!
Paista perunoita, keitä makaronia ja niiden lisukkeeksi jtk halpaa proteiinia, makkaraa, tonnikalaa. Onko kuivamuonia kaapissa?
Seurakunnaalta voisi pyytää apua, mutta miten onnistuu ennen juhannusta? Soita äidillesi.
Vierailija kirjoitti:
Konalan jauhelihamies on hyvä ja ottaa ne jauhelihat pakkasesta sulamaan.
Ei ole pakkasessa jauhelihaa
Ap
Lähde kiertämään juhannusmökkejä ja juhlia, grillaajia, juhlijat tarjoaa hyvällä tuulella makkaraa, mutta vältä Oulua.
Makkarapaketti ja olut. Nautiskele 4 päivää.