Keksikää mulle huomiseksi tekemistä
Lomalla ja kyllästyttää tämä tylsyys, mutta mikään ei oikein enää kiinnosta. Kun ei ole seuraa, niin ei enää kiinnosta yksin mikään enkä keksi enää mitään uutta. Mutta ottaa päähän tämä sohvalla makaaminenkin, kun loma menee ihan hukkaan. Mitä mä huomenna teen?
Kommentit (64)
Etsi tinderistä kesämies. Tai aloita only fansin teko.
Onneksi aina voit pyöriä tällä palstalla valittamassa.
Nyt kesällä on aika paljon erilaisia tapahtumia. Olisiko lähistöllä joku sellainen? Entä kesäteatteri? Tai käyt pyöräretkellä ja jätskillä. Minä keksisin vaikka mitä tekemistä, mutta ongelma on se, että ei yksin ole niin hauskaa kuin seurassa.
Geokätköily
Onko lähistöllä joku tapahtuma mihin voisit ilmoittautua vapaaehtoiseksi? Ei ehkä huomiseksi tekemistä, mutta lomalle kuitenkin.
Katso elokuva "Vice". Hieman erikoinen, pääosassa Christian Bale.
Mene kysymään löytöeläintaloista, voisitko olla iloksi ja avuksi esim leikittämällä arkoja pikku kissoja 😺🐈🐱🐈
Aloita joku uusi harrastus? Kesällä harrastusryhmiä on huonommin (kesätauolla), mutta joitain kesälläkin järjestettäviä löytyy. Tai sitten opettelet vaikka soittamaan jotain soitinta tms. mitä voi tehdä yksin. Joistain kirjastoista voi lainata soittimia. Selvitä muutenkin mitä kirjastosta saa lainaksi.
Vietä kertakaikkinen en-tee-mitään -päivä hyvällä mielellä.
Pyjamapäivä. Nuku päiväunia. Löhöä. Lue. Katso telkkua. Katsele ikkunasta. Ole itsesi kanssa. Älä edes tiskaa, ellei huvita. Syö jotain helppoa, mitä ei tarvitse juurikaan valmistaa. Puhelimeen ei tarvitse edes vastata, ellei halua.
Itse vietän tällaisia hiljaisuuden retriittejä mielelläni. Täysin itsekkäästi.
Ihanaa.
Vierailija kirjoitti:
Frisbeegolf
Eikö se ole vähän tylsää yksinään? Sama heitellä kotona sukkia koriin.
Minkäs ikäinen olet,katotaan sitten tekemistä sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frisbeegolf
Riippuu mistä tykkää. Kyllä siellä aika paljon yksinheittelijöitä näkyy.
Kirjoitat ensimmäisen sivun esikoisdekkaristasi.
Mene pelimieskurssille jossa opit suvereenisti negaamaan ja näin iskemään naisia. Jos olet nainen niin nalkutuskurssi
Oon ollut 2 viikkoa lomalla ja olen jo ehtinyt tehdä kaikki ehdotetut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Frisbeegolf
Mites ois golffrisbee? Heitetään fisbee ilmaan ja katsotaan kuinka kovaa voidaan löydä golfmailalla?
Ei tolle aplle kelpaa mikään.