Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Elisan valelaskua pakko maksaa?

Vierailija
30.01.2007 |

Tällä palstalla puhuttiin aiheesta hiljattain. En löytänyt viestiketjua enää tänää.

Minulle tupsahti Elisa / Kolumbukselta 64 euron lasku (kuukausittainen laskuni on yleensä 20 + euroa), jossa laskutettiin laskuttamatta jääneitä puheluita huhtikuulta 2005 alkaen! Joku virhe laskutuksessa... Voiko yritys kaataa omat vuosien takaiset laskutusvirheensä asiakkaan niskaan? Laskusta ei ilmene mikä on viime laskutuskauden osuus ja mikä vanhojen rästien osuus. ERIKOISTA!

Asiakaspalvelu on tukossa...

Minä ainakin meinaan vaihtaa operaattoria. En voi käsittää tämmöistä asiakkaiden kohtelua. Mitä pidempään on ollut Kolumbuksen asiakas, sitä isompi lasku nyt tupsahtaa..

Onko muita??

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elisasta/Kolumbuksesta, pitkä lista joten en jaksa sepustaa. Ikinä en ota Elisalta minkäänlaista liittymää enää..

Vierailija
2/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kuukausi heidän laskussaan on saldossa myös viime kuun maksettava summa vaikka ko. lasku on maksettu ennen eräpäivää. Varmaan jotkut vanhukset yms. maksavat sitten ihan turhaan kun eivät osaa katsoa tarkemmin laskun erittelyä. Onko tällainen edes laillista...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

http: //www. vauva-lehti. fi/keskustele/tm. asp?appid=&m=9433899&p=2&tmode=1&smode=1&mpg=100

Vierailija
4/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen just niitä luottavaisia ihmisiä, jotka maksaa laskun (jos summa tavanomainen) ilman sen tarkempaa tiiraamista.. Täytyy kurkata vanhoja laskuja tarkemmin!

t.ap

Vierailija:

Joka kuukausi heidän laskussaan on saldossa myös viime kuun maksettava summa vaikka ko. lasku on maksettu ennen eräpäivää. Varmaan jotkut vanhukset yms. maksavat sitten ihan turhaan kun eivät osaa katsoa tarkemmin laskun erittelyä. Onko tällainen edes laillista...

Vierailija
5/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

(yhteensä 4 kpl) yhtä lukuunottamatta olleet virheellisiä. Olen sinnikkäästi roikkunut asiakapalvelunsa jonossa töitä tehdessä kaiutin- puhelimella. Olen saanut hyvitystä nyt 3 kuukautta ilmaista laajakaista-aikaa...Olen säästänyt kaikki paperit mitä sieltä tulee, ja merkinnyt ylös kaiken,mitä on puhelimessa sovittu, ovat olleet ystävällisiä ja pahoitelleet. Viimeksi sain laskun, joka oli oikein ensimmäistä kertaa. Olkaa todella tarkkoja laskutuksensa kanssa, luulen, että moni maksaa turhasta, kun eivät tajua valittaa.

Vierailija
6/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saatava vanhenee 3v. siitä, kun se on syntynyt. Jos ei usko, että on soittanut tuollaisia puheluita, niin puheluerittelystä se sitten selviää.

Vierailija
7/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli sadan euron laskuja järjestään.

Irtisanoin sitten liittymän, mutta sillä yhdelläkin kokemuksella olen karttanut Elisaa sen jälkeen eikä tee mieli ostaa yhtään mitään heiltä. Oikea rahastusfirma, ei paljon asiakkaista piittaa.

Vierailija
8/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtäkkiä sillä ei voinut puhua ja se meni elisalle huoltoon. 5 viikkoa myöhemmin ilmoittivat, että piirilevy on vääntynyt ja eivät korjaa/ takuu korvaa, että hae romus pois. Vielä 1.5v kytkyä maksamatta. Ei vaan tajua miten piirilevy voi vääntyä siellä sisällä kun kuoretkin on vahingoittumattomat.

Vierailija
9/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

11

Vierailija
10/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meille tuli tänään 190 euron puhelinlasku Elisalta ja ottaa päähän, kun en tiedä voiko se pitää paikkaansa vai ei. Mistäs hitosta minä sen otan selville? En halua edes tutkia koko laskua, kun ottaa niin päähän. Ei meillä kyllä ikinä ole ollut noin isoa laskua kahdesta kännykästämme. Mieskin laittoi juuri Skypen ja on puhunut kaikki ulkomaanpuhelunsa netin kautta.

Tekisi mieli lopettaa kaikki kännykkäpuhelut.

Vierailija
11/11 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaa kyllä sanoa mitä tarvii maksaa ja mitä ei. Meillä oli n. vuosi sitten kanssa ongelmia elisan kanssa. Asiakaspalvelussa jo myönsivät virheensä ja silti tuli vaan karhulaskuja samasta asiasta. Lopulta kuluttajaneuvoja otti sinne yhteteyttä ja johan loppui elisalta ahdistelu. Taisivat jopa 10e maksaa korvausta hyvityksenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kaksi