Onko molemminpuolista aitoa rakkautta edes olemassa?
Mitä luulette? Itse veikkaisin, että joko ei ole, tai se on äärimmäisen harvinaista tässä maailmassa. Ehkä 1-10% ihmisistä koskaan kokee.
Kommentit (24)
Myös järkiliitot voivat olla yhtä hyviä. Eivät kaikki edes kykene rakastumaan.
Rehellisesti sanottuna en usko että sellaista omalle kohdalle sattuu. Oon 32 enkä ollut päivääkään parisuhteessa, eikä ole ollut edes lähellä :D Ei vaan oo tullut niin omanoloista miestä vastaan ja jos joskus on, niin en oo uskaltanut lähestyä koska se on tapahtunut työpaikalla tms. Ei mee koskaan kiinnostukset yksiin. En ole tästä yhtään katkera, oon vain todennut että voitan lotossakin todennäköisemmin vaikka en edes lottoa. Onneksi viihdyn sinkkuna hyvin enk osaa muuta edes kaivata, koska sellaisesta ei ole mitään kokemusta. Olipas avautuminen, kiitos ja näkemiin! :D
Uskon että on, muttei kaikille. Ei myöskään minulle. Jotenkin traagista kun itkee ties monetta vuotta sellaisen ihmisen takia, joka tuskin enää edes muistaa olemassaoloasi.
Sitä myös kulissirakkaudeksi kutsutaan. Useissa parisuhteissa näin on. Laitetaan muut luulemaan, että menee hyvin. Se parisuhdeväkivalta ja alkoholismi on siellä pinnan alla. Totuus näkyy tilastoissa.