Ostettiin torilta 5l suomalaisia mansikoita, nyt herkutellaan
Kommentit (30)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä teemme tällä tiedolla? Aika moni ostaa mansikoita.
Ap on sellainen muija, jonka pitää raportoida kaikki tekemisensä.
Käy paskalla ja kertoo senkin.
Mansikka on yliarvostettua moskaa
Vierailija kirjoitti:
Mä kävin tänään noukkimassa 10 litraa mustikoita, kyllä on hyviä! 😆
Vai poimimassa?
Olen ostanut suomalaisia mansikoita kaupasta, toisena päivänä ostin myös espanjalaisia ja ne olivat makeamman ja paremman makuisia kuin suomalaiset, jotka eivät maistuneet oikein miltään. Tulevatko ne suomalaiset makeat lajikkeet vasta heinäkuussa myyntiin sitten...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap luulee herkuttelevansa terveellisesti mansikoilla, mutta eipä ne niitä kermavaahtoja, jäätelöitä ja kakkuja terveelliseksi muuta.
Missä on sanottu, että luulee? Sehän on vain sinun korvienvälissä tuo luulo.
Se on varmaan dieetillä ja ottaa päähän muiden herkut.
Vierailija kirjoitti:
Olen ostanut suomalaisia mansikoita kaupasta, toisena päivänä ostin myös espanjalaisia ja ne olivat makeamman ja paremman makuisia kuin suomalaiset, jotka eivät maistuneet oikein miltään. Tulevatko ne suomalaiset makeat lajikkeet vasta heinäkuussa myyntiin sitten...
Nyt on ollut niin lämmin toukokuu koko Suomen, että mansikat kaikkialla kypsyy samaan aikaan suurinpiirtein. Kuulemma juhannusviikolla tulee ekat sadot myyntiin ja heinäkuussa ei sitten ole enää ollenkaan mansikoita saatavilla. Joten jos mansikoita mielii, kantsii nyt alkaa katselemaan toreja ja ilmoituksia että saa niitä 5 kilon laatikoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ollut niin lämmin toukokuu koko Suomen, että mansikat kaikkialla kypsyy samaan aikaan suurinpiirtein. Kuulemma juhannusviikolla tulee ekat sadot myyntiin ja heinäkuussa ei sitten ole enää ollenkaan mansikoita saatavilla. Joten jos mansikoita mielii, kantsii nyt alkaa katselemaan toreja ja ilmoituksia että saa niitä 5 kilon laatikoita.
Ei mulla ole tarvetta isoille erille. Ostan niitä kalliita pieniä rasioita ehkä max. viisi kesän aikana. En siis osta mihinkään hilloihin, leivonnaisiin tms. kun en sellaisia tee. Mutta viime viikolla ostamani suomalaiset marjat oli mauttomia.
Kaupasta saa paljon parempilaatuisia kotimaisia pakastemansikoita koko vuoden. En enää viitsisi sitä pakasteshowta järjestää, kun kotipakastimessa ne eivät kovin tehokkaasti pakastu.
Enemmän se on kai joku traditio, kun on aina pakastettu, niin jatketaan sitä sitten ja jaetaan uusillekin sukupolville.
Mustikoita pakastan ja oman puutarhan marjoja.
Mä ostin 5 kiloa karkkia candy worldistä.