Netissä treffailu/tutustuminen
Olen itse nyt oppinut, että jos sinun kanssasi puhutaan eniten, tullaan juttelemaan intiimipuolen/kamari puolen asioita, niin se toinen osapuoli ei ole oikeasti tosissaan hakemassa sinusta elämänkumppania. Asian vahvistaa vielä se et jos sinulta yritetään pyytää "kuumia valokuvia" niin asia on aika selvä.
Kommentit (23)
Mielipiteitä/kokemuksia aiheesta? Ap
No entä jos puhutaan vaikka politiikasta tai omien maiden käytännön eroista tiettyjen asioiden suhteen 🤣
Vierailija kirjoitti:
No entä jos puhutaan vaikka politiikasta tai omien maiden käytännön eroista tiettyjen asioiden suhteen 🤣
?ap
Eräs tyyppi sanoi, et on kiinnostunut minusta tosissaan, pääosa keskusteluista oli kuitenkin sexuaalis väritteisiä, hänen himojen kuvailuja ym. Ap
No joo moni hakee omaan silmään mielyttävän näköisen henkilön vain himojensa purkamiseen.
Hyvä vinkki valokuvien ruinaajille on laittaa linkki bornokuvien äärelle tms. Kyllä hiljenee sen jälkeen.
Kun noilla deittipalstoilla kirjoittaa niin täytyy muistaa, että kaikista kuvista ja keskusteluista voi ottaa kuvakaappauksen ja laittaa ties mihin Redditiin julkiseksi. On siis syytä kirjoittaa niin, että ne voivat päätyä vaikka työnantajan eteen seuraavana aamuna, eikä siitä seuraisi muuta kuin hymähdys ja töiden jatkaminen.
Kun sitten puhuu puhelimessa ja/tai tapaa fyysisesti kasvotusten, voi puhua jo vapaammin. Yleensä ihmiset eivät pidä Suomessa tallennuslaitteita paitansa alla tai nauhoita puheluja.
Joskus oon kysynyt et oletko kiinnostunut tosissaan ym, niin vastauksina on tullut; en tiedä, katotaan ym ympäripyöreää, epäselvää. Tai jos onkin ilmaistu et on tosissaan niin jutut ei vahvista sitä oikeaa kiinnostusta. Ap
Saman jutun oon huomannut, et vaikka toinen osapuoli olisikin tuttu jo entuudestaan niin jos ei ole syvällisesti sinusta kiinnostunut, niin ne jutut jää kamarin puolelle. Ap
Miksi täällä kirjoitetaan näin outoja tekstejä? Hirveän epäselvää kirjoittamista. Mä en ymmärrä mitään tuosta Ap aloituksesta... Miksi ei voi kirjoittaa selkeästi mitä haluaa kysyä tai ilmaista.
Vaan onko Ap nyt vaan ilmiö pisa tulosten laskusta ja siitä, että ihmiset eivät nykyään osaa kirjoittaa ja lukea. Itsensä ilmaisu on vaikeaa.
Eli en voi auttaa Ap, kun en ymmärrä mikä on ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Miksi täällä kirjoitetaan näin outoja tekstejä? Hirveän epäselvää kirjoittamista. Mä en ymmärrä mitään tuosta Ap aloituksesta... Miksi ei voi kirjoittaa selkeästi mitä haluaa kysyä tai ilmaista.
Vaan onko Ap nyt vaan ilmiö pisa tulosten laskusta ja siitä, että ihmiset eivät nykyään osaa kirjoittaa ja lukea. Itsensä ilmaisu on vaikeaa.
Eli en voi auttaa Ap, kun en ymmärrä mikä on ongelma.
Ihan selvästi kirjoitettu nettitreffailusta ja kuinka on huomattu että haetaan kevyttä viihdettä silloin kun puhutaan vain himojaan?
Vierailija kirjoitti:
Eräs tyyppi sanoi, et on kiinnostunut minusta tosissaan, pääosa keskusteluista oli kuitenkin sexuaalis väritteisiä, hänen himojen kuvailuja ym. Ap
Tuollainen toiminta toiselta osapuolelta kertoo vain ettei ollut tosissaan sinun kanssasi. Vaikka muuta sanoikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuollainen toiminta toiselta osapuolelta kertoo vain ettei ollut tosissaan sinun kanssasi. Vaikka muuta sanoikin.
Siihen tulokseen itsekin päädyin, se himojen kuvailu oli runsasta, niin tajusin ettei tyyppi ole oikeasti kiinnostunut, vaikka niin kertoikin. Ap
Tiedän, että kiinnostuksen heräämiseen tarvitaan et viehättyy uudesta ihmisestä, ero on siinä mitä ja kuinka alkaa juttelemaan kiinnostuksen kohteelleen, hakeeko oikeasti vakavaa vai kevyempää seuraa. Eli minkä tyyppisestä kiinnostuksesta on siis kyse. Ap