Puhelinmyyjä soitti ja vaihdoin liittymää.
Tarjosi 20 megan nettiyhteyttä ja jotain tablettia. Mitä minä sellaisella muka tekisin? Kysyin että olisiko edullisempaa vaihtoehtoa nykyiselle puhelinliittymälleni. Ei ollut. Vaihdoin koko operaattoria. Jopas alkoi vanhalta yhtiöltä löytyä edullisempaa vaihtoehtoa. Ei enää kiinnosta.
Miksi yhtiöt yrittävät koijata nykyisiä asiakkaita? Olisin ollut ihan tyytyväinen ja maksanut muutaman euron nykyistä suurempaa kuukausimaksua ilman ääliömäistä kusettamista.
Kommentit (3)
Fortumin myyjät on hauskoja. Sanon aina etten halua tehdä mitään muutoksia olemassaolevaan sopimukseen. Samantien olenkin tilannut jonkin uuden maksullisen lisäpalvelun. Jos soitan asiasta, siitä tulee maksullinen lisäpalvelu. Sähkölaskustani jo 60% koostuu lisäpalveluista.
Ai, minäkin vaihdoin ja eipä ole viikkoon kuulunut entisestä Teliasta yhtään mitään. Vastatarjousta tässä odottelen!
Siksi että aina joku menee lankaan ja myyjä saa provikat myynnistä ja yritys lisää tuloja. Kukaan muu kun asiakas itse ei ajattele asiakkaan parasta.