Onko uskonnollisissa/konservatiivississa piireissä
Suomen kauneimmat naiset? Siis kantasuomalaisista syntyneissä?
Itse olen agnostikko, joten kunnioitan ihmisten uskonnollisia vakaumuksia, kunhan se on ilman kiihkomielisyyttä ja painostamista.
Olen tutustunut joskus erääseen uskonnolliseen piiriin ja olin melkein pyörtyä siitä naiskauneudesta, mitä siellä parhaimmillaan näki. Todella fiksua ja naisellisesti pukeutunutta porukkaa.
Olen jo naimisissa, mutta jos vielä olisin vapaa, hakeutuisin ehkä heidän kuvioihin.
Kerro omia havaintojasi, mutta älä sorru valheelliseen haukkumiseen.
Kommentit (6)
No ei. Uskovia ja ei-uskovia on ihan muuallakin. Kaikki eivät käy kokoontumisissa ja lahkoissa. Maalla ja kaupungeissa voi olla nättejä neitoja sulle, jos oot kunnollinen.
Amerikkalaistyyliset menestysteologiseurakunnat korostavat, että mies on perheen pää, joka suojelee ja elättää vaimoa ja lapsia. Kaunis, naisellinen, suloinen vaimo on palkinto, jonka kunnollinen uskovainen mies saa Jumalalta palkinnoksi uhrauksistaan ja ahkeruudestaan.
Aloittajan "uskonnollinen piiri" ei ollut ainakaan vanhoillislestadiolaisuus. Nuoret tytöt ovat heidänkin perheissä kauniita, mutta hetken päästä peili särkyy. Jatkuva synnyttäminen ja valtava työmäärä näkyy väsyneen äidin piirteissä ja 35 vuotiaana lestadiolaisäiti näyttää 60 vuotiaalta.
Vahvat midsommar-vibat tästä aloituksesta.
En muista koskaan tavanneeni ketään kaunotarta missään uskonnollisissa piireissä, kun osa heistä taitaa kieltää meikit ja maalit niin naiset sellasta enämpi harmaa varpusen olemusta ne jotka minä olen nähnyt. Harvoin kukaan nainen ilman laittamista paljoa huomiota herättää.
No enpä kyllä ole huomannut, lestoja ja hellareita lähinnä nähnyt. Kai se on katsojan silmässä.