Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Ellen ja Jani ei toimi?

Vierailija
30.01.2007 |

Tajusin vasta itse päivänselvyyden: Ellen ja Heikki perustui pikku flirttiin, mut Ellen ei pärjää homon kanssa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisen pitäisi olla hieman " hulvaton" , jotta homma toimisi!

Vierailija
2/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jani kuulostaa siltä, että se kirjoittaa joka juonnosta kässärin, opettelee sen ulkoa ja lausuu sanatarkasti. Heikin puheet antoi spontaanin vaikutelman. Vaikea Elleninkään taitaa olla hassutella kun toinen on täysi pökkelö.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellen on huipputyyppi ja loistojuontaja, mutta tarvitsee parikseen hieman " hullun" juontajan, joka ikäänkuin rohkaisee häntä hullutteluun. Jani on itsetiedotava perus homomies, joka ei sillä tavalla laita itseään tarvittavissa määrin likoon.

Vierailija
4/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole nähnyt mitään kilpailua noitten kahden kesken. Enemmänkin ehkä lievää myötähäpeän tapaista Ellenin taholta ja äidillistä huolta miten se Jani nyt pärjää tuon juontonsa kanssa.

Vierailija
5/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt pitäisi itse omaperäisesti juontaa niin hankalaa on . Ainakin Heikillä sujuu oikein hyvin edelleen juonnot Jaanan kanssa Euroviisusessioissa.

TOivon sydämeni pohjasta että Jaana ja Heikki ovat pari, joka juontaa toukokuiset viisut Suomessa. Ei ehkä kielitaitoisin pari (verrattuna esim. Marcoon ja Ellaan...) mutta sillä parilla kemiat toimii. Heikki ja Jaana muuten juonsivat Keskon Mestarimyyjäkisat syksyllä Tampereella ja kisasta tuli kiinnostava. Yleensä vain kiinnostaa jos itse tai kaverit on kisassa... Hulvatonta huulenheittoa, pikku flirttiä ja kuittailua.

Vierailija
6/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että Heikki ja Jaana ei juonna Euroviisujen finaalia!

Vierailija
7/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pistää itsensä likoon ja onnistuu olemaan nolojen tilanteiden mies kybällä. Itsensä nolaamistahan tuo idols on ja se pitää hyväksyä. Jani liian täydellisyyshakuinen

Vierailija
8/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just sellainen pikkukaupungin pikkujulkkis joka on vähän saanut julkisuuden ovenrakoon jalkaansa ja heti alkoi liihoitella vähän liian korkeella. Mua naurattaa lähinnä sen yritys siinä extrassa

Ei komea, ei rumakaan, ei supliikkimies, ei ihan tumpelokaan.

Ei oikeastaan mitään.

Vierailija
9/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janne on elämäntaiteilija.. ;) Tehnyt viihdettä koko pienen ikänsä, monissa muodoissa. Tuskin häntä ihan kauheasti hetkauttaa tuo telkkarityö..

Vierailija
10/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

niinkuin joku jo kirjoitti, että se oli se Ellenin ja Heikin välinen flirtti, joka piti ne juontajaPARINA. Nyt Jani yrittää sooloilla ulkoa opettelemillaan vuorosanoilla eikä Ellen pääse puhkeamaan kukkaansa Janin rinnalla. Valitettavasti. Janne & Ellen olisivat olleet todellakin hulvaton parivaljakko. Ehkä ensi vuonna sitten.

Vierailija
11/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

just noista keskon päiviltä? Se äijä oli vissiin kiksassut jotain blondia, joka oli niissä pippaloissa. Oli hulvaton ketju, nyt vaan poistettu

Vierailija
12/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

voitaisiin vielä vaihtaa se kamala Ellen-harakka vaikka miellyttävään Mari Kakkoon.

Vierailija
13/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin Keskon päivillä, ja ihan kiltisti. Yöllä kotiin.

-7-

Vierailija
14/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulisin..

Vierailija
15/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakko on yhtä pökkelö kuin tuo Idols-Janikin. Ei tuon tyyppisessä ohjelmassa voi olla otsa rypyssä olevia juontajia.

Ellen ja Heikki toimi. Ja niin toimii Heikki ja Jaanakin. Sekä tuo juontajakolmikko Voicella, joista yksi on, yllätys yllätys, Heikki.

Eli taitaa olla tuo Heikki melko muuntuva mies, kun tulee toimeen monenlaisten juontajakumppanien kanssa.

Vierailija
16/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakko on melko kökkö..

Vierailija
17/17 |
30.01.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

parempi pari kuin edellinen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi