Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiselle orgasmia pelkästään kalulla

Vierailija
16.06.2024 |

Kertokaa naiset miten saatte orgasmin pelkästään kalulla ilman mitään sormipeliä klitoriksella. 

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään.

Vierailija
2/43 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin erään baaripanon kanssa, ei antanut esileikkiä ei edes pusua, tuli sisään ja sain elämäni isoimman ja parhaimman orgasmin. 

Olen ennenkin saanut orgasmin ilman esileikkiä. Saan muutoinkin helposti emätinorgguja ja sarjaorgasmeja. Olen myös aina kostea, en tarvitse kostuaksuani mitään esileikkiä. Miehen kova penis tuntuu vaan hyvältä. Tiedän että kuulun naisten vähemmistöön. Seksi on aina tuntunut hyvältä ja minua panettaa usein. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurimmalla osalla naisista vastaus on tosiaan: Ei mitenkään. Näin siis omakohtaisten kokemusten, anekdoottitiedon ja aiheeseen liittyvien tutkimustenkin mukaan.

Vierailija
4/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annan mieheni panna minua. Niin yksinkertaista se toisille on.

Vierailija
5/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap taitaa nyt tarpeettomasti kalastella riitelyketjua. Turha kysymys, jotkut naiset saa niin ja jotkut näin ja jotkut eri tavoin. Mun vaimoni saa suu- ja sormipelillä vähän ja panemalla paljon. Siitä tiedosta ei kuitenkaan ole hyötyä kenellekään muulle kuin minulle. Kysy ap sen vuoksi ihan vaan omalta seksikumppanilta, että mistä hän tykkää ja mene sen mukaan.

M54

Vierailija
6/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni saa ihan panemalla helpoiten orgasmin lähetyssaarnaajassa, jos nousen käsien varaan ja panen siten, että häpyluuni osuu hänen klitorikseensa joka työnnöllä. Yleensä riittää silloin parikymmentä työntöä, vaikkei olisi ollut esileikkiä pillun kanssa lainkaan. Tätä nykyä hän saa orgasmin panovaiheessa käytännössä joka kerta.

Vierailija
7/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurimmalla osalla naisista vastaus on tosiaan: Ei mitenkään. Näin siis omakohtaisten kokemusten, anekdoottitiedon ja aiheeseen liittyvien tutkimustenkin mukaan.

Sinun kokemukseesi vaikuttaa myös omat taitosi ja fyysinen kokosi. Paljon on eri naisia ollut ja valtaosa on saanut ilmat mitään klitorikseen hinkkaamista.

Vierailija
8/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pari naista ovat saaneet sillä lailla että lähetyssaanaajassa itse liikkuvat alla. Pääsee mies helpolla. Yksi sai kun vain syvällä teki pikku liikettä. 

Vierailija
9/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin se vaan on, ja turha haukkua naisia. Koittakaa itse saada orgasmi vaikka just palleja hieromalla. Ei taida onnistua.

Vierailija
10/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks sitä tartteis saada pelkällä kalulla? Paljon kuumempaa kun nainen laukeaa kasvoille, sormet rystysiä myöten sisällä ja kielen tanssiessa polkkaa klitoriksella.

M33

Vierailija
11/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkääpä miehet mielessä, että naiset myös teeskentelevät orgasmia yhdynnässä. Monet äijät varmaan vilpittömästi luulevat, että kyllä minun vaimoni saa joka kerta edestä ja takaa ei tarvi ku työnnellä.

Nainen saa klitoraalisen kiihotuksen kautta ja myös g-pistettä kiihottamalla (jälkimmäisenkin olen testannut). Se, minkälaista, kuinka suoraa ja kuinka paljon kiihotusta, vaihtelee jossain määrin naisesta naiseen ja saman naisen eri tilanteissa ja fiiliksissä.

Vierailija
12/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pari naista ovat saaneet sillä lailla että lähetyssaanaajassa itse liikkuvat alla. Pääsee mies helpolla. Yksi sai kun vain syvällä teki pikku liikettä. 

Joo samoja kokemuksia. Yksi nainen ei päästänyt minua pitkään liikkeeseen vain tätä pikkuliikettä. Kietoi jalkansa ympärille ja nousi mukana kun yritin ulospäin. Siinä hän sai, sen jälkeen oli mun vuoro olla niin kuin halusin.

Vierailija
13/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitäkääpä miehet mielessä, että naiset myös teeskentelevät orgasmia yhdynnässä. Monet äijät varmaan vilpittömästi luulevat, että kyllä minun vaimoni saa joka kerta edestä ja takaa ei tarvi ku työnnellä.

Nainen saa klitoraalisen kiihotuksen kautta ja myös g-pistettä kiihottamalla (jälkimmäisenkin olen testannut). Se, minkälaista, kuinka suoraa ja kuinka paljon kiihotusta, vaihtelee jossain määrin naisesta naiseen ja saman naisen eri tilanteissa ja fiiliksissä.

Niin, mutta on sellaisiakin naisia tai vaimoja, jotka ei suostu jäämään ilman orgasmia. Joten eivät teeskentele, vaan vaativat omansa. Toki on kuulemma sellaisia miehiäkin, joille naisten orgasmivaatimukset tekee paineita ja seisokkiongelmia. 

Vierailija
14/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mies kiihottu niin se kulli erektoituu, ja niin tekeen naisen klitoriskin. Sitä vaan en ymmärrä miksi vai siihen kulliin pitää tarttua, mutta klotoriksen koskettelua pitäisi välttää, täällä luetun perusteella. Järjen vastaista.

Ja sitten täällä selitetään miten miehen häpyluulla hierotaan naiset klitorista. Parempi olis ihan sormilla tai kielellä.

Just teki oma mies aivan mielettömän orgasmin mulle noin, ou yeah, sanon minä!

Vierailija
15/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimoni saa ihan panemalla helpoiten orgasmin lähetyssaarnaajassa, jos nousen käsien varaan ja panen siten, että häpyluuni osuu hänen klitorikseensa joka työnnöllä. Yleensä riittää silloin parikymmentä työntöä, vaikkei olisi ollut esileikkiä pillun kanssa lainkaan. Tätä nykyä hän saa orgasmin panovaiheessa käytännössä joka kerta.

Tuo ei ole pelkällä kalulla saatua jos on mukana häpyluulla hinkkaamista.

Vierailija
16/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks sitä tartteis saada pelkällä kalulla? Paljon kuumempaa kun nainen laukeaa kasvoille, sormet rystysiä myöten sisällä ja kielen tanssiessa polkkaa klitoriksella.

M33

On se mulkulla paljon eläimellisempää saada nainen tulemaan. Näin se vaan on

Vierailija
17/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole pelkällä kalulla saatua jos on mukana häpyluulla hinkkaamista.

Ai sinun mukaan vain puolisääreen naimisella saatu yhdyntäorgasmi lasketaan? Olet kyllä varsinainen pelle ja klitta kasvaa varmaan otsassakin.

Voisit vihdoin viimein talleen aivoihisi sellaisen tosiseikan, että naisia jotka ei missään nimessä halua, että herkkään klitorikseen kosketaan sormin ja pilaa orgasmintuloa. Saavat silti tai juuri siksi orgasmeja yhdynnässä.  Normaali yhdyntä on muuten sellainen, että kulli työnnetään tyveä myöten sisään jos et sattunut tietämään.

Vierailija
18/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Varmaan miehestä, sehän se pääasia on. Ei suinkaan se, että nainen saa miten haluaa.

Vierailija
19/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Kukin tyylillään, ja nauttikoot jokainen omien preferriensä mukaisesti.

M33

Vierailija
20/43 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M33

Varmaan miehestä, sehän se pääasia on. Ei suinkaan se, että nainen saa miten haluaa.

Sinulla on vaikea ymmärtää, että on naisia, jotka nimenomaan haluavat orgasmit naimalla. Naisen pääasia silloin. Mies tekee mitä halutaan.