Hammasremppa tulee kestämään jouluun asti
Kommentit (40)
Ajattelin elää normaalisti. Lopettaa maskin käytön.
Anteeksi nyt ammattivalittaja mutta ei sulla sitä elämänhalua ole liiemmin vaikuttanut olevan tähänkään asti.
Mitä mitä, etkö sä sanonut aiemmin, ettei sun ikenet kestä käyttää proteeseja vaan pitäisi saada implantit?
Eikös se ole parempi ottaa suihin kun hampaat ei ole tiellä ja mies voi oikeen raivopanna suuhun.
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi nyt ammattivalittaja mutta ei sulla sitä elämänhalua ole liiemmin vaikuttanut olevan tähänkään asti.
Nyt on kuule vielä vähemmän. Ei voi mennä ravintolaan syömään, ei kampaamoon, ei kahvilaan, ei elokuviin, ei teatteriin. Ei yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mitä, etkö sä sanonut aiemmin, ettei sun ikenet kestä käyttää proteeseja vaan pitäisi saada implantit?
Kyllä niitä proteeseja yritetään tehdä, kun ei ole rahaa implantteihin. Nyt on vaan sitten taukoa yli 2 kuukautta.
Vierailija
Kyllä se tulee kestämään kokoelämän,jos nyt yleensäkään kiinnostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noo mutta,, vaikka se kauan kestääkin, sitten se on ohi?
Niin, onneksi. Nyt saa vaan koko kesän hävetä.
Onko sulla tulossa paljonkin julkisia esiintymisiä? Vai missä meinaat mörskän ulkopuolella hävetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija
Miten niin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla tulossa paljonkin julkisia esiintymisiä? Vai missä meinaat mörskän ulkopuolella hävetä?
Olisi ollut kesälomareissu, mutta ehkä sitten olen vaan kotona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattais pestä ne hampaat ajoissa.
Mulla on sairaudet vieneet hampaat.
siinä tapauksessa ole tyytyväinen että sua hoidetaan.
Vierailija kirjoitti:
Omat hampaat hautaan asti tavoitteena. Vieläkö nauratte 2x päivässä pesulle ja 1x hammaslangalle...
Millainen sun lähipiiri oikein on, jos hampaiden hoitamiselle nauretaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reippaasti vaan reissuun! Ei Aruballa kukaan kiinnitä huomiota toisiin, kaikki vaan bilettävät iloisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joka hammas ilmeisesti irrotetaan, huolletaan ja asennetaan uudelleen?
Hampaat on poistettu ja yritetään tehdä proteesia. Huominen aika vaan peruttiin ja sain seuraavan ajan syyskuulle. Kuulemma ovat lomalla ja on ruuhkaa.
Mä olen ymmärryksessä, että kaikki hampaanpoistoa vaativammat hommat ei onnistu julkisella, vaan omaan piikkiin yksityisellä? Kuten implantit ja kruunut.
onnistuu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Reippaasti vaan reissuun! Ei Aruballa kukaan kiinnitä huomiota toisiin, kaikki vaan bilettävät iloisesti.
Tuskinpa ihmisiä kotimaassakaan hampaaton ihminen haittaa.
Ap, se ei aina ole huono asia, että tehdään hitaasti. Yleensä silloin tehdään kunnolla. Some on täynnä kauhutarinoita näistä pikaisesti, jopa yhdellä käynnillä, tehdyistä hammasremonteista ja niihin liittyvistä ongelmista, kuten irtoilevista kruunuista, laminaateista ja paikoista. Ihmiset on voineet laittaa yli 20 000€ hampaisiin ja laminaatit irtoilee esim kesken lomareissun.
Itsellänikin on huonohko kokemus todella pikaisesta usean hampaan paikkaamisesta, eli paikat lähti irtoilemaan ja lohkeilemaan melko pian niiden laittamisen jälkeen. Hutiloiden ei tule hyvää.
Vierailija
Miten niin?
Siten niin että vuoden parin päästä hammaspeikko on taas porannut sulle uuden reijän hampaaseen,juurihoito ym.show jatkuu koko elämän.Tosin jos ei kiinnosta niin sitten ei jatku.
Hammasremontteja on monenlaisia. Minä kävin viime vuonna parin kuukauden ajan joka viikko hammaslääkärissä, eli oli siellä tehtävää. Jo eka kerralla onneksi putsattiin tummentumat ja joka kerran jälkeen oli vaan parempi fiilis. Lopuksi vielä hiottiin reunat nätiksi, oli tosi hyvä hammaslääkäri joka ymmärsi että terveiden hampaiden lisäksi on kiva kun ne on suht nätit eikä tarvi hävetä hymyillessä. Mun ei tarvinnut itse pyytää mitään, vaan hän itse ehdotti mitä tekee ja hyvin teki.
Mutta ei ollut proteesijuttuja, eli vähän eri tilanne tietysti, mutta just sen takia päätin viimein uskaltaa mennä hammaslääkäriin, koska en halunnut tilanteen suussa menevän enää pahemmaksi, enkä jaksanut elää hampaita häpeillen. Mulla siis hammaslääkäripelkoa, ja joskus olen yrittänyt lähteä hammaslääkäristä ensin pois, hammaslääkäri on sovitusti soitellut perääni ja varmistellut että tulen, ystävä on taluttanut minut huoneeseen ja sieltä pois jne... Mutta on saatu hommat hoidettua ja oleellista tuossa on ollut just se hyvän hammaslääkärin löytäminen joka ymmärtää ja jonka edessä voi olla avoin. Välttää sitten pahemmat ongelmat ja onhan se elämänlaatu vaan parempi, kun ei tarvitse häpeillä hampaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on kuule vielä vähemmän. Ei voi mennä ravintolaan syömään, ei kampaamoon, ei kahvilaan, ei elokuviin, ei teatteriin. Ei yhtään mihinkään.
Ai sä käyt noissa? Mikset ikinä kerro mitään tuollaisista, vaikka millainen joku leffa oli. Aina vaan rutkutat jotain elämän tylsyyttä tai lapsuutesi juttuja.
Jouukko siihen asti syöhmän vain pillilä piimää?