Ostaisitko 265,95€ maksavan mekon?
Kommentit (55)
Ostaisin jos olisi oikeasti miellyttävä. Aina haikaillaan entisaikojen laatua, mutta ei tajuta että laadukkaat vaatteet veivät paljon suuremman osan tuloista silloin.
Riippuu siitä paljonko sen hinta on
Itselleni en , mutta jos minulla olisi nainen joka sellaisen itselleen haluaisi niin miksipäs ei.
Jos voisin käyttää sitä 266 kertaa kyllästymättä (tai ilman että se hajoaa korjauskelvottomaksi).
Jos mahtuu päälle
T: Pena, +100kg
Kyllä, ja olen ostanutkin. Laurenin mekosta en kyllä ole varma, missähän mahtaa olla valmistettu? Omat kalleimmat mekkoni on tehty Suomessa ja toinen Virossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu mekon materiaalista ja käyttötarkoituksesta.
Ralph Laurenin pellavamekko. Ei ole juhlamekko mielestäni.
Mulla on Ralph Laurenin kesämekko. Mekolla on jo vuosia ikää ja vieläkin kuin uusi. Erinomainen luottomekko.
Osta pois. Et varmasti kadu. Kertakäytölle ei tule hintaa ja aina on päällepantavaa.
Ostaisin, jos kyseessä olisi mieluinen juhlamekko esim valmistujaisiin tai muihin geneerisiin tilaisuuksiin. Jos olisi joku bilemekko, joka ei kestä aikaa niin en ostaisi. Tämän hintaista arkimekkoa en ostaisi. Mekolta odottaisin, että on laadukas kangas ja aikaa kestävä ulkonäkö.
Juhlamekkoa tarvitsen harvoin, ennen satsaisin arkimekkoon, jonka laatu kestää pitämistä ja pesemistä.
Vierailija kirjoitti:
jokaikinen vaate jonka hintalappu on kaksinumeroinen on tuotettu kiinassa tai bangladeshissa arveluttavissa olosuhteissa
265€ alkaa olla sitä pohjahintaa jolla sen voi eettisesti tuottaa vaikka portugalissa tai moldovassa.
Oot sama tyyppi, joka sanoo että temussa myydään samaa tavaraa kuin vaikka prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
jokaikinen vaate jonka hintalappu on kaksinumeroinen on tuotettu kiinassa tai bangladeshissa arveluttavissa olosuhteissa
265€ alkaa olla sitä pohjahintaa jolla sen voi eettisesti tuottaa vaikka portugalissa tai moldovassa.
Oot sama tyyppi, joka sanoo että temussa myydään samaa tavaraa kuin vaikka prismassa.
Oho ei pitänyt sulle tulla tämä
Käytän ehkä viidessä vuodessa vaatteisiin ja kenkiin noin paljon rahaa.
Kyllä jos sellaisen haluaisin ja se olisi hyvin kaunis sekä laadukkaasti tehty.
Vierailija kirjoitti:
En ostaisi edes muotitalosta. Laatu laskenut.
Osta laadukasta kangas ja mene räätälille. Saat mekon joka istuu hyvin.
Nykyajan ongelmia. Varmistakaa että tekijä todellakin tekee työnsä hyvin. Laadukas kangas on myös tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Juhlamekkoa tarvitsen harvoin, ennen satsaisin arkimekkoon, jonka laatu kestää pitämistä ja pesemistä.
Ajattelen samalla tavalla. Juhlavaatteita pidetään harvemmin, mutta kovaa käyttöä kestävästä arkimekosta voisin maksaa tuon 200-300 euroa.
Olen ostanut. Mutta en mistä tahansa mekosta maksa tuollaista hintaa.
Riippuu mekosta ja kenelle sen ostaisin. Jollekin nuorelle söpöläiselle voisin ostaakin.