Mies jota ei autot kiinnosta
Mielipiteesi miehestä jotai ei autot kiinnosta saatika omaa mitään kädentaitoja. Minusta turnoff
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, jota ei autot kiinnosta eikä kädentaitoja. Luen oikeasti runiója, soitan kitaraa ja olen rakastaja, en sotilas. Ihan sama, mitä giltsit kelaa.
Mitäs sun poikaystävä harrastaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies, jota ei autot kiinnosta eikä kädentaitoja. Luen oikeasti runiója, soitan kitaraa ja olen rakastaja, en sotilas. Ihan sama, mitä giltsit kelaa.
Mitäs sun poikaystävä harrastaa
Autoja
Omaan kädentaitoja varmastikin keskimääräistä enemmän monenkin asian suhteen, mutta autot eivät minua erityisemmin kiinnosta sen enempää oman auton kuin autolla ajamisen muodossa. Ajokortti on, mutta en ole montaakaan kertaa elämäni aikana ajanut. Olisin vaarallinen kuski koska ajamisen tylsyyden takia ajatukset alkavat harhailla pois ajamisesta. Enkä koe Kalliossa asuvana auton omistamista itselleni kovinkaan tärkeänä. Ymmärrän kyllä hyvin ihmisiä joille auto on tärkeä, enkä sinällään vihaa autoja.