Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiranruuassa kolmasosa kanaa, kolmaso. riisiä, kolmaso. rasvaa- täydellinen koostumus myös ihmiselle (salaatin kanssa)

Vierailija
15.06.2024 |

Vaellukselle olen menossa juhannuksesta ja otan 20 kilon pussin nappuloita, Pedigreen Kana Aktiiviselle Koiralle- merkkiä.

Kymmenen päivää olen ukk- puistossa niin riittääköhän 20 kiloa, onko kukaan näitä syönyt, vai onko jo liikaakin? Telttoineen reppu painaa jo 11 kiloa niin mieluiten ottaisin vain 15 kiloa ehkä mutta nälässä en halua olla. Reppua varten tosin on tallinan- laivalta tuotu tuollainen olutkrry jota voi vetää tasaisissa maastoissa joten ehkä tuo lisäpainoa ei juuri tunnu ja varmempi ottaa se 20 kg. Määristä tietävät, vinkkejä, olen siis mies 84 kiloa (179 senttiä/18/42/48)

Lisukkeeksi lähikaupassa kehottivat ottamaan lihalientä, raejuustoa joka sekoittaa nappuloihin ja piimää, kun kysyin mitä yleensä koirille ostetaan nappuloiden kanssa. Mistä omat koiranne tykkäävät?

Salaatiksi on 5 kg porkkanapussi, tulee se suositusten mukainen kasvismäärä ja tuntuu että porkkasalaatti voisi sopia ruoskuvien nappuloiden kanssa. Muutama punajuuri on ja kurkkua

Ei tarvitse tällä ravinnolla kantaa retkikeittimiä eikä mausteita ja suolaa, ketsuppia otan kyllä 2.5 kilon pöntön kun jos sen kanssa muistuttaisi makaroonilaatikkoa nappulat. Outtakin on mukana, aion kokeilla myös paahtaa nappuloita ja suolata niitä, popkornin tapaisesti nauttia tai kuin krutonkeina.

Makuupussi on, vaihtovaatteet, lusikka, ruokakuppi ja nämä nappulat niin paino oon yhteensä sen 31 kiloa ja toki juomapullo vielä siihen päälle niin ei ihan hirveitä päivämatkoja tule mutta onneksi voi kärryssä hinata osaa tavaroista ja sadepäivät olen teltassa. Tuo nappuloiden määrä ja riittävyys arveluttaa, riittäisikö tuo 15 kiloa vaikka kahdelle susikoiralle, á 42 kiloa ( toki minulla ketsupit, raejuusto, lihaliemi, porkkanaraaste ja kurkkuakin)?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän