Mitä hittoa on tapahtunut Mehiläisen ajanvaraukselle?
Aivan järjettömän huonoon suuntaan on mennyt. Työterveysaikaa olisin siis varaamassa, mutta eihän tuo toimi ollenkaan.
Kommentit (7)
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolta edes enää näe, kelle lääkärille saa varata ajan. Ennen näkyi vihreällä ne, joille sai työterveyden puitteissa varata ajan.
Ap
Onko teillä ehdot muuttuneet? Meillä huononnettiin, eikä aikaa saa ollenkaan varata enää itse. Pitää soittaa tai chatata hoitajalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuolta edes enää näe, kelle lääkärille saa varata ajan. Ennen näkyi vihreällä ne, joille sai työterveyden puitteissa varata ajan.
Ap
Onko teillä ehdot muuttuneet? Meillä huononnettiin, eikä aikaa saa ollenkaan varata enää itse. Pitää soittaa tai chatata hoitajalle.
En ole ainakaan kuullut, että olisi. Tosin olen ollut muutaman viikon lomalla. Onpa kurja huononnus teillä, harmi juttu.
Ottaa kyllä niin pannuun nyt. Miksi aina pitää kehittää toimiva sivusto pilalle.
Ap
Ohi aiheen mutta sitä liipaten. Pörriäinen ainakin tällä paikkakunnalla häviää jopa terveyskeskukselle. Mun nivelrikosta sanottiin että se nyt kuuluu ikään ja sen kanssa pitää vaan elää. Tk:ssa todettiin että kyseessä ei ole nivelrikko, vaan rasitusmurtuma. Sydänoireet hoidettiin närästyksenä vaikka on perintötekijät ja kohonnut kolesteroli. Asenne oli että ei noin hoikalla ja nuorella mitään sydänvaivoja ole (59, normaalipainoinen). Oli.
Ap