Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko molemminpuolista aitoa rakkautta edes olemassa?

Vierailija
16.06.2024 |

Mitä luulette? Itse veikkaisin, että joko ei ole, tai se on äärimmäisen harvinaista tässä maailmassa. Ehkä 1-10% ihmisistä koskaan kokee.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi olet noin kyyninen?

Tämä tulee ihan kokemuksesta, sekä omasta että muiden. Olen myös työskennellyt paljon ihmisten parissa ja harvassa ovat ne pariskunnat, jotka puhuvat toisilleen kauniisti, kohtelevat toisiaan kauniisti ja joista hohkaa semmoista lämpöä ja hyvää oloa toisiaan kohtaan.

Sitä myös kulissirakkaudeksi kutsutaan. Useissa parisuhteissa näin on. Laitetaan muut luulemaan, että menee hyvin. Se parisuhdeväkivalta ja alkoholismi on siellä pinnan alla. Totuus näkyy tilastoissa.

Vierailija
22/24 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös järkiliitot voivat olla yhtä hyviä. Eivät kaikki edes kykene rakastumaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanottuna en usko että sellaista omalle kohdalle sattuu. Oon 32 enkä ollut päivääkään parisuhteessa, eikä ole ollut edes lähellä :D Ei vaan oo tullut niin omanoloista miestä vastaan ja jos joskus on, niin en oo uskaltanut lähestyä koska se on tapahtunut työpaikalla tms. Ei mee koskaan kiinnostukset yksiin. En ole tästä yhtään katkera, oon vain todennut että voitan lotossakin todennäköisemmin vaikka en edes lottoa. Onneksi viihdyn sinkkuna hyvin enk osaa muuta edes kaivata, koska sellaisesta ei ole mitään kokemusta. Olipas avautuminen, kiitos ja näkemiin! :D

Vierailija
24/24 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että on, muttei kaikille. Ei myöskään minulle. Jotenkin traagista kun itkee ties monetta vuotta sellaisen ihmisen takia, joka tuskin enää edes muistaa olemassaoloasi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä