Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hyvästi Elisa Kirjan edulliset kirjat!!

Vierailija
17.06.2024 |

Myitte bisneksen Book Beatille. Omaksi kirjoja ei voi enää ostaa enkä ala torppariksi kuukausivuokralla. Onneksi sain ladattua jo ostetut kirjat omalle laitteelle. 

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin harmittaa ja surettaa , oli kiva ostella kirjoja.  En mennyt uuteen .

Vierailija
2/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä oli todella huono valikoima mutta vielä enemmän ihmettelen miksi täyttäisit oman esim. kännykkäsi jo luetuilla e-kirjoilla?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli todella huono valikoima mutta vielä enemmän ihmettelen miksi täyttäisit oman esim. kännykkäsi jo luetuilla e-kirjoilla?

Eihän ne ekirjat juuri mitään tilaa vie.

Vierailija
4/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä kännykällä säilöö? Minä latailin kaikki omani tietokoneen kovalevylle. Voi niitä sieltä kännykällekin siirrellä.

-ohis-

Vierailija
5/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli hyvä valikoima ekirjoja halvalla. Uutuuskirjatkin oli edullisia. Osan kirjoista voin lukea joskus uudelleen. Ap

Vierailija
6/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka niitä kännykällä säilöö? Minä latailin kaikki omani tietokoneen kovalevylle. Voi niitä sieltä kännykällekin siirrellä.

-ohis-

Edelleen, todella pieni valikoima niin miksi niitä sitten kannattaa säilöä? Ei sieltä mitään taiteen mestariteoksia löytänyt kuten taas esim. BookBeatissa tai Storytelissä tullee vastaan. Usko pois, olen kaikkien näiden palvelujen vertaileva käyttäjä ollut jo monta vuotta ja itseltäkin kotoa löytyy kymmeniä hyllymetrejä kirjoja. E-kirjojen hamstrausta en käsitä.

Vierailija
7/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siellä oli hyvä valikoima ekirjoja halvalla. Uutuuskirjatkin oli edullisia. Osan kirjoista voin lukea joskus uudelleen. Ap

Olisit saanut sen yhden e-kirjan hinnalla jonkun laajemman palvelun koko valikoiman käyttöösi sen yhden kirjan lisäksi...

Vierailija
8/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis-

Edelleen, todella pieni valikoima niin miksi niitä sitten kannattaa säilöä? Ei sieltä mitään taiteen mestariteoksia löytänyt kuten taas esim. BookBeatissa tai Storytelissä tullee vastaan. Usko pois, olen kaikkien näiden palvelujen vertaileva käyttäjä ollut jo monta vuotta ja itseltäkin kotoa löytyy kymmeniä hyllymetrejä kirjoja. E-kirjojen hamstrausta en käsitä.

Huono provo. Nämä kuuksusimaksut ovat perseestä ja tuhoavat kirjailijoiden elannon. Mieluummin maksan kirjasta, jonka saan omaksi ja josta kirjailijakin saa osansa!! 

Vierailija
9/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kivikaudelta on peräisin vielä muistitikkuja joille olen tallentanut ja ihan  "mankalla " kuuntelen.

Vierailija
10/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

-ohis-

Huono provo. Nämä kuuksusimaksut ovat perseestä ja tuhoavat kirjailijoiden elannon. Mi

Kuten olet huomannut, tämän tavan ElisaKirja ei kannattanut kaupallisesti. Juuri kukaan muu ei lähtenyt yhtä hölmöön järjestelyyn.

Vierailija
11/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kindlen e-kirjojen koko on keskimäärin 0,0026 gigaa. Eli tavallisen 128 gigan halpiskännykän muistiin mahtuisi suunnilleen 50 000 e-kirjaa.

Vierailija
12/12 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt täytyy tehdä tilejä eri kirjakauppoihin ja alkaa vertailla e-kirjojen hintoja ennen ostopäätöksen tekemistä. Kaipa niitä suhteellisen edullisia e-kirjoja vielä jostain saa. Ainakin kun tein testimielessä Ellibs.comissa hakuja, sieltä löytyi jopa alle viidellä eurolla ihan kiinnostavaa luettavaa. Kolmeakymppiä en viitsisi tavallisista romaaneista, jännityskirjallisuudesta ja sellaisesta yleensä maksaa, mutta jos hieman alle 20 eurolla alkaa löytyä, niin mikäpä siinä sitten.