Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Erilaisuus

Vierailija
16.06.2024 |

Ex naiseni pystyi heti orgasmin saatuaan jatkamaan ja saamaan uuden orgasmin.

Nykyisen alapää menee niin herkäksi yhdynnän jälkeen, että ei pysty kunnolla jatkamaan ja todella harvoin saa uuden orgasmin.

Onko muilla samanlaisia kokemuksia asiasta?

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Osa miehistä pystyy kotvan jälkeen uudelle kierrokselle, mutta toisilla siihen menee tunteja. Ihmiset kun eivät ole samasta muotista tehtyjä. 

M46

Vierailija
2/11 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt oli kyse naisten erillaisuudesta.

eli kaipaisin naisilta kommentteja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllättävän vähän vastauksia

Vierailija
4/11 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla kunnon orgaanista klittaan ei voi koskea vähään aikaan, koska se menee niin herkäksi. Mutta kyllä panemista voi ihan hyvin jatkaa heti, kunhan klittaan ei tule ihan suoraan liikaa kosketusta.

Vierailija
5/11 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla kunnon orgaanista klittaan ei voi koskea vähään aikaan, koska se menee niin herkäksi. Mutta kyllä panemista voi ihan hyvin jatkaa heti, kunhan klittaan ei tule ihan suoraan liikaa kosketusta.

Tarkoitin siis kirjoittaa, että kunnon orgasmin jälkeen.

Vierailija
6/11 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samankin naisen ominaisuudet voivat muuttua ajan kanssa. Nuorempana orgasmini olivat miedompia ja niitä sai helposti useita saman session aikana. Nyt vanhempana ja synnytysten jälkeen orgasmit ovat muuttuneet voimakkaammiksi ja pidemmiksi. Nykyään tarvitsen aikaa toipua ennen kuin voin jatkaa kun tuntuu, että on hetken aikaa ihan taju kankaalla.

Vierailija
7/11 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klitoris on niin herkkä orgasmin jälkeen, etten siihen haluan koskettavan, näin ollut mulla aina. 

Vierailija
8/11 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista

Vierailija
9/11 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teen lelulla vaikka 5 orkkua, siis klitoriskiihottimella, muutaman min aikana, niin ei mitään ongelmaa. Jos mies nuolee orkun ja panee päälle, si taas sama parin tunnin päästä, niin ei oo tollasta ongelmaa. Pitkässä ja toistuvassa panemises ei ongelmaa. Si vaan jos oikeasti panee ja nuolee yhtä mittää pari tuntia se voi tulla araks.

Vierailija
10/11 |
17.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies antaa orgasmit  moneen kertaan, ei saa koskea alapäähän ei tisseihin ei kaulaan ollenkaan, olen niin herkillä.

Saan joitain jölki orkkuja ja hiukan tärisen,nämä siis aian sormetus orgasmin, joka mulla jumalaton, jälkeen.

Vierailija
11/11 |
18.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on kyllä mielenkiintoista. 

todella erillaisia tuntemuksia.