Kylpyhuoneen seinään tullut kalkkia vuokralaisen asumisen aikana, mietin vuokravakuun epäämistä
Ei voida laskea normaaliksi tätä ja siksi joudun teettämään tai itse tekemään kalliin siivouksen. Tämän vuoksi en palauta vuokralaiselle vuokravakuutta. Kerron tästä sähköpostilla vasta avaimet saatuani. En voi ottaa riskiä, että hän ryhtyisi häijyksi paikanpäällä.
Kommentit (14)
Ja pah,haluat vain pitää rahat itselläsi. Tätä on nähty,rahat halutaan aina pitää vaikka olisi siivottu joka nurkkaus.
Kalkinpoistoon sopivaa pesu-ainetta ja hinkkaamaan, vaikeeta?
Oikeudessa riitely tulee kalliiksi. Arvaa, kumpi teistä maksaa itse.
Otat etikkaa rättiin ja poistat kalkin. Normaalia kulumista.
Nää sun "kallis siivous"-trollaukset kertoo karua sun mielenterveydestä. Ei ystäviä, ei osaamista, liikaa joutilasta aikaa, syrjäytymistä. Kusipäät jää yksin, fakta.
Kykypuolueen kyvyt aika niukat. Ootko miettinyt, kuka sun Lions-lady-kavereista vois ajaa sun yli autolla että pääsisit piinastasi?
Otatte vähän Rieslingiä ja töpinäksi. Ystävätär saa sakot ja sinä rauhan.
Hyvä, anna sottapytylle opetus, olethan vuokraloordi!
Mullapa on kuva otettuna ennen sisäänmuuttoa ja ne paskat oli siinä jo. Sinä itse asuit tässä kämpässä.
Poistin viemäristä 400 g sun mätiä karvoja ja kakarasi tutin. Näistäkin kuva metatietoineen.
Niistä luvattomista tarkastusjäynneistäsi on valvontakameran kuvaa. Haluat käräjille useasta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja näpistyksistä? Otit sen korun ja kajosit ruokiini.
No entäs se vessaharjan kohtalo....🥱
Vierailija kirjoitti:
Mullapa on kuva otettuna ennen sisäänmuuttoa ja ne paskat oli siinä jo. Sinä itse asuit tässä kämpässä.
Poistin viemäristä 400 g sun mätiä karvoja ja kakarasi tutin. Näistäkin kuva metatietoineen.
Niistä luvattomista tarkastusjäynneistäsi on valvontakameran kuvaa. Haluat käräjille useasta törkeästä kotirauhan rikkomisesta ja näpistyksistä? Otit sen korun ja kajosit ruokiini.
Oikeesti sun vuokraisäntä on käynyt luvattomasti "tarkastuskäynnillä" omilla avaimilla? Onneksi oma entinen vuokraisäntä asui toisella puolella Suomea. Kertaakaan en edes nähnyt koko äijää, vaikka asuin 10v samassa kämpässä. Siltikin kaikki asiat hoitui, jos jotain ongelmaa tuli. Vuokravakuudenkin palautti mukisematta kokonaisuudessaan, kun vuokrasopimus irtisanottiin.
Oikea vuokran antaja ei täällä palstalla kysele.....👎
Pyydä, että asukas siivoaa ennen pois muuttoa.
Jos tarkastuskäynnillä et ole asiasta sanonut, et voi ottaa vuokravakuutta.
Joopajoo. Hanki semmonen vedensuodatin.