Olen ensi viikolla lähdössä työmatkalle. Eiku siis festareille mutta en kerro miehelleni.
Ongelma on siis että mieheni vetäisi hirveet kännit jos lähtisin festareille ja se haluaisi mukaan ja se joisi sen 3 päivää ja en kestä sen kanssa joten keksin että olen työmatkalla mutta meen kuitenkin festareille ystäväni kanssa. Haluan kerrankin hyvän festarin ilman örvellystä ja kännisen miehen seuraa. Keksin tän idean jo 2 kuukautta sitten ja se tulee toimimaan.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Hirveän hyvä ja luottamusta täynnä oleva suhde teillä. Oikein sydämellisiä tunnutte molemmat olevan.
Nuohan ovat kuin luodut toisilleen!
Kyllä se tajuaa että huijattu on kun tulet naama 3pv:n siideripöhössä samoissa vaatteissa joissa lähditkin, pimsa vereslihalla kun joku teinipoikaporukka on leikkinyt sinulla kun olet sammunut. Ja vähänajan päästä ilmenee herpes, klamydia tai kondylooma, ainakin kaksi näistä. Että mietipä sitä.
Ongelma on vapaapäivät että mies juo, muuten hyvä mies mutta olen varmasti eroamassa. Eron teen siististi niin ettei mies edes ymmärrä koska sanon että muutan työn perässä muualle mutta sitten muutan takaisin puolen vuoden päästä etten kerro siitä. Mies ei todellakaan voi muuttaa perässäni joten ero tulee olemaan helppo.
Hyvä hyvä jos suunnitelma onnistuu. Juhannus ei ole sen arvoinen jos toinen on ihan naamat koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Provo
Todellakin! Vielä miehen kirjoittama. Piru ku nää on nykyään niin tylsiä. Ois voinu vähä panostaa.
Hirveän hyvä ja luottamusta täynnä oleva suhde teillä. Oikein sydämellisiä tunnutte molemmat olevan.