Mitä harrastuksia teillä muilla senioreilla (45+) on? Alkaa käydä aika pitkäksi
Mieskin on aivan väsähtänyt ja tuntuu että olen jäänyt jumiin tänne neljän seinän sisään. Pitäisi aloittaa jokin uusi harrastus.
Kommentit (33)
Seniori 45v? HAHHAH, salli mun nauraa. Bingo ja kipukoukku käytössä päivittäin, NOT.
Harrastan muun muassa työssäkäymistä. En ole vielä lähelläkään seniori-ikää.
N46
Ap taitaa olla teini-ikäinen, kun kuvittelee 45-vuotiaan olevan seniori. Edes senioritaloon ei vielä tuossa iässä pääse. Sinnekin on 55v ikäraja.
45 ei ole mikään seniori-ikä.
Mutta näin oikeana seniorina käyn pitkillä metsälenkeillä, 2-3 kertaa viikossa kuntosalilla, pelaan golfia pari-kolme kertaa viikossa, uin ja pyöräilen, neulon ja neuloessa kuuntelen äänikirjoja. Laitan hyvää ruokaa itse alusta asti.
Mikä helkkaria 45v ei kyllä oo mikään seniori... :D monella tuon ikäisellä on vielä pikkulapsia....
Seniorit harrastavat bingoa ja sherryn juomista.
Olen kuudennella kuulla raskaana ja minulla on 4 alle 15-vuotiasta lasta. Ei ole tekemisenpuutetta. Olen kohta 46v.
Hietsussa perseiden kyttääminen.
M46
45-vuotias ei todellakaan ole mikään seniori-ikäinen joten ap on vain typerä trolli. 45v on keski-ikäinen. Seniori on sitten eläkeiässä.
Naurahdin. En tiennytkään, että 45 on seniori.
Vierailija kirjoitti:
45-vuotias ei todellakaan ole mikään seniori-ikäinen joten ap on vain typerä trolli. 45v on keski-ikäinen. Seniori on sitten eläkeiässä.
15-vuotiaan teinin näkökulmasta jo 30-vuotias on vanha setä tai täti.
Ikäloppu 57v vastaa. Työn lisäksi olisi vaikka kuinka paljon tekemistä. Liikunta, lukeminen, läheisten tapaaminen, keikat, kulttuuririennot, vähän matkustelua, oleilemista, pihan hoitoa jne. Kaikki hyvin, kun vielä terveyttä on.
Ihan 100% työajalla olen, vaikka olenkin täyttänyt 60 vuotta. En ihan senioriksi itseäni tituleeraa vielä.
Koskaan ei ole aika tullut pitkäksi. Jos en ole kuntosalilla, olen lenkillä, uimahallissa tai pyöräilemässä.
Tonninen rautapää, siihen palaa aikaa ja rahaa.
Lenkkeilen 2 kertaa päivässä, luen oikeita kirjoja, hoidan kukkia ja puutarhaa, teen sukututkimusta, vierailen sukulaisissa ja ystävien luona, pelaan kortti- ja lautapelejä ystävien kanssa, joogaan, mietiskelen, käyn kirppareilla, teen käsitöitä, rakentelen ja korjailen kaikenlaista, kesällä ja syksyllä marjastan, sienestän ja hortailen, opettelen kieliä.
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilen 2 kertaa päivässä, luen oikeita kirjoja, hoidan kukkia ja puutarhaa, teen sukututkimusta, vierailen sukulaisissa ja ystävien luona, pelaan kortti- ja lautapelejä ystävien kanssa, joogaan, mietiskelen, käyn kirppareilla, teen käsitöitä, rakentelen ja korjailen kaikenlaista, kesällä ja syksyllä marjastan, sienestän ja hortailen, opettelen kieliä.
Kaksi lenkkiä päivässä? Mitä pakenet?
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vain urheilussa pääset seniorisarjoihin 45-vuotiaana. Olet siis seniori.
Jumppa pari krt vko. Nyt kesätauolla :(