Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ystäväni haluisi mieheni käyttävän häntä Ikeassa

Vierailija
16.06.2024 |

Olen niin pöyristynyt, että en sanotuksi saa. Suhteeni mieheeni on tuore, ja ystäväni ei juuri tunne miestäni. Silti hän haluaisi, että mieheni ajaisi reilun tunnin matkan Ikeaan hänen ja peräkärryn kanssa. Kaiken kukkuraksi ystäväni tarjoutui ostamaan miehelle Ikeasta buffetin! Siellä he sitten keskenään lounastelisivat kuin paraskin pariskunta.

Eikö ihmisillä ole enää mitään hienotunteisuutta ja kykyä kunnioittaa toisten rajoja? Miten kieltäydyn kohteliaasti?

Kommentit (54)

Vierailija
1/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai ne myös testasivat sängyn jouset? 

Vierailija
2/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hohhoijaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille Ritvalle että etsii oman miehen eikä yritä vokotella muitten!!!

Vierailija
4/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano, että kiva juttu, minäkin olin juuri ajatellut Ikean reissua ja lähdet mukaan.

Vierailija
5/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa ikävältä tulla käytetyksi Ikeassa 

Vierailija
6/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tatuoitu, lyhyt ja paksu, punaruskeatukkainen, äkäisen luonteen omaava, kiljuhanhiääninen, korkeintaan amk-tasoinen hoitsu tai sitten ehkä joku riviopettaja tai tarhatäti jos mennään akateemiselle puolelle. Lapsia tällä 12. polven duunari-yh:lla on sukunsa perinteiden mukaisesti kolmelle eri miehelle. Ystävätär on akateemisesta suvusta, molemmilla puolilla 5 sukupolvea. Ei tatuointeja eikä läväreitä, vaalea, pitkä, hoikka, naimaton, hyvätuloinen ja harrastaa monipuolisesti.

Tarhatäti akateeminen? Salli mun nauraa.

Vierailija
7/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on tatuoitu, lyhyt ja paksu, punaruskeatukkainen, äkäisen luonteen omaava, kiljuhanhiääninen, korkeintaan amk-tasoinen hoitsu tai sitten ehkä joku riviopettaja tai tarhatäti jos mennään akateemiselle puolelle. Lapsia tällä 12. polven duunari-yh:lla on sukunsa perinteiden mukaisesti kolmelle eri miehelle. Ystävätär on akateemisesta suvusta, molemmilla puolilla 5 sukupolvea. Ei tatuointeja eikä läväreitä, vaalea, pitkä, hoikka, naimaton, hyvätuloinen ja harrastaa monipuolisesti.

Hauskat kuvailut.

Vierailija
8/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea on ryöstöfirma. Näitkö dokumentin puunkaadoista Romaniassa? 

Vierailija
9/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikea:lla on kotiinkuljetuspalvelua. Kerro se ystävällesi. Itse asun tunnin matkan päässä mutta tilasin tuotteet kotiovelle silti.

Vierailija
10/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, tiedä vaikka rakastuisivat samalla reissulla. Ole mustasukkainen ja lähde mukaan. Vaadi ruoka itsellesikin koska miehesikin saa ruoan tarjottuna.

Vierailija
11/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene mukaan . Threesomee

Vierailija
12/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi luulet omistavasi ko. miehen? 

Vierailija
13/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei vois mennä kun kotiinkuljetukset on kalliita nykyään jos ostaa sänkyn.

Vierailija
14/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä nainen ja mies voi olla vain ystäviä. Vaikka tästä oo tullut huijatuksi myös asiasta. Mutta useimmiten ystävyys on ollut sitä mitä on luvattu.

Vierailija
15/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan siellä sänkyjä mutta vaatii pokkaa naida kun muitakin asiakkaita

Vierailija
16/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen ainakin tarjonnut apuani (eli autoa) ystäväni miehelle kun heillä oli käyntiä isompaan kauppaan mutta ei autoa. Mielestäni oli ihan normaalia käydä ystävän miehen kanssa ostoksilla eli samalla auttaa myös ystävää. Ei näissä aina ole mitään taka-ajatuksia. Kiva että ystäväsi tarjoutui vielä korvaamaan reissun buffetilla. Reilua ja kohteliasta. 

Vierailija
17/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tämä tapailumies sanoo ehdotukseen?

Vierailija
18/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnin matka peräkärryautolla maksaa autoilijalle enemmän kuin ikeakuljetus.

Toki mies saattaa arvostaa vaihtoehtoista maksutapaa luonnossa.

Vierailija
19/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävättäresi pitää uutta miestäsi siis kotiinkuljetuspalveluna. Hyväksikäyttöä miestä kohtaan. 

Vierailija
20/54 |
16.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikean kotiinkuljetushinnat ovat muuten  nousseet järkyttävästi