Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen miestäni kokeneempi

Vierailija
16.06.2024 |

Onko tämä este suhteelle?

Tuoreessa suhteessani selvisi jo alussa, että olen miestäni paljon kokeneempi. Alussa se oli miehestä jännää, kun olin niin rohkea, avoin ja aktiivinen. Nyt olen jäänyt miettimään hänen käyttäytymisestään, että onkohan tämä hänelle kynnyskysymys.

Olen kyllä täysin sitoutunut häneen, mutta hetkittäin minusta tuntuu, että minun täytyy jopa hieman ikäänkuin pienentää itseäni jotta en olisi niin avoin esim tilanteissa joissa hän kysyy, oletko tehnyt asiaa X tai tykkäätkö asiasta X. 

Itseä asia ahdistaa. On niin epäreilua, että miehet etsivät samaan aikaan rohkeaa, kokeilunhaluista naista ja samalla viatonta siveyden sipulia. 

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vaimo tutustui BDSM-juttuihin ja hänestä tuli täysin perverssi. Valtava onni meikäläiselle. Hyvästi seksi peiton alla joka lauantai-ilta.

Vierailija
22/31 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut seksiä noin 15 miehen kanssa. Kaikki muut on ollut lyhyitä tapailua, mutta viimeisin kestänyt 5 vuotta.

Kukaan ei ole koskaan kysynyt seksihistoriasta eikä itseäkään koskaan kiinnosta muiden määrät ja historia. Olen tavannut vain hyviä miehiä, joille nainen on arvokas!

Jos joku mies kysyisi seksihistoriastani tapailun alussa, en kertoisi ja lopettaisin tapailun. Arvomme olisivat niin erilaiset. En hyväksy naisvihaa missään muodossa. Naisen arvon määrittäminen tämän seksihistorian perusteella on puhdasta vanhoillista kristillistä naisvihaa. Naisia yritetään hallita häpäisyllä jakamalla heidät likaisiin ja puhtaisiin. Vähän kuin islamissa. Sama se on täällä Pohjolan perukoillakin. Uskonnot on perseestä. 

Elämästä kuuluu nauttia sinkkuna ja parisuhteessa. Seksissä ei ole mitään hävettävää. Seksin harrastaminen ei tee ihmisestä likaista tai kulunutta. 

En tiedä millaisessa suhteissa olet ollut jos ette kerta tiedä toistenne historiaa. Enemmän se kuulostaa siltä ettet itsekkään ole sinut tuon määrän kanssa. Minulla on ollut kaksi suhdetta ja kolmas meneillään. Ollaan jokaisen kanssa puhuttu avoimesti seksistä ja tiedetään toisemme läpikotaisin kaiken muunkin puolesta kun edellisten kumppanien. Toisaalta nämä naiset eivät ole ollutkaan mitään jakorasioita niin ehkä siksi avoimesti uskaltaa kertoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ollut seksiä noin 15 miehen kanssa. Kaikki muut on ollut lyhyitä tapailua, mutta viimeisin kestänyt 5 vuotta.

Kukaan ei ole koskaan kysynyt seksihistoriasta eikä itseäkään koskaan kiinnosta muiden määrät ja historia. Olen tavannut vain hyviä miehiä, joille nainen on arvokas!

Jos joku mies kysyisi seksihistoriastani tapailun alussa, en kertoisi ja lopettaisin tapailun. Arvomme olisivat niin erilaiset. En hyväksy naisvihaa missään muodossa. Naisen arvon määrittäminen tämän seksihistorian perusteella on puhdasta vanhoillista kristillistä naisvihaa. Naisia yritetään hallita häpäisyllä jakamalla heidät likaisiin ja puhtaisiin. Vähän kuin islamissa. Sama se on täällä Pohjolan perukoillakin. Uskonnot on perseestä. 

Elämästä kuuluu nauttia sinkkuna ja parisuhteessa. Seksissä ei ole mitään hävettävää. Seksin harrastaminen ei tee ihmisestä likaista tai ku

En tiedä millaisessa suhteissa olet ollut jos ette kerta tiedä toistenne historiaa. Enemmän se kuulostaa siltä ettet itsekkään ole sinut tuon määrän kanssa. Minulla on ollut kaksi suhdetta ja kolmas meneillään. Ollaan jokaisen kanssa puhuttu avoimesti seksistä ja tiedetään toisemme läpikotaisin kaiken muunkin puolesta kun edellisten kumppanien. Toisaalta nämä naiset eivät ole ollutkaan mitään jakorasioita niin ehkä siksi avoimesti uskaltaa kertoa.

Miten ne edellisten seksit kuuluu tai vaikuttaa siihen mitä nykyisen kanssa on. Ei mitenkään. Eivät auta sinua tyydyttämään naistasi yhtään sen paremmin. Mutta toisia matkimalla voi hukata kaiken tatsin kumppanin tyydyttämisestä, saati, että olisi edellisiä parempi.  Ei olisi tullut mieleenkään kysyä yhtään mitään, kun ne eivät mitenkään kuulu meidän suhteeseen. Myöskään vaimoni ei ole koskaan kysynyt  mitään mitä olin puuhaillut ennen häntä enkä ole kertonut, enkä olisi kertonut kun eivät kuulu meidän suhteeseen sotkemaan.

Vierailija
24/31 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos 23! Teet asenteellasi maailmasta turvallisemman paikan kaikille naisille! Toivottavasti vaimosi pitää susta erityisen hyvää huolta! :) 

Ja todettakoon "jakorasia-huutelijalle" vielä, että mä olen täysin sinut seksihistoriani kanssa. :) Sille on syynsä. Kaikilla joilla on paljon lyhyitä suhteita ei ole traumataustaa, mutta itsellä ja monilla on. Lyhyet suhteet on täysin ok ja niissä ei ole mitään huonoa. 

Mulle on pysyvät ihmissuhteet olleet aina hankalia. Käyn nykyään onneksi terapiassa ja diagnoosina 43.1. Kun lääkärit ovat kuulleet mun lapsuuden kokemuksista, papereihin on kirjattu, että jouduin kokemaan julman ja sadistisen lapsuuden. 

Eli mua ei ihan hirveästi satuta jakorasia-kommentit. 

Vierailija
25/31 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Elämästä kuuluu nauttia sinkkuna ja parisuhteessa. Seksissä ei ole mitään hävettävää. Seksin harrastaminen ei tee ihmisestä likaista tai ku

Sulla on ehkä käynyt niin hyvä säkä miesten kanssa ja sulla on vaan pari, mutta kaikilla ei käy niin hyvin. Oikeasti toi 15 ei edes ole iso määrä. Vaikka toi nainen olisi minkä ikäinen. Täytyy sanoa että tähän ikään mennessä mulle ja monelle muulle on tullut huomattavasti enemmän ja vieläkin on vientiä enemmän kuin uskoisikaan eikä siinä ole mitään ihmeellistä, sen verran että pitää vähän jo karsiakin ja olla kriteereitä ei todellakaan voi olla kaikkien kanssa ketkä haluaisi eikä kiinnostakaan. Jos noin vaan olisi ihan kaikkien kaa ketkä haluaa niin määrä olisi puolet isompi. Aivan turha tulla huutelemaan kenenkään seksimääristä ketään ei kiinnosta eikä niitä tarvi kenenkään kellekään selitellä.

Vierailija
26/31 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menipä tämä ketju kovin erilaiseksi kuin mikä tämä aluksi oli. On asioita joista tekisi mieli kysyä että mitä tarkoitat mutta en nyt vaan jaksa. 

Vierailija
27/31 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun naisystävä on myös minua huomattavasti kokeneempi. Numerot: mulla 14, naisella yli 200. Sehän vain kertoo, että muna maistuu. Kokemus näkyy positiivisesti ennakkoluulottomuudessa, eikä tosiaan ole pihtausta eikä ole siveyden sipuli. Olen oppinut vaikka mitä uutta. Kaikki mitä keksin ehdottaa on ok ja voidaan kokeilla. Upea nainen ja nyt jo 4 vuotta elämäni parasta seksiä ja paljon, toivottavasti jatkuu niin kauan kuin elinvuosia on jäljellä.

Vierailija
28/31 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sama kuvio kuin ap:llä, mutta koskaan siitä ei ole ollut haittaa. Olen mies enkä itsekään kokematon, mutta vaimolla on paljon enemmän seksikokemusta. Se ei ole minulta pois millään lailla, pikemminkin päinvastoin. Hän on kokeillut melkein kaikkea ja opettanut minullekin yhtä ja toista. Kyllä se voi ja saa olla joskus näinkin päin, eikä aina vain niin, että mies muka johdattaa jonkun tietämättömän tyttelin seksin ihmeisiin. Itse olen sitä paitsi vähän sikäli outo, että hänen aiemmat kokemuksensa lähinnä kiihottavat, ja hän on kertonut kaiken ihan avoimesti. Mutta nyt hän on minun vaimoni ja minä hänen miehensä. Mikä on ollutta on mennyttä.

Vierailija
29/31 |
19.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mies rohkeasti kysyy ja puhuu haluista, millä toiminnallisella tavalla hänen kokemattomuutensa muka vaikuttaa? 

Vierailija
30/31 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta se tuntuis hassulta, jos miehelläni olisi ollut enemmän seksisuhteita kuin itselläni. En halua seurustella minkään kylän pukin kanssa. Miehen ei pitäisi sellaisesta valittaa, päinvastoin pitäisi nauttia siitä, että olen kokenut ja osaan tuottaa miehelle nautintoa.

Vierailija
31/31 |
20.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en voi millään muotoa olla kokeneempi, korkeintaan samalla tasolla, mutta harvinaista sekin. Siinä lähteekin sitten iso osa miehistä pakoon, mutta lähteköön, en tarvitse kuin sen yhden spesiaalin :)

N32

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kuusi seitsemän