Tulee parin viikon päähän hääkutsu. Miten valmistaudut?
Minä kävisin varmaan kasvohoidossa heti, ja sitten pitäisi varmaan ostaa asu ja kengät. En minä.sen kummempaa tekisi.
Entä te?
Kommentit (34)
Huokaisisin syvään ja miettisin mistä teen työttömänä lahjarahat. Sitten kirpparille pukua ja kenkiä kattelemaan. Tämä siis jos en mitenkään voisi kieltäytyä kutsusta.
Vierailija kirjoitti:
Äkkiä Tallinnaan hakemaan sitä hyvää virolaista perunasalaattia. Majoneesikin on Virossa paljon parempaa kuin Suomessa.
Nyt en ihan ymmärtänyt. Ap
En mitään maksullista. Rahan tuhlausta.
Alan keksiä tekosyytä olla osallistumatta, koska ihan selvästi kutsuttu, kun joku perunut kutsunsa.
No en mitenkään. Ei kiinnosta lähteä hääjuhliin.
Öh, mikä ihmeen varavieras mää olisin jos kutsu tulisi noin myöhään? Kieltäytyisin kauniisti.
Söisin vaa vasun salaattia päivässä mahtusin vanhaa mekkoon mutta puuppa toi vasun kermavaahtoa
No en kävisi kasvohoidossa enkä muutenkaan "valmistautuisi". En ole ihmistyyppiä, jolla pitää joka juhlassa olla uudet vaatteet. Kaapissa jo olevat kelpaavat oikein hyvin.
Häälahjan toki ostaisin, jos se lasketaan valmistautumiseksi.
En mitenkään. Perun viimetingassa. Soita, että äkillinen ripulitauti tai korona.
Ei aikomustakaan mennä.
Lahjan toimitan paikalle taksilla tms.
En mitenkään vaan kieltäytyisin kutsusta. Ei olisi varaa osallistua.
Ilmoittaisin että valitettavasti ole estynyt saapumaan juhliin.
Ohis: ei tullut mieleenkään että voisi kieltäytyä kutsusta. Ap
Siis nyt tulisi kutsu että parin viikon päästä häät? Sanoisin että olen kesälomalla ja matkoilla, vaikka en olisikaan.
En mitenkään. Menisin mielelläni, jos ei sattuisi olemaan muuta jo siinä. Kaapissa on vaatetta kyllä, joten edellisenä iltana katsoisin sään mukaan kuteet, ja laittaisin muutaman kympin matkatilille, tai mikä nyt heillä lahjarahatoive olisikaan.
Kokeilisin vaatevaihtoehdot läpi, kun ei ole niille ollut pariin vuoteen tarvetta. Jos joku niistä vielä sopii, niin ei mitään uutta tarvitse hankkia. Lahja nyt tietenkin hoitaa, jos ei ole ilmoitettu, että lahjaa ei haluta. Ja jos häät jossain kauempana varaisin majoituksen. Mitä muuta sitä edes tarvitsisi tehdä?
Äkkiä Tallinnaan hakemaan sitä hyvää virolaista perunasalaattia. Majoneesikin on Virossa paljon parempaa kuin Suomessa.